آیا ایرانیان طور دیگری می بینند؟/امروز در اینستاگرام گالری ویستا/ لایو ساعت ۱۹

منبع: ایران آرت

108

1399/4/11

15:57


عصر امروز یازدهمین نشست گویش ویستا به صورت زنده با حضور باوند بهپور، هنرمند و مدرس دانشگاه و بهنام کامرانی، هنرمند و مدرس دانشگاه در اینستاگرام گالری ویستا برگزار می‌شود.

ایران آرت: از ساعت ۱۹ امروز ۱۱ تیرماه گفت‌و شنود زنده بهپور و کامرانی با موضوع " آموزش هنر؛ آیا ایرانیان طور دیگری می بینند؟ " در صفحه اینستاگرام گالری ویستا پخش می شود و علاقمندان می توانند در آن مشارکت کنند.

این یازدهمین نشست زنده گویش ویستا است که گالری ویستا با محوریت "هنر امروز" در فضای اینستاگرام خود از آن میزبانی می کند . این نشست‌ها  به صورت زنده و آنلاین با حضور هنرمندان و کارشناسان هنر برگزار می‌شود.

هشت نشست پیشین گویش ویستا به میزبانی بهنام کامرانی برگزار شده بود، او در نخستین برنامه، چهارشنبه سوم اردیبهشت با حمید سوری ذیل موضوع " آموزش و آفرینش " به تبادل نظر پرداخت. در دومین و سومین نشست با بهرنگ صمدزادگان درباره هنر معاصر چالش‌ها و راه‌کارها ،در چهارمین نشست با امیر نصری با تیتر پایان تاریخ هنر ، در پنجمین گپ آنلاین با حمید رضا ششجوانی، پژوهشگر اقتصاد هنر با موضوع "هنرمند، گالری، بازار هنر"، در ششمین نشست زنده با علیرضا لبشکا، کیوریتور و مدیر موسسه رف برلین و در هفتمین گفتگو با محمد رضا مریدی درباره "هنر معاصر ایران در متن خاورمیانه" به گفت‌وگو پرداخت.

در نشست دیگری حمید رضا کرمی و فرشته موسوی درباره "کیوریتوری؛کنش تا گفتمان" گفت وگو کردند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو