عصبانیت فقیه سلطانی بازیگر و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نمایش جدیدش

منبع: پرشین وی

152

1399/4/14

20:09


فقیه سلطانی بازیگر معروف در این ویدئو درباره کرونا صحبت می کند

عصبانیت فقیه سلطانی بازیگر و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نمایش جدیدش

فقیهه سلطانی هنرپیشه زن خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر ۴۶ساله با فوتبالیست معروف جلال امیدیان که ۴سال از خودش کوچکتر است ازدواج کرده است و یک دختر بانمک دارد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم ویدئویی فقیه سلطانی بازیگر را برای شما قرار دهیم که درباره کرونا صحبت می کند.

عصبانیت فقیه سلطانی بازیگر

فقیه سلطانی با انتشار ویدئویی از تئاتر شهر نوشت:

تمهیدات تاترشهر کرونا قسمت دو

ویدئو صحبت های فقیهه سلطانی

بد نیست درباره فقیهه سلطانی بیشتر بدانید

فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در همدان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایش در مقطع کارشناسی است. فرزند آیت الله سلطانی است و بسیار هم اهل ورزش است.

فقیهه سلطانی در اردیبهشت ۹۴ ازدواج کرد. همسر فقیهه سلطانی جلال امیدیان فوتبالیست اصفهانی است. جلال امیدیان سابقا یکبار ازدواج کرده بود و یک دختر نوجوان نیز دارد،جلال امیدیان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در اصفهان فوتبالیست است او سابقه بازی در مس کرمان، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان را دارد. فقیهه سلطانی با انتشار پستی اینگونه درباره آشناییشان نوشت:

فقیه سلطانی بازیگر

فقیه سلطانی

«درست وقتی که فکر میکنی انقدر آدم سختی هستی که هیچ کس نمیتونه خالی قلبت رو پر کنه …زمانیکه سعی میکنی به تنهاییهات فکر نکنی … وقتی اصلا انتظارش رو نداری … یکی از راه میرسه، یکی که هر چی سعی میکنی ازش ایراد بگیری، نمیتونی …

یکی که با مهربونیهاش خجالتت میده و با صبرش بهت درس بزرگی و عشق و احترام میده … وقتی به خودت میایی که می بینی، شده همه زندگیت … اونوقته که روی گل تنهایی رو میبوسی و برای همیشه میذاری کنار … بعد هم میری پیش عزیزترین دوستت که باعث این آشنایی شده و بهش میگی- مهسا مهجور – تو به من فهموندی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن …! آرزو میکنم همتون فرشته ی زندگیتون رو پیدا کنین و اگه دارین قدرش رو بدونین … یک دنیا عشق براتون آرزو میکنم …شبتون پر ستاره.»

فقیه سلطانی بازیگر

فقیه سلطانی بازیگر و همسرش

اینستاگرام و تانما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو