برای آرایش تابستانی به این نکات توجه کنید

برای آرایش تابستانی به این نکات توجه کنید


منبع: آرگا

183

1399/4/11

01:35


در این مطلب با نکاتی برای انجام آرایش تابستانی و مدل هایی از میکاپ تابستانه مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

در فصل تابستان به علت گرم شدن هوا سطح ماندگاری میکاپ روی صورت کاهش پیدا می کند و بعد از گذشت چند ساعت آرایش از روی پوست صورت می ماسد از این رو بهتر است شما با ترفندهایی آشنا شوید تا بتوانید میکاپی مناسب را برای روزهای گرم تابستان داشته باشید. 

ترفندهایی برای آرایش تابستانی

تاثیر آرایش روی زیبایی ظاهری خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در هر فصلی میکاپی متناسب با همان فصل را داشته باشید تا ظاهرتان جذاب تر به نظر برسد و علاوه بر آرایش صورت تان نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد. در ادامه ترفندهایی برای میکاپ تابستانه را پیش رو خواهید داشت.

میکاپ تابستانی

نکاتی برای انجام میکاپ تابستانه

۱. برای جلوگیری از شل شدن پوست صورت در اثر گرما قبل از انجام میکاپ باید صورت خود را آب سرد بشویید تا پوست تان شاداب تر به نظر برسد.

۲. برای اینکه ماندگاری آرایش روی پوست صورت شما بیشتر شود مقدار کمی مرطوب کننده و پرایمر قبل از استفاده از تونر روی پوست صورت خود بزنید. توجه داشته باشید که در فصل تابستان بهتر است از زدن کرم های چرب روی پوست صورت خودداری کنید.

۴. بعد از اینکه زیر سازی پوست را انجام دادید از کرم ضد آفتاب پودری و رنگی به جای کرم پودر استفاده نمایید همچنین می توانید برای داشتن پوستی صاف از کرم پودر در قسمت های وسط صورت خود استفاده نمایید و کمی صبر کنید تا ضد آفتاب جذب پوست شود.

نکات میکاپ تابستانه

۵. برای اینکه کرم بهتر روی صورت شما بشیند از برس های آرایشی یا اسفنج استفاده نمایید.

۶. برای داشتن آرایش طبیعی می توانید از برنز کننده ها روی برخی از اجزای صورت نظیر پیشانی و گونه و چانه و بینی و … استفاده نمایید.

۷. در فصل گرم تابستان بهتر است از آرایش ملایم استفاده نمایید همچنین رنگ های تند باعث می شوند تا آرایش تابستانی شما جذاب به نظر نرسد بنابراین بهتر است در میکاپ صورت خود از رنگ های خنثی و پاستلی استفاده نمایید.

۸. سایه های مایع برای فصل تابستان مناسب می باشند و به سرعت جذب پوست می شوند از این رو بهتر است شما برای آرایش چشم ها از این جنس سایه ها استفاده نمایید.

آرایش صورت تابستانه

۹. رژگونه های مایع برای میکاپ تابستانه انتخابی مناسب تر می باشند بنابراین بهتر است شما یک لایه از رژگونه مایع را گونه های خود بزنید.

۱۰. در فصل تابستان از پنکیک های فشرده هرگز استفاده نکنید زیرا گرما و عرق باعث می شود تا پنکیک سفت و غلیظ شود و صورت چرک به نظر برسد. پنکیک های پودری و غیر فشرده برای میکاپ تابستانه انتخابی مناسب می باشند.

۱۱. در روزهای گرم سال مواد آرایشی به دلیل زیاد شدن عرق پاک می شوند از این رو بهتر است شما از وسایل آرایشی ضد آب استفاده کنید.

آرایش تابستانه

۱۲. لب ها بر اثر گرما خشک می شوند از این رو بهتر است شما برای گریم لب های خود از رژلب های ۲۴ ساعته استفاده نمایید همچنین برای تثبیت رژلب می توانید از برق لب استفاده نمایید. برای پایداری رژلب نیز ابتدا روی لب های خود پنکیک بزنید سپس به کمک مداد لبی که از نظر چربی نرمال می باشد خط لب بکشید و در آخر نیز رژ لب را روی لب هایتان بزنید.

۱۳. در فصل تابستان برای آرایش ابرو ها بهتر است به جای مداد ابرو از ژل ابرو بدون رنگ استفاده نمایید.

گریم لب برای فصل تابستان

مدل های میکاپ تابستانه

میکاپ تابستانه در انواع مدل های مختلف موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به فرم صورت خود آرایش مجلسی یا ساده ای را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که اگر مدل آرایشی که برای صورت خود انتخاب می کنید مناسب نباشد ممکن است ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد همچنین بهتر است از میکاپی استفاده نمایید که روی زیبایی ها و نقاط قوت صورت شما تاکید بیشتری داشته باشد.

به کار بردن ترفندهای آرایشی در میکاپ تابستانه باعث می شود تا میکاپ صورت شما ماندگاری بیشتری داشته باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انجام آرایش به نکاتی که در این مطلب ذکر کردیم توجه داشته باشید.

آرایش صورت تابستانه

آرایش صورت زنانه

میکاپ تابستانه صورت

مدل آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت تابستانه

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت زیبا

آرایش مجلسی تابستانی

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت زنانه تابستانه

آرایش صورت مجلسی

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت زنانه تابستانی

آرایش صورت برنزه تابستانه

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت شیک تابستانی

مدل آرایش تابستانه

در این مطلب مدل هایی از آرایش تابستانی به همراه نکاتی برای داشتن یک میکاپ تابستانه ایده آل را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید میکاپی مناسب را در روزهای گرم تابستان داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو