بیوگرافی مهرداد میناوند ، بازیکن سال های دور تیم ملی قوتبال

بیوگرافی مهرداد میناوند ، بازیکن سال های دور تیم ملی قوتبال


منبع: ستاره

179

1399/4/13

20:32


بیوگرافی مهرداد میناوند: وی متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ است. این بازیکن با استعداد بیش از ۷ سال عضو تیم ملی ایران بوده و با تیم‌های باشگاهی خود نیز افتخارات زیادی کسب کرده است. میناوند متاهل است و یک فرزند پسر به نام آریا دارد.

مهرداد میناوند

 
ستاره | سرویس چهره‌ها - مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران است. او که بیش از ۷ سال عضو تیم ملی فوتبال بوده است در ۶۷ بازی انجام داده برای این تیم ۴ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن سابق تیم پرسپولیس ۴۵ سال دارد. در ادامه ستاره بیوگرافی مهرداد میناوند گردآوری کرده است. اگر شما هم از طرفداران پرسپولیس و این بازیکن پرسپولیسی هستید با ستاره همراه شوید.


بیوگرافی مهرداد میناوند

میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ در تهران و منطقه جی است. او ۱۸۳ سانتی متر قد دارد و پست او در فوتبال، دفاع چپ بوده است. میناوند یک استعداد خارق العاده در فوتبال است، او زمانی که تنها ۱۹ سال داشت به عضویت تیم ملی فوتبال ایران درآمد.
این بازیکن با استعداد در سال ۷۴ و زمانی که ۲۰ سال داشت وارد تیم پرسپولیس شد و در سال ۷۶ با این تیم قهرمانی لیگ ایران را تجربه کرد. همان طور که گفتیم مهرداد میناوند یک استعداد بزرگ در فوتبال ایران است. او زمانی که ۲۳ ساله بود از تیم پرسپولیس به تیم اشتورم گراتس اتریش منتقل شد. این موضوع برای هر بازیکن فوتبالی یک افتخار محسوب می‌شود. مهرداد با این تیم ۲ بار قهرمان لیگ اتریش شد و توانست ۲ سال پیاپی با اشتورم گراتس در لیگ قهرمانان اروپا و در ۱۰ بازی شرکت کند.
 

مهرداد میناوند


بعد از تیم اشتورم گراتس میناوند به تیم شارلوا بلژیک منتقل شد و برای این تیم ۱ سال بازی کرد و پس از آن به تیم الشباب، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و راه آهن انتقال یافت و برای این تیم‌ها بازی کرد. به گفته خود میناوند انتخاب تیم شارلوا و تیم‌های بعدی او اشتباه بوده و مانع از پیشرفت او شده است، مخصوصا انتخاب پرسپولیس را انتخاب غلطی می‌داند، زیرا زمانی وارد این تیم شده است که پرسپولیس در بحرانی‌ترین شرایط به سر می‌برده است.


همسر مهرداد میناوند و ازدواجش در اتریش

در بیوگرافی مهرداد میناوند ذکر شده که آقای میناوند زمانی که در تیم اشتورم گراتس اتریش بازی می‌کرد با یک دختر ایرانی ساکن اتریش آشنا و با او ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام آریاست. خانواده میناوند در اتریش ساکن هستند و آن جا زندگی می‌کنند. تنها عکسی که میناوند از همسر خود منتشر کرده است عکس زیر است که چهره همسرش دیده نمی‌شود.
 

همسر مهرداد میناوند

 

مهرداد میناوند و پسرش

 

آریا میناوند پسر مهرداد میناوند

 

حواشی زندگی میناوند

یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین حواشی آمده در بیوگرافی مهرداد میناوند، دستگیری او در یک پارتی در ویلایی در شمال است. این خبر که به صورت یک فیلم منتشر شد از دستگیری میناوند توسط پلیس خبر می‌داد. در این فیلم میناوند توضیحاتی درباره علت حضورش در این ویلا می‌دهد.
یکی دیگر از حواشی اخیر این بازیکن سابق پرسپولیس، خبر ازدواج دوم اوست. این خبر با انتشار عکس مهرداد میناوند و یک خانم جوان قوت گرفت که البته بعد‌ها وی این قضیه را انکار کرد و گفت که این تصویر فقط یک عکس با یک هوادار بوده است.

 

همسر دوم مهرداد میناوند


مربیگری و بیزینس‌های بازیکن اسبق پرسپولیس

این بازیکن سابق تیم ملی بعد از پایان دوره فوتبال خود وارد حرفه مربیگری شده است. او تاکنون مربی تیم ب پرسپولیس، دستیار مربی تیم خونه به خونه و دستیار مربی تیم سپید رود رشت بوده است.
میناوند علاوه بر مربیگری به استخراج و تجارت سنگ‌های معدنی قیمتی نیز مشغول است. او امتیاز ۳ معدن سنگ قیمتی را دارد. اکثر سنگ‌های معادن میناوند به خارج از ایران و به خصوص به کشور‌های عربی صادر می‌شود.
علاوه بر این فعالیت‌ها، مهرداد میناوند یک فروشگاه بزرگ لوازم آرایش و بهداشتی نیز در پاساژ نور تهران دارد.


خوانندگی بازیکن سابق پرسپولیس

این بازیکن سابق تیم پرسپولیس، به خوانندگی نیز علاقه دارد و از صدای خوبی نیز برخوردار است. به گفته خود او، کلاس‌ها و دوره‌های آواز را گذرانده است و در تدارک تولید یک آلبوم است. در سال ۹۳ یک تک آهنگ از او، پژمان جمشیدی و نیما مسیحا به نام جام جهانی منتشر شد.


تغییر چهره مهراد و شایعه ابتلا به سرطان

همیشه برای افراد معروف شایعاتی ساخته می‌شود. یکی از شایعاتی که اخیرا درباره مهرداد میناوند در رسانه‌ها منتشر شده است، شایعه ابتلای او به سرطان است. این شایعه به دلیل تغییر چهره‌های او به وجود آمده است.
آقای میناوند ابتلای خود به سرطان را به طور کامل تکذیب کرده و دلیل تغییر چهره خود را مصرف دارو‌های کورتون با دوز بالا برای مدت ۷ سال بیان کرده است. او گفته که به دلیل ریزش مو‌ها به دکتر مراجعه کرده و به دلیل تشخیص اشتباه پزشک مدت ۷ سال این دارو‌ها را مصرف نموده که منجر به تغییر چهره او شده است.

 

بیوگرافی مهرداد میناوند


اینستاگرام مهرداد میناوند

اگر شما هم از هوادران این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان هستید و دوست دارید که عکس‌ها و پست‌های او را در فضای مجازی دنبال کنید می‌توانید به صفحه شخصی او در اینستاگرام به آدرس زیر سری بزنید.
 

عکس های جدید مهرداد میناوند

در ادامه عکس های بیشتری از این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ببینید.
 

سرمربیگری مهرداد میناوند

 

پدر و مادر مهرداد میناوند

پدر و مادر میناوند
 

علیرضا بیرانوند و میناوند

مهرداد میناوند و علیرضا بیرانوند
 

علی کریمی و میناوند

علی کریمی و مهرداد میناوند
 

سخن پایانی

در این مقاله با بیوگرافی مهرداد میناوند و حواشی زندگی حرفه‌ای مهرداد میناوند این بازیکن خوب سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران آشنا شدید. ستاره در بخش چهره‌ها بیوگرافی سلبریتی‌های محبوب را برای شما خوانندگان عزیز گردآوری کرده است. اگر شما دوست دارید از بیوگرافی و حواشی افراد معروف اطلاع پیدا کنید، می‌توانید به بخش چهر‌های ستاره مراجعه کنید. دو مقاله بیوگرافی «وحید امیری؛ بازیکن پرسپولیس و تیم ملی» و «بیوگرافی کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال پرتغال» نمونه‌ای از بیوگرافی‌های این بخش هستند.
شما درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیکن سابق پرسپولیس چه چیز‌هایی می‌دانید؟ نظر شما درباره آقای میناوند چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو