خواص بومادران در قاعدگی چیست ؟

خواص بومادران در قاعدگی چیست ؟


منبع: مینویسم

183

1399/4/11

13:03


خواص بومادران در قاعدگی

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

بومادران گاهی جنگده و زیبا و قدمت دار در طب سنتی است.مانند آبی بر آتش درد و جراحت عمل میکند و خواص دارویی و پزشکی بسیار دارد.اما میتوان گفت بهترین پادزهر برای درد های دوران قاعدگی گیاه بومادران است.پس در این مطلب با ما همراه باشید تا از شگفت انگیز ترین خواص بومادران در قاعدگی برایتان بگوییم.

خواص بومادران در قاعدگی

بومادران التیام دهنده زخم ها و به سرعت میتواند جای زخم را از بین ببرد.هم چنین بومادران برای سلامت پوست و بهبود جای جوش و آکنه و درمان استرس و اضطراب استفاده میشود.

اما اگر بخواهیم به طور مستقیم از فواید بومادران و قاعدگی سخن بگوییم ، برطرف کردن فقدان قاعدگی اصلی ترین بخش آن است.کاهش درد های قاعدگی و درمان مشکلات رحم خانم و همچنین مشکلات مربوط به تخمدان از بهترین خواص بومادران در دوره قاعدگی است.

مصرف دم کرده گل بومادران در قاعدگی می تواند خونریزی را کاهش داده و با تحریک جریان و فعالیت کلی قاعدگی در کسانی که قاعده نامنظم دارند میتواند خاصیت قاعده آوری داشته باشد.
به منظور تنظیم تاریخ عادت ماهیانه بهتر است به مدت ۱۴ روز ، ۳ گرم بومادران را که در ۱۵۰ سی سی آب به مدت یک ربع جوشیده ، دم کرده و میل کنید.

خواص عرق بومادران

در مطالب قبل از درمان عفونت با پیاز برایتان گفته بودیم اما یکی دیگر از روش های درمان عفونت و کاهش ترشحات زنانه ترکیب بومادران جوشیده و عسل و نبات است.برای افزایش بازدهی بهتر است یک تا سه بار در روز این ترکیب را میل کنید.

خواص عرق بومادران بر قاعدگی

عرق بومادران طبع گرمی داشته و استفاده از آن موجب تقویت عمومی سیستم بدن و تصفیه خون و درمان ضعف عضله قلب میشود.
استفاده موضعی از عرق بومادران برای مادران شیرده یا خانم هایی که دچار تورم سینه هستند میتواند بسیار کمک کننده باشد.

درد و تورم سینه ها را کاهش میدهد و پس از مصرف مرتب تمام علائم از بین خواهند رفت.در کنار آن می توان گفت که عرق بومادران کمک شایانی به درمان اختلالات قاعدگی در دوران بلوغ و یا یائسگی میکند.

روزی دو فنجان از عرق بومادران را همراه با غذا یا قبل از غذا مصرف کنید.اما توجه داشته باشید که کودکان زیر دو سال نمی توانند از آن استفاده کنند.

عوارض استفاه از بومادران در دوران قاعدگی

همان طور که میدانید به طور معمول گیاهان دارویی و طبیعی عوارض و ضرر خاصی برای مصرف کنندگان ندارد اما به هر جهت بانوان باردار و شیرده منع مصرف داشته و بهتر است از هیچ نوع ترکیبات بومادران استفاده نکنند.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو