اوزارک

فصل جدید "اوزارک" بخش پایانی ماجراجویی خانواده‌ی برد از حاشیه شهر شیکاگو به دنیای جنایت در اوزارک خواهد بود

خانواده‌ی برد آماده‌ی وداع می‌شوند. شبکه‌ نت‌فلیکس اعلام کرد که سریال درام تحسین‌شده‌ی "اوزارک" برای فصل چهارم و پایانی بازخواهد گشت و در قالب ۱۴ اپیزود ساخته خواهد شد. فصل پایانی سریال در دو بخش هفت اپیزودی روی ایر می‌رود. نت‌فلیکس تنها توضیحاتی کوتاه در مورد فصل چهارم ارائه کرده است: "فصل جدید بخش پایانی ماجراجویی خانواده‌ی برد از حاشیه شهر شیکاگو به دنیای جنایت در اوزارک خواهد بود."

" به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، کریس ماندی" شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال می‌گوید: "ما بسیار خوشحالیم که نت‌فلیکس اهمیت اختصاص دادن زمان بیشتر برای پایان رساندن داستان خانواده‌ی برد را به رسمیت شناخت. برای همه‌ ما یک ماجراجویی بزرگ بود، هم جلوی دوربین و هم پشت آن، بنابراین بسیار هیجان‌زده‌ایم که فرصتی برای بازگشت به خانه به درخورترین شکل ممکن دست داده است."

"جیسون بیتمن" یکی از ستارگان و تهیه‌کنندگان سریال اضافه می‌کند: "یک فصل طولانی‌تر از معمول به معنای مشکلات بزرگ‌تر از معمول برای خانواده‌ی برد است. خوشحالم که به شکل‌(های) هیجان‌انگیز به پایان می‌رسد."

"سیندی هالند" مدیر محتوای نت‌فلیکس نیز می‌گوید:‌ "اوزارک درامی جذاب است که مخاطبین سراسر دنیا را تسخیر کرد و تحسین منتقدین را نیز به دنبال داشت. از کریس، جیسون، لورا، جولیا و تمامی عوامل و بازیگران به خاطر کار خستگی‌ناپذیرشان در سریال قدردانی می‌کنیم و مشتاقیم تا فرجام ماجراجویی بردها را ببینیم."

فصل سوم "اوزارک" بهترین نقدهای تاریخ چند ساله‌اش را دریافت کرد و انتظار می‌رود امسال در چندین بخش نامزد امی شود. فصل دوم سریال برای بیتمن امی بهترین کارگردانی در بخش سریال‌های درام و برای "جولیا گارنر" امی بهترین بازیگر زن نقش مکمل را به ارمغان آورد.

همزمان با پخش فصل سروم سریال، بیتمن به هواداران هشدار داده بود که "اوزارک" به انتهای راه نزدیک می‌شود. او در آن زمان گفت که از ابتدا "سه فصل، چهار فصل، پنج فصل، یا چیزی در این حدود" را برای سریال در نظر داشته‌اند. با تقسیم شدن اپیزودهای پایانی به دو فصل، سریال کم و بیش با همان پنج فصل وعده داده شده به پایان می‌رسد.

نت‌فلیکس تاریخ شروع فیلمبرداری فصل چهارم "اوزارک" و زمان پخش آن را مشخص نکرده است.