دانلود بازی Persona 4 Golden – Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Persona 4 Golden – Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

141

1399/4/13

03:41


داستان تکراری و البته خوشحال‌کننده برای گیمرها! بازهم نسخه‌ی فاقد Denuvo از عناوینی که از این سیستم امنیتی استفاده می‌کنند لیک شد. این بار، این اتفاق برای بازی محبوب Persona 4 Golden رخ داد. به‌طوری‌که با انتشار هات‌فیکس بازی، دو نسخه “دارای دنوو” و “فاقد دنوو” معرفی شد و به‌سرعت این نسخه در فضای وب منتشر گردید. از امولاتورهای مناسب برای کرک‌کردن این فایل exe که تنها از سیستم امنیتی استیم استفاده می‌کند، استفاده شد و هم‌اکنون می‌توانید این عنوان موفق را با کرک کاملا سالم و بدون باگ تجربه کنید. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

Persona 4 Golden (Denuvo-free hotfix) PC-Whiteee

دانلود-بازی-Persona-4-Golden

داستان بازی Persona 4 Golden روایت‌گر پسری است که به‌خاطر مشکلات پدر و مادر خود، مجبور می‌شود تا یک سال از دوران تحصیلی خود را شهر کوچک اینابا سپری کند. پس از گذشت مدتی، قهرمان داستان که یک کاراکتر از پیش تعریف شده است، متوجه قتل‌های سریالی عجیب‌وغریبی در شهر اینابا می‌شود. ازاین‌رو با کمک دوستان خود تصمیم می‌گیرد که سرمنشا این قتل‌های سریالی و همچنین کانال نیمه شب (Midnight Channel) را شناسایی کند. داستان‌سرایی، یکی از مواردی است که پرسونا ۴ گلدن را به یک بازی دیگر کننده و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است. داستان از همان ابتدا به‌نحوی شروع می‌شود که با خود می‌گویید «قرار نیست در این شهر اتفاق‌های خوبی رخ دهد» و بازی هم به مرور زمان این مورد را به‌خوبی به شما نشان می‌دهد. سکانس‌های مختلف داستانی سؤال‌ها و حدسیات مختلفی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

گیم‌پلی Persona 4 Golden به دو بخش زندگی واقعی و تعقیب‌وگریز کاراکترها در راستای نجات قربانیان تقسیم‌بندی می‌شود. در زندگی واقعی یا همان روزمره خود، شما یک پسر دبیرستانی به‌ حساب می‌آیید که هر روز صبح باید به مدرسه برود. در طول مدرسه، به سوالات معلم‌ها جواب دهد و با دوستان خود تعامل داشته باشد. در طول زندگی روزمره خود باید تلاش کنید تا سطح وضعیت اجتماعی خود (دانش، شجاعت، سخت کوشی، ادراک و فن بیان) را ارتقا دهید.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

info

Inaba—a quiet town in rural Japan sets the scene for budding adolescence in Persona 4 Golden.

A coming of age story that sets the protagonist and his friends on a journey kickstarted by a chain of serial murders. Explore meeting kindred spirits, feelings of belonging, and even confronting the darker sides of one’s self.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1

Processor: Intel Core 2 Duo E8400 | AMD Phenom II X2 550

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTS 450 | AMD Radeon HD 5770

DirectX: Version 11

Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-650 | AMD Phenom X4 940

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 6870

DirectX: Version 11

Storage: 14 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را در پوشه بازی خود یعنی فولدر “Persona 4 Golden” کپی و جایگزین کنید.

4) بازی را توسط فایل اجرایی “P4G.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو