بهترین موسسه کنکور

بهترین موسسه کنکور


منبع: بیتوته

131

1399/4/12

07:55


بهترین موسسه کنکور



موسسه کنکور, بهترین موسسه کنکور, موسسات کنکوری

بهترین موسسه کنکور

 

یک موسسه کنکور خوب انتخاب را به خود شما می سپارد. اجبار بیش از حد به شرکت در جلسات رایگان و تبلیغاتی و همچنين تشویق دانش آموز سال دوازدهم به ثبت نام کلاس های گوناگون علامت های خوبی برای یک اموزشگاه نیست!

این روزها با بازار داغ موسسات کنکوری روبرو هستیم که هر کدام تبلیغات گسترده ای را برای فروش محصولات خود نموده اند.

 

خصوصیت های یک موسسه کنکور خوب برای کلاس کنکور

یک موسسه کنکور خوب انتخاب را به خود شما می سپارد. اجبار بیش از حد به شرکت در جلسات رایگان و تبلیغاتی و همچنين تشویق دانش آموز سال دوازدهم به ثبت نام کلاس های گوناگون علامت های خوبی برای یک اموزشگاه نیست!

 

خيلي از داوطلبان در یک یا نهایت دو درس به کلاس کنکور احتیاج دارند و نیازی به شرکت در کلاس های کنکور گوناگون ندارند چنانچه کسی این پیشنهاد را به شما میدهد به فکر درآمد خویش است نه موفقیت شما.

 

درصورتی که از کلاس یا استادی راضی بودید علت به شرکت در دیگر کلاس های یک مؤسسه نمی شود.

 

موسسه کنکور, بهترین موسسه کنکور, موسسات کنکوری

موسسات کنکوری

 

چطور بهترین اموزشگاه کنکور را انتخاب کنید؟

برای تعيين مؤسسه کنکوری، گام نخست انتخاب اساتید موردنظر است. اساتیدی که سابقه خوب و تجربه کافی در تدریس دارند. همچنين از انرژی، صبر و حوصله و توجه کافی در تدریس برخوردار باشند. میتوانید از دانشجویانی که سال های قبل با اساتید گوناگون کلاس داشتند، سؤال بپرسید و نتیجه حاصل شده آنها را بررسی کنید.

 

نکته بعدی که می بایست به آن توجه کنید این است که چنانچه تصمیم رفتن به کلاس های متعددی را دارید، درس ها را به دو قسمت تقسیم کنید و بخشی را در تابستان و قسمتی را در پائیز به کلاس بروید.

 

کلاس ها را به نحوی برنامه ریزی کنید که حداکثر در دو مؤسسه ثبت نام کنید، ولی رفتن به یک مؤسسه بسیار بهتر است. همچنین لازم است که برنامه کلاس ها فشرده نباشد. کلاس هایی که از صبح آغاز میشوند و تا عصر ادامه می یابند، بازدهی بسیار کمی دارند. بنابراین برنامه انتخابی را طبق عادات شخصی تان تعيين کنید.

 

موسسه کنکور, بهترین موسسه کنکور, موسسات کنکوری

بهترین کلاس کنکور

 

بخش ديگر از فعالیت های این موسسات کنکور ازمون های آزمایشی است که برای ایجاد هدف، انگيزه، برنامه ریزی درسی، آشنایی با سوالات کنکور و مدیریت استرس در جلسه ازمون بسیار مناسب اند.

 

همچنين شما میتوانید عملکرد و پیشرفت خویش را بررسی نمایید. یکی از مهم ترین اهداف ازمون، سنجش و ارزشیابی داوطلبان است. نتیجه ازمون می بایست با ارائه کارنامه ها و گزارش های کاربردی به دانش آموزان و والدین، سنجش و ازمون را معنادار کند. به عبارت ديگر کارنامه علاوه بر بودن ها باید ها را هم تعيين می کند.

 

بسته های اموزشی تهیه شده به وسیله موسسات و انتشارات کنکوری برای جمع بندی در ماه های آخر و ایام نزدیک به ازمون کنکور موثر است ولی به هیچ عنوان نمی بایست این پکیج ها را جایگزین مطالعه منبع های اصلی نمود.

 

شایان ذکر است که هر یک از موسسات کنکوری امکان دارد در یک یا دو رشته قوی تر از دیگر رشته ها فعالیت کنند و کادر اموزشی بهتری داشته باشند، در نتیجه خدمات اموزشی و مشاوره ای بهتری ارائه نمایند. بنابراین انتخاب بهترین مؤسسه، برای رشته های گوناگون متفاوت است.

 

موسسه کنکور, بهترین موسسه کنکور, موسسات کنکوری

فعالیت های موسسات کنکور

 

سخن پاياني در مورد انتخاب بهترین مؤسسه کنکور

بیایید با خودتان صادق باشید و فریب تبلیغات دروغین را نخورید. هیچ مؤسسه ای نمی تواند قبولی شما را در رشته دلخواه تان تضمین کند. ساز و کار اموزشگاه ها و موسسات کنکور بگونه ای است که به روال درس خواندن شما نظم می بخشند و به شما کمک می کنند تا هدف خویش را با برنامه دنبال کنید. نتیجه ی صد در صد قبولی، به همت و کوشش خویش داوطلب بستگی دارد.

 

گردآوری:بخش روانشناسی بیتوته

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو