دانلود بازی Automobilista 2 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Automobilista 2 برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

307

1399/4/12

02:31


اگر از گیمرهای حرفه‌ای شبیه‌ساز ماشین‌های مسابقه‌ای هستید، حتما اسم فرنچایز Automobilista به گوش شما خورده است. نسخه دوم این فرنچایز با بهینه‌سازی‌های بی‌نظیر در بخش رابط گرافیکی و گیم‌پلی بالاخره در اول جولای ۲۰۲۰ منتشر شد. بازی Automobilista 2 از واقعیت مجازی (VR) نیز پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید یک بار دیگر مهارت‌های رانندگی شما به چالش کشیده شود و یک شبیه‌ساز بی‌نظیر را برای پیست‌های ماشین‌سواری تجربه کنید، به هیچ عنوان این اثر را از دست ندهید! چراکه کیفیت گرافیکی خیره‌کننده، ماشین‌های متعدد با جزئیات بسیار بالا، پیست‌های مسابقه‌ای متنوع و شرایط آب‌وهوایی پویا تنها بخشی از ویژگی‌های خیره‌کننده این اثر می‌باشند. پروسه طولانی ساخت این بازی باعث شده است تا تاریخچه‌ای گسترده از ماشین‌ها و مسابقات شکل‌گرفته در طی این دهه را بتوانید به‌صورت یکجا در یک اثر یکپارچه به بهترین شکل ممکن تجربه کنید.

Automobilista 2 PC-CODEX

دانلود-بازی-Automobilista-2

مطالب مرتبط

توسعه و اتمام پروژه‌ی ساخت بازی Automobilista 2 شاید حدود بیش از یک دهه زمان برده است و سعی شده تا تمامی سری‌های مسابقه‌ای برزیل به همراه پیست‌ها و کارخانجات آن را به‌طور دقیق و کامل همراه خود داشته باشد. البته دقت کنید که قرارنیست فقط کمپانی‌های برزیلی در این بازی لحاظ شوند، بلکه بازی Automobilista 2 پا را فراتر گذاشته و سعی کرده تا تمامی برندهای معروف دنیا را در خود جای دهد و مسابقات جهانی را نیز لحاظ کند. از موتور گرافیکی MADNESS در توسعه این بازی استفاده شده که توسط فرنچایز Project CARS معرفی گردیده است. سیستم واقع‌گرایانه و کاملا پویای این بازی به همراه بهینه‌سازی مناسب در استفاده از منابع، توانسته اثری فاخر را در اختیار طرفداران این فرنچایز قرار دهد.

info

Automobilista 2 is the culmination of a project developed over the course of nearly a decade. At its core, it is a comprehensive simulation of the brazilian motorsports scene, featuring all major brazilian racing series, race tracks and manufacturers.

Packing an even larger roster of diverse cars and tracks than its predecessor, Automobilista 2 ventures further into the best of international motorsports, including prestigious brands along with iconic venues such as Brands Hatch, Mount Panorama and Imola, at the same time continuing to explore the more exotic and exciting forms of motorsports from around the world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (+ specific versions of 7)

Processor: 3.5 GHz Intel Core i5 3450 or AMD FX-8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX680 or equivalent

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 8700K / AMD Ryzen7 2700X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 1080Ti or equivalent

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو