دکانت عطر یا دستریز عطر چیست؟

دکانت عطر یا دستریز عطر چیست؟


منبع: آرگا

154

1399/4/14

02:36


اگر می خواهید یک عطر گران قیمت، را در حجم کمتر داشته باشید باید به سراغ دکانت عطر بروید. دکانت عطرها در واقع نسخه ای اصلی از عطرهای اورجینال هستند و به دلیل حجم کمتری که دارند، می توانید با هزینه کمتری آنها را تهیه کنید.

دسترسی و امکان تست کردن عطرهای مختلف، سرریزها، سمپل ها و حجم های تولید شده و همچنین قیمتی که این محصولات دارند همیشه عواملی تعیین کننده و کمک کننده برای انتخاب و خرید یک عطر مناسب هستند.

دکانت عطر چیست؟

عطرهای دکانت یا همان سرریز ها نمونه اصلی و اورجینال از عطری اصلی هستند که در اندازه های کوچکتر عرضه می شوند. شاید عطرهای دکانت مثل نسخه های گران قیمت خود در بسته بندی شیک کارخانه ای و رسمی نباشند ولی نکته مهم این است که دکانت ها و عطرهای سرریز نمونه عطرهای اورجینال و اصلی خود می باشند. با توجه به انتخاب و سلیقه افراد عطرهای دکانت در شیشه هایی با اندازه کوچکتر ریخته می شوند. این گونه عطرها را امکان دارد در شیشه های رولی و یا شیشه های اسپیریت کوچک بریزند. عطرهای سمبل و تست عطرها بخشی از استراتژی بازاریابی و فروش تولید کننده ها هستند اما عطرهای دکانت و دستریز نوعی استراتژی برای خرده فروشی می باشند. اینگونه عطرها شاید برای همه فروشنده ها استراتژی خوبی نباشد، بلکه برای فروشندگانی سودآور هستند که عطرهایی مطلوب و مطابق سلیقه مشتری را به آنها ارائه می دهند تا آنها بتوانند به جای صرف هزینه های سنگین با هزینه کمتری عطر مورد علاقه خود را داشته باشند و مطمئن باشند که عطری اورجینال مصرف می کنند.

عطرهای دکانت

دلیل فروش عطرهای دکانت و دستریز

بیشتر فروش دکانت ها و یا عطرهای سرریز به این خاطر است که در مراحل بعد محصول اصلی یعنی یک شیشه کامل عطر فروخته شود. فروشندگان عطرهای دکانت امیدوارند که در دفعات بعدی خریدار یک شیشه کامل از عطر را بخرد. این روش و استراتژی برای فروشندگانی موثر است که بخواهند خرید عطرهای دکانت و دستریز را به یک خرید عطری اورجینال تبدیل نمایند. بعلاوه خرید اینگونه عطرها تجربه ای عالی است برای زمان هایی که شما هنوز نمونه اصلی و اورجینال آن را امتحان نکرده اید و از خریدن آن اطمینان کافی ندارید. خرید عطرهای سرریز یک انتخاب خوب برای شماست که با آنها می توانید همیشه انتخاب خود را تغییر دهید.

بررسی دکانت عطر

انتظاراتی که در زمان خرید عطرهای دکانت باید داشته باشیم؟

قبل ز هرچیزی توجه داشته باشید که اگر قصد خرید این نوع عطرها را دارید حتما آنها را از یک فروشنده معتبر و مشهور بخرید. خریدن عطرهای سرریز یا دکانتها در عوض عطر اورجینال وقتی نتیجه بخش و مناسب است که فروشنده نمونه تقلبی و فیک عطر اورجینال را به شما نفروشد و شما از اورجینال بودن این عطرها مطمئن باشید، پس هیچوقت به دستفروشان در خیابان ها اعتماد نکنید زیرا به احتمال خیلی زیاد عطرهای تقلبی را به شما می فروشند.

رایحه دکانت

برای یک انتخاب بهتر می توانید از فرشندگان آنلاین خرید کنید، می توانید آنها را به شکل آنلاین پیدا کرده و در صورت مطمئن بودن سایت فروش از آنها خرید کنید. در زمان خرید عطرهای دکانت و دستریز به این موضوع توجه داشته باشید که اگر انتخاب خیلی درستی به نظر می رسد حتما همینطور است، خریدن این گونه عطرها یک معامله مناسب و خوب می باشد ولی به خاطر داشته باشید که وقتی پول کمتری پرداخت می کنید پس مقدار کمتری خواهید داشت. قیمت عطرها با توجه به میل و شیشه متفاوت هستند و در برخی موارد ممکن است یک شیشه کامل و در مواردی نصف شیشه را دربرگیرند.

عطرها و رایحه های دکانت

بهترین استفاده از عطر

اگر دوست دارید که بهترین نتیجه را از عطر خود داشته باشید باید به شکل درست از آن استفاده نمایید، برای داشتن نتیجه مطلوب باید هر بار مقدار کمی از عطر را استفاده نمایید. با این روش هم می توانید در مصرف عطر صرفه جویی کنید و هم میزان پخش شدن بوی عطر خود را به خوبی متوجه شوید. با این روش می توانید مقداری از عطر مورد علاقه خود را برای شرایط و مراسم خاص نگه دارید. این نوع عطرها به دلیل اینکه شیشه هایی کوچک هستند یک انتخاب خوب و ایده آل برای هدیه دادن هستند.

دکانت عطر و ویژگی های آن

مزایای استفاده از عطرهای دکانت

  • امکان دارد که حجم یک بطری کامل از عطری بیش از نیاز شما باشد و مقدار آن از نیاز مصرفیتان خیلی بیشتر شود، بعلاوه قیمت بالاتری نیز باید پرداخت کنید، در این صورت می توانید از عطرهای دکانت و سرریز استفاده کنید.
  • با کمک این عطرها می توانید عطر مورد علاقه خود را که قبلا استفاده می کرده اید، همواره همراه خود داشته باشید بدن اینکه بخواهید شیشه اصلی و اورجینال در سایز بزرگ عطر را همراه ببرید.

  • این نوع عطرها همچنین برای افرادی مناسب است که خیلی زود از عطرهایشان زده می شوند و در انتخاب عطر دودل هستند، برای ایجاد تنوع می توانید از چند نوع اکانت به جای یک عطر اصلی و گرانتر استفاده کنید.
  • عطرهای دکانت انتخاب خوبی برای دوستداران عطرها و مجموعه داران عطر، همچنین هدیه دادن می باشند.
  • مزیت دیگر این عطرها سهولت در حمل و همراه داشتن چندین نوع از آن در مسافرت، محل کار و مکان های دیگر می باشد.
  • می توانید از شیشه های این عطرها برای انواع دیگری از عطر استفاده کنید، البته قبل از آن باید شیشه را به خوبی و با کمک الکل بشویید تا رایحه آن از بین برود.

آشنایی با دکانت عطر

معایب عطرهای اکانت

  • شیشه های این نوع عطر در مقایسه با بطری های اصلی و اورجینال آن شکننده تر هستند و همچنین امکان دارد به دلیل ایزوله نبودن شیشه ها رنگ و یا بوی عطرها بعد از مدتی تغییر کند.
  • برخی از اکانت ها در ظروف پلاستیکی عرضه می شوند، حال اگر قصد دارید تا برای مدت طولانی تری اکانت خود را نگهداری کنید باید از ظروف شیشه ای استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • شیشه های اکانت را حتما چک کنید تا در صورت نشتی با شیشه خالی مواجه نشوید.

نظرات


تصویری


ویدئو