پودر دکلره چیست و پودر دکلره خوب چه ویژگیهایی دارد؟

پودر دکلره چیست و پودر دکلره خوب چه ویژگیهایی دارد؟


منبع: بیتوته

215

1399/4/12

07:56


پودر دکلره چیست و پودر دکلره خوب چه ویژگیهایی دارد؟



پودر دکلره,پودر دکلره چیست,پودر دکلره خوب

پودر دکلره

 

پودر دکلره یک ماده شیمیایی است که آنرا با اکسیدان ترکیب می کنند تا رنگدانه های طبیعی مو را بیرون کند. پودر دکلره به دو رنگ آبی و سفید در بازار وجود دارد. برای موهای ضخیم خيلي تیره باید از پودر دکلره آبی استفاده کنید. برای موهایی اسیب دیده یا موهایی که بطور طبیعی رنگ روشن دارند باید از پودر دکلره با رنگ سفید استفاده شود.

پودر دکلره چیست؟

دکلره پودری است که با آن می توان موها را بی رنگ کرد. برای بیرنگ کردن موها از دکو کرم یا کرم دکلره هم می توانید استفاده کنید. هنگامی که شما می خواهید رنگ موهای خویش را به صورت کامل تغيير دهید، بطور نمونه از رنگ مشکی به رنگ بلوند، موهایتان را تغيير دهید آن گاه به دکلره نیاز پیدا میکنید.

 

دکلره از مواد پراُکسید ساخته شده، که این مواد می تواند سبب بی رنگ کردن موها شوند. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که دکره باید در کنار اکسیدان استفاده شود، چنانچه دکلره را با آب مخلوط کنید، دکلره فعال نخواهد گردید پس برای دکلره کردن احتیاج به خرید اکسیدان هم دارید.

 

پودر دکلره,پودر دکلره چیست,پودر دکلره خوب

پودر دکلره چیست

 

پودر دکلره خوب چه خصوصیت هایی دارد؟

- پودر دکلره خوب نباید گاز داشته باشد

- پودر دکلره خوب نباید پس از ترکیب با کسیدان کف کند

 

پودر دکلره,پودر دکلره چیست,پودر دکلره خوب

پودر دکلره خوب

 

پودر دکلره چطور عمل می کند؟

پودر دکلره یک ماده ی شیمیایی است که رنگدانه های طبیعی را از تارهای موی شما بیرون می کند. میتوانید پودر دکلره را با انواع گوناگون اکسیدان مخلوط نموده تا ميزان قدرت آنرا تغيير دهید.

 

باید توجه داشته باشید نخستین باری که موهایتان را دکلره می کنید، بافت و رنگ موها تغيير می کند، چون در واقع رنگدانه های مو را از بین برده اید.هنگامیکه مواد شیمیایی فعال میشوند ، پودر دکلره بطور طبیعی گرما تولید می کند. از آنجا که ریشه های مو به سر نزدیکتر است، از سایر قسمتهای مو، گرمتراست.

 

بنابراین ریشه ی موها به احتمال زیاد به دلیل گرمایی که از پوست سر شما منتشر می شود، بهتر از سایر  قسمتهای مو روشن می شوند.بهتر است موقع دکلره کردن مو، روی ریشه ها از یک فرمول ضعیف تر استفاده کنید تا مطمئن بشید که مو بطور یکسان روشن می شود.

 

انتظار نداشته باشید که موهای شما یک ساعت پس از دکلره، به شرایط طبیعی برگردد. ولی چنانچه درهنگام دکلره مو، به درستی از موها نگهداری نموده باشید، میتوانید از آسیب دیدگی جلوگیری نموده و ظاهر آنرا سلامت نگه دارید. استفاده درست و به جا از شماره های اکسیدان و داشتن یک پودر دکلره خوب و زمان مکث مناسب میتواند بدون هیچ نگرانی موهای شما را به پایه مو دلخواه برساند.

 

پودر دکلره,پودر دکلره چیست,پودر دکلره خوب

انواع پودر دکلره

 

انواع پودر دکلره

1. پودر دکلره سفید: این پودر برای اشخاصی که موهای حساس، شکننده و از قبل رنگ شده هستند، مناسب است زیرا ضعیف­ ترین نوع دکلره می باشد.

 

2. پودر دکلره آبی: این پودر معمولاً برای اشخاصی که موهای سالم­تر وقوی تری هستند، مورد استفاده قرار می­ گیرد پودر آبی از پودر سفید قوی­ تر میباشد بنابراین در استفاده آن باید توجه بیشتری کرد.

 

پودر دکلره رنگی فانتزی هم وجود دارد.

 

پودر دکلره,پودر دکلره چیست,پودر دکلره خوب

مراقبت های پس از دکلره کردن موها

 

مراقبت های پس از دکلره کردن موها

- بعد از دکلره کردن از حرارت مستقیم روی موها بپرهیزید.

- از شامپوی مطلوب استفاده کنید وهمچنین برای تقویت ساقه موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها از ماسک مو استفاده کنید.

- از روغن های طبیعی استفاده کنید.

- از شستشوی موهای خود با آب داغ بپرهیزید.

- به صورت منظم و دوره ای نوک موها را کوتاه کنید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو