یکی از مصدومان حادثه معدن گیلانغرب فوت کرد

منبع: برترین ها

70

1399/4/13

17:59


فرماندار گیلانغرب گفت: یکی از مصدومان حادثه گاز گرفتگی ظهر امروز معدن زغالسنگ در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی این شهرستان فوت کرد.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار گیلانغرب گفت: یکی از مصدومان حادثه گاز گرفتگی ظهر امروز معدن زغالسنگ در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی این شهرستان فوت کرد.

کوروش محمودیان افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد که در اثر این حادثه در مجموع هفت تن دچار گازگرفتگی در معدن شدند که یک تن فوت وحال عمومی ۲ تن نیز وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: از مصدومان این حادثه یک نفر که حالش وخیم است توسط اورژانس قصرشیرین به بیمارستان این شهرستان منتقل شده و تا لحطاتی دیگر با بالگرد هوایی به مرکز درمانی کرمانشاه منتقل شود.

فرماندار گیلانغرب گفت: یکی دیگر از مصدومان این حادثه که حالش وخیم گزارش شده توسط یک فروند بالگرد از بیمارستان گیلانغرب به مرکز استان منتقل می شود و یک تن نیز در بیمارستان الزهرا (س ) این شهرستان تحت مداوا است .

محمودیان ادامه داد: به محض وقوع این حادثه بالگرد هلال احمر و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان استقرار یافت.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن زغالسنگ، قیر طبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیر طبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو