مدل لباس عقد جدید برای عروس های شیک پوش

مدل لباس عقد جدید برای عروس های شیک پوش


منبع: آرگا

1,007

1399/4/12

11:51


یکی از مراسم مهم در طول زندگی هر دختر خانمی شب عقد او می باشد. همه دوست دارند تا در این شب زیبا و جذاب به نظر برسند از این رو در این مطلب برای شما گالری تصاویر شیک ترین انواع مدل لباس عقد را جمع آوری کرده ایم.

یکی از مراسم مهم و اتفاقات قشنگی که در زندگی هر فردی روزی پیش می آید مراسم ازدواج است.  دغدغه عروس خانم ها این است که در اولین مراسم خود پس از ازدواج زیبا و جذاب به نظر برسند. از این رو در انتخاب مدل لباس عقدکنان خود وسواس زیادی به خرج می دهند امیدواریم مدل لباسهای عقدکنان شیک و مدرن در رنگ های متنوع جمع آوری شده در این مطلب برای شما زیبا و جذاب باشند.

یکی از اتفاقات قشنگ زندگی مراسم ازدواج و تشکیل خانواده می باشد. اکثر ما طرفدار زیبایی هستیم و دوست داریم در شب مراسم عقد خود زیبا و جذاب به نظر برسیم. در انتخاب مدل لباسهای عقد همواره باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید از جمله اینکه چه مدل لباسی به اندام شما می آید و رنگ متناسب با پوست صورت شما کدام است.

انتخاب رنگ یا مدل لباس برای مراسم عقدکنان، نامتناسب با اندام شما ممکن است باعث شود در مهم ترین شب زندگی خود بد به نظر برسید. در ادامه مهم ترین نکات در رابطه با خرید لباس عقدی مناسب را برای شما آورده ایم و شما را با زیباترین مدل های جدید و شیک آشنا می سازیم.

تنوع رنگ در مدل لباس های عقد

گالری مدل لباس عقد شیک و جذاب همه پسند

یکی از به یاد ماندنی ترین جشن ها برای خانم ها که یاد و خاطره اش سال ها در ذهن همگان باقی می ماند جشن نامزدی و عقد می باشد. اغلب خانم ها دوست دارند برای چنین شب باشکوهی، زیباترین لباسها را انتخاب کنند.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب لباس عروس و مراسم عقدکنان باید مد نظر قرار گیرد شرایط مراسم می باشد. مثلا اگر مجلس مختلط باشد عروس خانم ها در انتخاب لباسهای مورد نظر با محدودیت روبرو می شوند. اگر قصد دارید لباس عقدکنانتان خود را بعدها در مراسم دیگر نیز بپوشید بهتر است آن را ساده انتخاب کنید.

مدل های پیراهن عقد زیبا و جدید

هنگام انتخاب پیراهن عقد باید همواره نکات زیادی را مد نظر قرار داد. از انتخاب رنگ های سفید، شیری، نباتی، روشن و کرم خودداری کنید در عوض سعی کنید رنگ های سال یا رنگ های روشن مثل صورتی، گلبهی، آبی و یاسی را انتخاب کنید. اگر تمایل دارید که بین پیراهن شما و داماد تناسبی وجود داشته باشد سعی کنید رنگ لباستان را با پیراهن یا کت و شلوار داماد هماهنگ کنید البته به این موضوع دقت داشته باشید که بهتر است رنگی را انتخاب کنید که برای هر دوی شما برازنده باشد. در ادامه عکس های مدل لباسهای عقد جدید و جذاب را با هم مشاهده می کنیم.

مدل لباس عقد

مدل لباس عقد کوتاه

مدل لباس عقد بلند

مدل لباس عقد 95

زیباترین های مدل لباس عقد

مدل لباس بندی عقد

مدل لباس قرمز عقد

مدل لباس آبی عقد

تنوع مدل های لباس عقد

 

مدل لباس دکلته عقد

مدل لباس فوق العاده زیبای عقد

مدل پیراهن مراسم عقدکنان

مدل لباس کوتاه عقد

مدل لباس 2016 عقد

مدل لباس های دکلته عقد

مدل لباس آبی ملایم عقد

مدل لباس صورتی عقد

مدل لباس سفید عقد

مدل لباس بنفش عقد

از پوشیدن کت و دامن یا کت و شلوار برای مراسم عقد خود خودداری کنید ناسلامتی شما عروس هستید قرار نیست مثل خانم بزرگ ها به نظر برسید. بهترین گزینه برای این شب باشکوه پیراهن جذاب و زیبا در طرح های مختلف و مدرن می باشد.

طرح های جدید لباس عقد

مدل های لباس عقد مشکی

مدل لباس آبی سیر عقد

مدل لباس دکلته جذاب عقد

مدل لباس کوتاه عقد 2016

مدل لباس طوسی عقد

مدل لباس ساده عقد

مدل لباس جذاب عقد

اگر قرار است برای مراسم عروسی خود، لباسی بلند و دنباله داری انتخاب کنید بهتر است در مراسم نامزدی یا عقد از مدل لباسهای کوتاه و جذاب استفاده کنید.

مدل لباس جدید و شیک عقد

مدلهایی از لباس عقد پوشیده عروس

در فرهنگ و رسوم ایرانی معمولا رسم است که عروس خانوم ها از لباسی پوشیده برای مراسم عقد استفاده می کنند و حتما لازم نیست که رنگ آن سفید انتخاب شود، بنابراین می توان از رنگ های ملایم، شاد و زیبایی همچون گلبهی، آبی و … برای این منظور انتخاب نمایید، ضمن اینکه مطابقت و سازگاری رنگ لباس با رنگ پوست بدن از اهمیت زیادی برخوردار است که در این مورد عروس و داماد ها با رنگ پوست خیلی روشن و یا خیلی تیره نباید از لباس های خیلی روشن و یا خیلی تیره استفاده کنند.

مدل لباس عروس زیبا

نکته دیگر در مورد مدل لباس، اینکه حتما باید متناسب با مکان و زمان برگزاری مراسم عقد باشد، در مراکز رسمی ثبت عقد بهتر است از مانتو هایی پوشیده و بلند استفاده شود و برای مراسم های خصوصی که آزادی عمل بیشتری دارید، می توان لباسهایی با طرح های ژورنالی و باز پوشید، در این بخش ضمن مشاهده مدلهایی متنوع و جدید از انواع لباس عقد عروس می توانید برای مشاهده انواع مدل لباس عروس ساده و شیک و مدل لباس نامزدی اینجا کلیک کنید.

مدلهایی از لباس عقد

انواع جدید لباس عقد

 

مدل لباسی زیبا برای عقد

انواع شیک لباس عقد

مدل لباس عقدی گلدار

مدل لباس عقدی زیبا

مدل لباس عقد ساده و زیبا

مدل مانتو عقد

لباس سفید برای عقد محضری نیز نمونه ای از لباس عقد پوشیده و معمولا شامل مانتویی سفید و زیبا و یا پیراهنی بلند و در رنگ های روشن می باشد که به منظور استفاده در مکان های رسمی عقدکنان مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا می توانید نمونه های دیگری از انواع مدلهای زیبای لباس و مانتو عقد برای عروس را مشاهده کرده و الگو بگیرید.

مدلی پوشیده از لباس عقد

مدل لباس عقد پوشیده و زیبا

مدلی شیک از لباس عقد

مدلی جدید از لباس عقد

مدلی زیبا از لباس عقد

مدلی از لباس عقد

مدل لباس عقد محضری و شیک

امیدواریم مدل های لباس عقد برای شما زیبا و جذاب باشند و بتوانید با استفاده از این نکات و الگوها لباس مناسب و زیبایی برای مراسم عقد خود انتخاب کنید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده انواع لباس عروس می توانید به بخش لباس عروس رجوع کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو