تعبیر خواب خواستگاری و خواستگار آمدن چیست؟

منبع: حرف تازه

206

1398/4/12

20:03


تعبیر خواب خواستگاری و خواستگار آمدن چیست؟

تعبیر خواب خواستگاری و دیدن خاستگاری کردن و خواستگار آمدن را در این بخش از سایت حرف تازه از دیدگاه بزرگان تعبیر خواب دنیا و تعبیر خواب اسلامی را بخوانید تا اگر روزی در خواب چنین موضوعی را دیدید بدانید که چه مفهومی و معنی دارد.

تعبیر کلی دیدن شخصی به عنوان خواستگار و یا خواستگاری کردن در خواب اشاره به موقعیت‌ها و پیشنهادات جدید در زندگی دارد. این پیشنهادات می‌تواند شغلی و یا تغییری در عقاید فرد بیننده خواب باشد.

تعبیر خواب خواستگاری

خواستگاری در خواب می‌تواند به موقعیت‌ها و پیشنهادات جدیدی که هم اکنون و در زندگی بیداری با آن‌ها رو به رو هستید اشاره داشته باشد.
این پیشنهادات صرفا زمینه‌های عاطفی را شامل نشده و می‌تواند نشان دهنده‌ی پیشنهادات جدید شغلی یا حتی عقاید جدیدی باشد که در معرض آن‌ها قرار گرفته اید.
خواستگاری در خواب نشان دهنده یک تصمیم گیری مهم است که در زندگی بیداری با آن رو به رو شده‌اید ،مثل پذیرفتن یک دوست یا گروه دوستی جدید و …
در تعبیر این موضوع باید ذکر شود که تفاوتی ندارد که مجلس خواستگاری مربوط به کیست و چه انسان‌هایی در این مجلس حضور دارند.
تمام انسان‌هایی که در خواستگاری مشاهده می‌کنید، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند.

تعبیر خواب خواستگار آمدن

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی به خواستگاری شما آمده است، توجه داشته باشید که این فرد، چه وجه شباهتی یا موقعیت‌های جدیدی دارد که در زندگی بیداری در معرض آن‌ها قرار گرفته اید.
این شباهت می‌تواند یک شباهت اسمی یا شغلی ساده باشد.
از طرفی توجه داشته باشید که در خواب، چه احساسی نسبت به پیشنهاد ازدواج دارید؟ اگر این پیشنهاد در خواب برای شما ناخوشایند یا ناراحت کننده باشد، یعنی موقعیت‌های جدیدی که در زندگی بیداری با آن‌ها رو به رو شده اید، بر خلاف ارزش‌ها و خواسته‌های قلبی شماست
اما اگر احساس کنید که این شخص مطابق میل شماست، یعنی موقعیت‌های جدید برای شما خوشایند هستند.

تعبیر خواب خواستگاری

تعبیر دیدن خواستگار ناشناس در خواب

اگر فردی که در خواب به خواستگاری شما آمده است را نشناسید و ماهیت او برای شما روشن نباشد، باید بدانید که او سمبل ابعاد ناشناخته‌ی شخصیت شماست.
اگر نسبت به او نظری مثبت داشته باشید، یا احساس کنید که او بسیار به شما علاقه‌مند است، نشان دهنده‌ی این معناست که انگیزه‌های جدیدی که در حال شکل گیری در ذهن شماست بسیار مثبت بوده و به سرعت به شما کمک می‌کند تا زمینه‌های مختلف زندگی خود را گسترش داده و به اهداف جدیدی دست پیدا کنید.
تعبیر خواب خواستگاری از کسی که دوستش دارید

اگر در خواب به خواستگاری فرد مورد علاقه‌ی خود رفته اید، این خواب نشان دهنده‌ی تلاش شما برای شناخت یا تثبیت یک موقعیت جدید مثل موقعیت شغلی، یا تکمیل یک مهارت یا ایده در ذهن شما اشاره داشته باشد.

اگر کسی در خواب ببیند که قصد ازدواج دارد ولی دختری که قصد ازدواج با او را دارد نه می‌شناسد و نه نامش را می‌داند ابن سیرین این خواب را به نزدیک بودن اجل فرد تعبیر کرده است.

تعبیر آمدن خواستگار پیر در خواب

آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند پیرمردی به خواستگاری او آمده و با او ازدواج می‌کند، علامت آن است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد

تعبیر خواب خواستگاری محمد بن سیرین

ابن سیرین میگوید: در مورد فردی که خواهان ازدواج یا به قول امروزی‌ها خواستگار است می‌گوید اگر کسی در خواب ببیند که خواستار ازدواج با دختری است نشانه آن است که بزرگی و مرتبه او از بین خواهد رفت.

تعبیر دیدن خواستگاری کردن مرده

اگر زنی در خواب ببیند که فرد مرده ای به خواستگاری او آمده و با او ازدواج کرد بیانگر این است که از مال زن کم خواهد شد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی: اگر زن شوهر داری ببیند که همسرش با شخص دیگری ازدواج کرده و آن همسر جدید را ملاقات نکرده نشانه عزت و شرف زن خواهد بود.

تعبیر خواب خواستگاری با حلقه و بدون

تعبیر خواب حلقه نامزدی به کیفیت آن حلقه در خواب بستگی دارد هر چه حلقه زیباتر باشد بخت شما نیز بهتر خواهد بود.
اگر در خواب دیدید که به کسی حلقه دادید به این معنی است که عاشق او هستید و دوست دارید هر چه زودتر با آن شخص ازدواج کنید.

اگر در خواب دیدید که از شخصی خواستگاری کردید ولی حلقه نداشتید نشان دهنده این است که هنوز برای یک رابطه طولانی مدت آماده نیستید. شاید نگرانی اصلی شما تامین هزینه های زندگی است.

تعبیر خواب خواستگاری امام صادق (ع)

امام بزرگوار می فرماید: خواستار زن داشتن را بر چهار وجه می‌دانند.

بزرگی
افزایش مال
سرحالی
خرمی و شادی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو