ترکیب رنگ موی کنفی با فرمول های مختلف + عکس

ترکیب رنگ موی کنفی با فرمول های مختلف + عکس


منبع: آرگا

518

1399/4/11

12:51


رنگ موی کنفی یکی از رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد اگر شما ترجیح می دهید که مو های خود را رنگ کنفی بزنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ۴ فرمول مختلف ترکیب رنگ مو کنفی آشنا سازیم.

اگر شما به دنبال رنگ مو خاص و منحصر به فردی هستید رنگ مو کنفی می تواند برترین انتخاب برای شما عزیزان باشد. در این بخش ترکیب رنگ موهای کنفی را با ۴ فرمول مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

قبل از انتخاب رنگ مو حتما سن خود را در نظر بگیرید رنگ های زرق و برق دار روشن برای خانم های سن بالا نمی تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ مو جدیدی را که انتخاب می کنید باید به رنگ پوست شما بیاید و شما با آن احساس راحتی و جذابیت داشته باشید. رنگ مو کنفی یکی از رنگ های مورد علاقه برخی از خانم ها است که در این مطلب ۴ ترکیب مختلف از این رنگ مو را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ موی کنفی

۴ فرمول مختلف رنگ موی کنفی

برای رنگ مو کنفی، شما می توانید مانند رنگ موی فندقی و رنگ موی شکلاتی از انواع ترکیب های رنگ مو استفاده کنید. قبل از زدن اینرنگ به موهای خود مطمئن شوید که این رنگ مو به رنگ پوست و چهره شما می آید.

رنگ موی کنفی شیک

۱. رنگ موی کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

ترکیب رنگ مو های C10 و N10 و ۸/۳۱
اکسیدان نمره یک ( مقدار اکسیدان باید دو برابر رنگ باشد)
پایه ۱۰ + واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
همه مو ها را به صورت یکدست با این ترکیب رنگ مو ها رنگ بزنید و بعد از این که کل مو هایتان یکدست شد یک لایه از جلوی مو های خود را جدا کنید و با رنگ W6 قسمت جدا شده را رنگ بزنید. مدت زمان انتظار برای هاله رنگ ۱۰ دقیقه است.

ترکیب رنگ موی کنفی کارملی

۲. رنگ مو کنفی کاراملی سرد با هایلایت استخوانی

رنگ موی بلوند خاکستری روشن : ۷۰ میل
رنگ موی بلوند پلاتینه : ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۱۵ میل
واریاسیون دودی : ۵ میل
اکسیدان شماره ۱ : ۲ برابر رنگ
پایه ۱۰ مطلوب
هایلایت استخوانی
هایلایت طبیعی بسیار روشن ۱۲
واریاسیون ۰۰۰
اکسیدان شماره ۱ : ۳ برابر رنگ
پایه ۱۰ مطلوب

برای پایه ۱۰ مطلوب با کمترین آسیب به مو ها باید همانند روش زیر اقدام کنید.

ابتدا ۲ پیمانه پودر دکلره را با ۱۲۰  میل اکسیدان ۱۲ درصد ترکیب کنید و بر روی مو های خود بزنید و بعد از ۱۲ دقیقه مو ها را با کمک نرم کننده بشویید و کاملا خشک کنید توجه داشته باشید که مو های شما نباید نم داشته باشند. مجددا ۲ پیمانه پودر دکلره را با ۱۵۰ میل اکسیدان ۹ درصد و یک قاشق سوپ خوری ماسک مو مخلوط کنید و بر روی مو های خود بزنید سپس مو هایتان را بعد از ۱۵ دقیقه مکث با نرم کننده بشویید و به خوبی خشک کنید سپس ۲ پیمانه پودر دکلره را با ۱۵۰ میل از اکسیدان نمره ۱ مخلوط کنید و بعد از ۱۵ دقیقه مکث موهای خود را به همان روشی که گفته شد بشویید. اگر می خواهید مو های شما بدون قرمزی باشد قبل از زدن رنگ اصلی حتما مو هایتان را رنگساژ کنید و بعد رنگ اصلی را بر روی مو های خود بزنید.

روش رنگساژ کردن مو ها قبل از زدن رنگ موی اصلی

اکسیدان نمره یک را به اندازه ۱۲۰ میل با واریاسیون آبی به اندازه ۴ میل ترکیب کنید و بر روی مو های خود بزنید و مو هایتان را ماساژ بدهید و سپس مو هایتان را بشویید اگر نتیجه دلخواه را نگرفتید دوباره رنگساژ کردن را بر روی مو های خود تکرار کنید و بعد طبق ترکیبی که گفته شد رنگ موی اصلی را بر روی مو های خود بزنید.

ترکیب رنگ موی کنفی کارملی با هایلایت استخوانی

۳. ترکیب رنگ مو کنفی

برای ترکیب رنگ موهای کنفی می توانید از دو فرمول زیر استفاده کنید.

فرمول شماره یک

رنگ موی C7 + بژ ۷ + اکسیدان ۶ درصد + پایه ۹

فرمول شماره دو

بلوند زیتونی پلاتینه
بلوند طلایی خیلی خیلی روشن به اندازه مساوی با پلاتینه
واریاسیون ۰۰۰ : ۲ سانت
اکسیدان نمره یک یا ۶ درصد
پایه۹

دو فرمول ترکیبی رنگ موی کنفی

آموزش رنگ مو کنفی بدون دکلره

رنگ مو کنفی از انواع رنگ موهای خاص و پرطرفدار می باشد و شما می توانید به کمک این رنگ زیبا در رنگ موهای خود تغییراتی اساسی را ایجاد نمایید همچنین از این رنگ زیبا به تنهایی یا به صورت هایلایت استفاده می شود. توجه داشته باشید که رنگ مو کنفی را می توانید با دکلره یا بدون استفاده از دکلره روی سطح موهای خود بزنید.

رنگ مو کنفی

نحوه رنگ کردن مو 

یکی از انواع روش ها برای روشن کردن مو بدون استفاده از دکلره روش دکو کرم می باشد. دکو کرم مانند دکلره پودری است که موها را بی رنگ می کند و باعث جداسازی پیگمنت های رنگ از مو می شود و به خاطر ترکیب امولوسیون با پارافین مایع به روشن شدن موها کمک زیادی می کند همچنین دکو کرم نسبت به دکلره به موها آسیب کمتری را می رساند. توجه داشته باشید که دکو کرم ممکن است موها را به پایه ۸ نرساند و اگر شما تمایل دارید رنگ مو کنفی را روی پایه ۸ دکلره بزنید باید از پودر دکلره استفاده نمایید.

رنگ مو کنفی بدون دکلره

همچنین برای روشن کردن موها بدون استفاده از دکلره می توانید از رنگ ۰۰۰ و اسپشیال بلوند و اکسیدان قوی ۱۲ درصد استفاده کنید که در این صورت موها به پایه ۶ می رسند در این روش باید موها را چند مرتبه روشن کنید تا قابلیت رنگ پذیری مو کنفی را داشته باشد.

رنگ مو زیبا کنفی

۵. رنگ موی کنفی دودی

  • رنگ موی شکلاتی و کنفی شماره ۷ : به اندازه ۳۰ میل
  • رنگ موی شماره ۷ کاپوچینو : ۱۰ میل
  • رنگ موی دودی پایه ۸ : ۱۰ سانت
  • رنگ موی بنفش پایه ۶ : سه سانت
  • اکسیدان شش درصد : به مقدار لازم
  • پایه ۸
  • مدت زمان مکث : ۳۰ تا ۴۵

رنگ مو کنفی دودی

۶. رنگ مو کنفی استخوانی

  • رنگ موی بژ شماره ۸ : به اندازه ۳۰ میل
  • رنگ موی کاراملی ۸ : ۱۰ میل
  • رنگ موی طبیعی ۸ : ۲۰ میل
  • رنگ مو مسی ۷ : یک بند انگشت
  • اکسیدان یک : به مقدار لازم
  • پایه ۸
  • مدت زمان مکث : ۳۰ تا ۴۵ دقیقه

رنگ مو کنفی استخوانی

انواع مدل های رنگ مو کنفی

قبل از انتخاب رنگ مو  رنگ پوست و رنگ چشم و رنگ مو طبیعی خود را در نظر بگیرید و رنگ مویی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ اجزای چهره و رنگ مو شما است. رنگ مو انتخابی شما باید مکمل رنگ پوستتان باشد و بهتر است رنگ مو های خود را دو یا سه درجه از رنگ مو طبیعی خود روشن و یا تیره کنید.

4 فرمول ترکیبی رنگ موی کنفی

مدل های رنگ موی کنفی به همراه فرمول های ترکیبی آن

رنگ مو کنفی، مانند رنگ موی زیتونی مدل های متفاوتی دارد که در ادامه این مطلب چند مدل از این رنگ مو زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

انواع مدل های متنوع رنگ مو کنفی

4 فرمول رنگ موی کنفی

  

فرمول های ترکیبی رنگ موی کنفی

در این مطلب ۴ فرمول ترکیبی رنگ مو کنفی را به همراه مدل های رنگ مو کنفی در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با مشاهده این فرمول ها و مدل های رنگ مو بتوانید مناسب ترین رنگ مو مورد نظر کنفی خود را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع ترکیب های رنگ موی شرابی و رنگ موی مسی و … به بخش ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو