پوشش هنرپیشه های سینما، تئاتر و تلویزیون در همایش ها و جشنواره ها و اکران های خصوصی و استایل های کژوال، همیشه جذاب و حاشیه های پر رنگ تر از متن داشته است.

بخشی از دنیای هنر توسط سلبریتی های سینما و تلویزیون و موسیقی و ورزش هدایت می شود و جذابیت پوشش آن ها برای عاشقان دنیای فشن، گاها جذاب تر از تماشای کت واک مانکن ها روی استیج های طوفانی فشن ویک های اروپا و آمریکا است. از فرشتگان ویکتوریا سکرت تا مدل های گران قیمت شانل و دیور و . . . تا فوتوکال های طوفانی سلبریتی های سینما در فرش قرمز اسکار و کن و لوکارنو و تهران، همواره دنیای مد و لباس برای طیف گسترده ای از مخاطبان به خصوص در دنیای مجازی، جذاب بوده و بخشی از اقتصاد هنر را هدایت می کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، پوشش سلبریتی های ایرانی در مراسم مختلف از جشنواره تا اکران های خصوصی و مردمی، همیشه بازتاب های زیادی داشته است. از لباس جنجالی متین ستوده تا لباس آنا نعمتی و ترانه علیدوستی و اواخر لباس پانته آ بهرام. موضوعاتی غیر مهمی که برای عده ای مهم است. در این گفتار، مروری داریم بر شماری از لباس های جنجالی و پر بازتاب سلبریتی های ایرانی در رویدادهای داخلی و خارجی.

متین ستوده

تیپ لاکچری سفید و مشکی متین ستوده در اکران فیلم سینمایی مسخره باز در هتل لوکس اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران که حضور یک کمربند قرمز رنگ چرمی، شکست رنگ جذابی را در استایل مشکی و سفید متین ستوده ایجاد کرده است

استایل جنجالی بازیگران زن ایرانی

استایل متین ستوده در اکران فیلم سینمایی مسخره باز که نوع آرایش چهره و پدیکور هایش منجر به عذرخواهی وی شد

استایل جنجالی بازیگران زن ایرانی

تیپ متین ستوده در اکران فیلم سینمایی هزار تو

استایل جنجالی بازیگران زن ایرانی

مانتو جنجالی لاکچری بهنوش بختیاری در جشنواره فیلم فجر

استایل جنجالی بازیگران زن ایرانی

مانتو جنجالی الهام حمیدی در نوزدهمین جشن حافظ که الهامی از استایل «جنل مونی» خواننده امریکایی بود

استایل جنجالی بازیگران زن ایرانی

استایل های شیک لیلا حاتمی (همسر علی مصفا و دختر مرحوم استاد علی حاتمی) در فرش قرمز جشنواره فیلم کن

استایل جنجالی بازیگران زن ایرانی

پوشش لاکچری آنا نعمتی هنرپیشه سینمای ایران در جشنواره فیلم ایتالیا

استایل جنجالی بازیگران ایرانی

۲ تصویر از لباس شیک و جذاب ترانه علیدوستی در جشنواره فیلم کن فرانسه در کنار استاد اصغر فرهادی و شهاب حسینی

پانته آ بهرام اخیرا در اکران فیلم شنای پروانه که اکران تابستان ۹۹ سینمای کرونا زده ایران است، با مانتوی باز حضور یافت که بازتاب هایی در شبکه های اجتماعی داشت که نشان داد همچنان شنای پروانه، یکی از فیلم هایی با حاشیه های پر رنگ تر از متن است. سال پیش هم کنفرانس خبری فیلم سینمایی شنای پروانه در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم، خبر ساز شده بود. موضوعی که منجر به توضیحات پانته آ بهرام در اینستاگرامش شد.

استایل جنجالی بازیگران ایرانی

استایل پانته آ بهرام در کنفرانس خبری شنای پروانه و توضیحات او درباره کنفرانس خبری

استایل جنجالی پانته آ بهرام

استایل جنجالی پانته آ بهرام در اکران فیلم سینمایی شنای پروانه

به هر حال هنرپیشه های سینما و تلویزیون و تئاتر از طریق نمایش لباس ها و استایل ها که به نوعی تبلیغ برندها و مزون های لاکچری شمال شهر تهران و کشورهای دیگر است، درامد زایی دارند. وزارت ارشاد قرار بود سال گذشته برنامه ای برای نظام مندی پوشش سلبریتی ها در همایش ها و جشنواره ها ارائه کند که گویا فعلا خبری نیست. به هر حال، دنیای جذاب سلبریتی ها، با همین چیزها برای عده ای جذاب شده است و دنیای مد و لباس را هدایت میکند.