مدل پیراهن نخی بچه گانه جدید برای دختربچه های شیک پوش

مدل پیراهن نخی بچه گانه جدید برای دختربچه های شیک پوش


منبع: آرگا

1,296

1399/4/12

14:34


در این مطلب تصاویری از انواع مدل پیراهن نخی بچه گانه طرح دار و ساده را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

پیراهن های نخی بچگانه در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و بهتر است شما در روزهای گرم تابستان از این جنس لباس ها برای فرزند خود استفاده نمایید تا از تعریق زیاد بدن جلوگیری شود.

مدل پیراهن نخی بچه گانه با طرح و رنگ های زیبا

پیراهن های نخی بچگانه به صورت مدل های مجلسی و راحتی موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز فرزند شما بستگی دارد. در ادامه مدل هایی از پیراهن نخی بچگانه را پیش رو خواهید داشت.

پیراهن بچه گانه زیبا

طرح های پیراهن نخی بچگانه دخترانه

بهترین جنس لباس برای بچه ها در فصل گرم تابستان لباس های نخی بچگانه است و شما می توانید از این جنس لباس ها در مکان های مختلف نظیر مهمانی و مسافرت و … استفاده نمایید.

لباس های نخی دارای جنسی ضد حساسیت زا هستند از این رو بهتر است شما اغلب لباس های تابستانه فرزند خود از این جنس پارچه انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که هوا به راحتی می تواند از تار و پودر پارچه های نخی عبور کند از این رو بهتر است در روزهای گرم سال برای فرزند خود از لباس نخی استفاده نمایید همچنین لباس های نخی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که رنگ های روشن گرمای خورشید را کمتر جذب می کنند از این رو بهتر است لباس های تابستانه بچگانه را از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … انتخاب نمایید.

مدل پیراهن نخی بچه گانه

پیراهن نخی ساده بچه گانه

پیراهن ساده نخی مخصوص بچه ها

پیراهن طرح دار و نخی بچه گانه

مدل پیراهن نخی بچه گانه

پیراهن نخی طرح دار

پیراهن راحتی نخی

پیراهن طرح دار نخی بچگانه

پیراهن نخی

پیراهن نخی گلدار بچه گانه

پیراهن راه راه نخی

پیراهن نخی بچگانه

پیراهن بچه گانه دخترانه

پیراهن طرح دار بچگانه

برای دوخت مدل پیراهن های دخترانه بچه گانه نخی از پارچه های طرح دار یا ساده استفاده می شود که پیراهن های ساده برای استفاده در محیط منزل و مکان های عمومی مناسب می باشند همچنین پیراهن های طرح دار نیز برای مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

در هنگام پوشیدن لباس نخی برای فرزند خود بهتر است در انتخاب رنگ و طرح سایر لباس ها و اکسسوری ها دقت لازم را به خرج دهید تا فرزند شما شیک پوش و زیباتر به نظر برسد.

اگر فرزندتان به سنی رسیده که می تواند برای انتخاب لباس هایش تصمیم گیری نماید بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پیراهن نخی از نظر و سلیقه شخصی او استفاده نمایید تا با رضایت بیشتری پیراهن را بپوشد.

پیراهن گلدار نخی بچگانه

مدل پیراهن نخی بچه گانه

پیراهن طرح دار بچه گانه

پیراهن گلدار نخی

پیراهن زیبا و طرح دار بچگانه

مدل پیراهن نخی بچه گانه طرح دار

پیراهن زرد نخی

پیراهن شیک بچگانه

پیراهن زیبا و نخی بچگانه

مدل پیراهن نخی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های پیراهن نخی بچه گانه شیک و فانتزی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس با تن پوشی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو