طعنه یک امام جمعه به روحانی و کلیدش

منبع: برترین ها

78

1399/4/14

00:48


امام جمعه حسن‌آباد فشافویه با انتقاد از کسانی که برای ولی فقیه نامه می‌نویسند و مشکلات را بر گردن ولی خدا می اندازند، گفت: آن شخصی که مدعی بود کلید حل مشکلات در دستش است باید این مشکلات اقتصادی را حل کند.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام والمسلمین میثم درگاهی، امام جمعه حسن‌آباد فشافویه ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته با بیان اینکه ما آمریکا را نه کدخدا می‌دانیم و نه رئیس دنیا اظهار کرد: ما آمریکا را نه تنها خفیف می‌دانیم، بلکه آمریکا را ذلیل هم می‌دانیم.

وی با انتقاد از کسانی که برای ولی فقیه‌نامه می‌نویسند و مشکلات را بر گردن ولی خدا می اندازند، گفت: آن شخصی که مدعی بود، کلید حل مشکلات در دستش است، باید این مشکلات اقتصادی را حل کند.

امام جمعه حسن‌آباد با اشاره به گرانی‌های موجود در کشور تصریح کرد: آیا این وضعیت گرانی و این آشفته بازاری که امروز در اقتصاد کشور حاکم است و این نارضایتی که مردم دارند، تقصیر ولی خداست یا تقصیر اعتماد شما به کدخداست؟

درگاهی با تأکید بر اینکه ما هیچ مذاکره‌ای با قاتل سردار رشید اسلام نخواهیم کرد، افزود: ماجرای حکمیت دیگر تکرار نخواهد شد و مطمئن باشید دیگر ابوموسی اشعری‌ها بر سر کار نخواهند ماند.

وی ضمن ابراز نگرانی از افزایش مصرف موادمخدر در کشور عنوان کرد: گسترش دامنه مصرف موادمخدر در جامعه امروز دنیا و ایران ما بسیار جدی شده است؛ این موادمخدرهای جدید حتی در بین جوانان تحصیل کرده و روشنفکر نیز افزایش داشته و به سرعت انسان را مجنون می‌کند.

امام جمعه حسن‌آباد با تبریک روز شهرداران و دهیاران به همه زحمتکشان این حوزه بیان کرد: در این روز، فقط ما به یاد مسوولان نباشیم و اینها نیز به یاد ما باشند و برای مردم تلاش کنند.

درگاهی در پایان با تأکید بر استفاده از ماسک توسط مردم خاطرنشان کرد: مسئله کرونا را جدی بگیرید، موج دوم کرونا زودتر از آنچه فکر می‌کردیم، آغاز شده و لازم است مردم حتماً مراقبت‌های شخصی را انجام دهند، چراکه نمی‌شود مثل گذشته کشور را تعطیل کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو