کریستوفر نولان

سخنگوی «کریستفر نولان» می‌گوید کارگردان صندلی را در محل فیلمبرداری پروژه‌هایش ممنوع نمی‌کند. «آن هاتاوی» ۲۹ ژوئن در گفتگو با «هیو جکمن» ادعا کرد که نولان اجازه‌ نمی‌دهد در محل فیلمبرداری صندلی وجود داشته باشد. این مصاحبه با انتقادات گسترده‌ی منتقدین و ژورنالیست‌ها مواجه شد. هاتاوی در فیلم‌های «بین‌ستاره‌ای»  و «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» با نولان همکاری کرده است.

«کلی بوش نوواک» سخنگوی نولان می‌گوید: «تنها چیزهایی که در محل فیلمبرداری ممنوع است گوشی موبایل (که ممنوعیت آن همیشه موفقیت‌آمیز نیست) و استعمال دخانیات است (که همیشه موفقیت‌آمیز است.) صندلی‌هایی که «آن هاتاوی» در موردش حرف می‌زند صندلی کارگردان‌هاست که اطراف ویدیو مانیتور و بر مبنای مقام قرار می‌گیرد نه نیاز فیزیکی. کریس تصمیم گرفته از صندلی خودش استفاده نکند اما هرگز صندلی را در محل فیلمبرداری ممنوع نکرده است. عوامل و بازیگران می‌توانند هرکجا و هر زمانی که بخواهند بنشینند

هاتاوی در مصاحبه‌اش گفته بود: «کریس اجازه‌ی استفاده از صندلی را هم نمی‌دهد. من دو بار با او همکاری کرده‌ام. او اجازه‌ی نشستن روی صندلی را نمی‌دهد و دلیلش این است که اگر صندلی وجود داشته باشد، افراد روی آن خواهند نشست، و اگر بنشینند، یعنی کار نمی‌کنند. او فیلم‌های فوق‌العاده‌ای از لحاظ مقیاس و جاه‌طلبی و جنبه‌های فنی و احساسی ساخته. فیلم‌هایش همیشه زودتر از موعد و هزینه‌ای کمتر از بودجه‌ی در نظر گرفته شده تمام می‌شوند. فکر می‌کنم اهمیت مسئله‌ی صندلی را می‌داند

«آرون استوارت-آن» نویسنده‌ی فیلم «مندی»  که سابقه‌ی همکاری با نولان را دارد، یکی از افرادی بود که به مصاحبه‌ی هاتاوی واکنش نشان داد و تأکید کرد که قانون «ممنوعیت صندلی» در فیلم‌های نولان وجود ندارد. بعضی از خبرنگاران از جمله «جف جنسن» نیز تأیید کردند که هنگام بازدید از محل فیلمبرداری پروژه‌های نولان صندلی‌های بسیاری دیده‌اند.

نولان آماده‌ی اکران فیلم «تنت»  با بازی «جان دیوید واشینگتن» و «رابرت پتینسون»‌ می‌شود. این فیلم در حال حاضر قرار است ۱۲ آگست (۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران شود.