درام «کوبایی» با بازی آغداشلو اکران می‌شود

منبع: برترین ها

96

1399/4/13

13:47


بر اساس خبرهای منتشر شده درام «کوبایی» با بازی شهره آغداشلو و لوئیس گوست جونیور بازیگر برنده جایزه اسکار، به همت کمپانی برین‌استورم در آمریکا منتشر می‌شود.

خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر:  کمپانی برین‌استورم حق پخش در آمریکای درام تاریخی «کوبایی – The Cuban» به کارگردانی سرجیو ناوارتا و بازی لوئیس گوست جونیور و شهره آغداشلو را از آن خود کرد.

این فیلم مستقل که فیلم‌برداری آن در کوبا و کانادا انجام شده قرار است از تاریخ ۳۱ جولای در برخی سالن‌های سینما به نمایش درآید و در فصل پاییز از طریق پلتفرم‌های آنلاین منتشر شود.

درام «کوبایی» با بازی آغداشلو اکران می‌شود

میشل شوارزستین از مدیران کمپانی برین‌استورم در بیانیه‌ روز چهارشنبه ۱ جولای خود گفت: «کوبایی» دقیقا آن فیلمی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم. اثری پر از موزیک آفریقایی- کوبایی و سالسا و بازی‌های درخشان و پر از احساس.

آنا گلجا، جیاکومو جیانوتی و لارن هالی از دیگر بازیگران «کوبایی» هستند. داستان فیلم درباره مهاجری افغان به نام مینا است که اولین شغل خود را در یک خانه سالمندان آغاز می‌کند؛ جایی که یک دوستی غیرمنتظره با یکی از ساکنان کوبایی و مبتلا به زوال عقل این خانه سالمندان به نام لوئیس باعث شعله‌ور شدن عشق او به موسیقی و تغییر مسیر زندگی‌اش می‌شود.

در این فیلم لوئیس گوست جونیور کاراکتر لوئیس را به تصویر می‌کشد و شهره‌ آغداشلو نقش دکتر را بازی می‌کند که به خواهرزاده‌اش مینا فشار می‌آورد تا به مدرسه پزشکی رود.

فیلمنامه «کوبایی» را الساندرا پیچیون فیلمنامه‌نویس ایتالیایی/کانادایی نوشته است.

سرجیو ناوارتا نیز در بیانیه‌ای در این‌باره گفت: از همکاری با کمپانی برین‌استورم برای نمایش «کوبایی» در ایالات متحده آمریکا بسیار خوشحالم. این فیلم یک نامه عاشقانه به فرهنگ‌ و نژادهای گوناگونی است که جامعه ما را تشکیل می‌دهند. در این زمانه سخت، انتشار هنری که حال مردم را خوب کند و آن‌ها را با هم متحد کند بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو