برای رفع نگرانی داوطلبان کنکور چاره اندیشی شود

منبع: برترین ها

76

1399/4/14

21:07


دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید وزارت بهداشت و درمان با ارتقاء پروتکل‌های سلامت به بالاترین حد ممکن و چاره‌اندیشی لازم در خصوص نگرانی‌های موجود جامعه هدف، این آرامش را به داوطلبان کنکور بدهد تا با آرامش و بدور از استرس بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

خبرگزاری فارس: فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به درخواست‌های متعدد و دغدغه‌های موجود در حوزهٔ سلامت کنکور خواستار تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص شد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طی چند هفته اخیر پیام‌های بسیاری در مورد کنکور۹۹ و نگرانی از موج دوم شیوع ویروس کرونا از سوی داوطلبان کنکور و خانواده‌های آنان دریافت کردم که این نگرانی کاملاً قابل درک است و کمیسیون بهداشت و درمان پیگیری لازم را در خصوص سلامت کنکور خواهد داشت.

وی خطاب به معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: باید وزارت بهداشت و درمان با ارتقاء پروتکل‌های سلامت به بالاترین حد ممکن و چاره‌اندیشی لازم در خصوص نگرانی‌های موجود جامعه هدف، این آرامش را به عزیزان شرکت‌کننده بدهد تا با آرامش و بدور از استرس بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

‏دکتر حریرچی نیز در این تماس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تأکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این خصوص مورد توجه است و تلاش خواهیم کرد در بالاترین سطح سلامت آزمون‌های سال ۹۹ برگزار شود، در این مسیر تدابیر پیشنهادی نمایندگان مجلس نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو