نیروهای شیطانی فیلم های ترسناک هالیوود که تبدیل به واقعیت شدند! + عکس

نیروهای شیطانی فیلم های ترسناک هالیوود که تبدیل به واقعیت شدند! + عکس


منبع: سیمرغ

295

1399/4/15

13:29


نیروهای شیطانی فیلم های ترسناک هالیوود که تبدیل به واقعیت شدند! + عکس

در این گزارش با فیلم‌هایی آشنا شوید که براساس شنیده ها، محل فیلمبرداری آن‌ها طلسم بوده است 

طلسم هایی که در فیلم‌های هالیوودی حوادث تلخی آفریدند

فیلم‌های زیادی وجود دارند که تماشا کردن آن‌ها برای ما ترسناک و البته کاملا جذاب است. اما خوشبختانه تمامی آن‌ها فقط یک فیلم هستند و لحظه‌های ترسناک و سکانس‌های دراماتیک غیر واقعی بوده و خطری واقعی برای ما ندارند. هر طلسم، شیطان و یا شخصیت شروری که در فیلم‌های سینمایی دیده می شوند، صرفا تخیلی هستند و خطری برای کسی به جز عوامل فیلمکه ممکن است در طول فیلمبرداری دچار حادثه شوند، ندارند. اما در برخی موارد به نظر می‌رسد که خطرات، بیشتر از چیزی که به نظر می‌آیند، وجود دارند. فیلم‌هایی هستند که ادعا می‌شود طلسم شده اند. از اتفاقات غیر قابل توضیح در محل فیلمبرداری گرفته تا حادثه‌هایی که برای عوامل افتاده است.

گاهی ممکن است اتفاقاتی که پشت صحنه می افتد  از رویداد‌هایی که در داستان فیلم‌ها روی می‌دهد ترسناک‌تر باشد.

کلاغ «Crow»

فیلم سینمایی کلاغ در سال ۱۹۹۴ منتشر شد که براندون لی، پسر بروس لی، در نقش اریک در این فیلم ظاهر شد. اریک یک موسیقیدان بود که پیش از شب عروسی اش کشته می‌شود و حالا از گور برخاسته تا از قاتلش انتقام بگیرد.

فیلم سینمایی کلاغ


فیلم سینمایی کلاغ

این فیلم آخرین فیلم براندون لی است چرا که او در این فیلم در یکی از سکانس‌ها با شلیک گلوله به صورت تصادفی کشته شد. گفته می‌شود او بار‌ها به عوامل فیلم گفته بود که به زودی خواهد مُرد.

توطئه آمیز «Insidious»

این فیلم سینمایی بر اساس داستان واقعی دو محقق به نام اد لورن وارن، به کارگردانی جیمز وان ساخته شده است.

فیلم توطئه آمیز


فیلم توطئه آمیز

طبق گزارش‌هایی که اعلام شده، محل فیلمبرداری این فیلم تسخیر شده بوده و افرادی که در این فیلم کار می‌کردند احساس ناراحتی می‌کردند و دلیل آن را انرژی‌های منفی که در صحنه بود عنوان کردند. بار‌ها بازیگران فیلم شنیدن صداهایی از اتاق‌های محل فیلمبرداری را گزارش دادند.

بچه رزماری «Rosemary's Baby»

این فیلم سینمایی محصول سال ۱۹۶۸ بر اساس یک رمان ساخته شده و داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند. اتفاقات ناگوار زیادی برای اعضای این فیلم افتاده بود. آهنگساز این فیلم سینمایی یک سال بعد از انتشار آن بر اثر یک تصادف جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بدانید : زندگی پرحادثه کارگردان جنجالی به روایت تصویر

فیلم ترسناک بچه رزماری


فیلم ترسناک بچه رزماری

تهیه کننده فیلم هم بعد از دریافت پیام‌هایی تهدید آمیز دچار سنگ کلیه شدید می‌شود و تا سر حد مرگ پیش میرود. همسر رونن پولانسکی کارگردان فیلم هم حدود چند سال بعد توسط خانواده منسون کشته می‌شود.

نگهبانان مهمانخانه «Innkeepers»

این فیلم سینمایی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده، در مورد دو نگهبان مهمانخانه است که می‌خواهند بفهمند هتل محل کار آن‌ها تسخیر شده است یا نه. طبق گفته اعضای این فیلم سینمایی، اتفاقات عجیبی در صحنه فیلمبرداری افتاده است.

فیلم وحشتناک نگهبانان مهمانخانه


فیلم وحشتناک نگهبانان مهمانخانه

آن‌ها گزارش داده بودند که بار‌ها چراغ‌ها خود به خود خاموش روشن و یا در‌ها مرتبا باز و بسته می‌شدند. آن‌ها همچنین چند تماس راز آلود دریافت کرده بودند که وقتی پاسخ می‌دادند کسی صحبت نمی‌کرد.

ارواح خبیثه «Poltergeist»

این فیلم سینمایی در سال ۱۹۸۲ منتشر شد و یکی از معروف‌ترین فیلم‌ها در لوکیشن نفرین شده است. این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که هدف یک روح خبیث که قصد آسیب زدن به آن‌ها را دارد واقع می‌شوند.

فیلم ترسناک ارواح خبیثه


فیلم ترسناک ارواح خبیثه

دامینیک دان بازیگر این فیلم سینمایی چند ماه بعد از این فیلم توسط همسرش کشته شد. دیگر بازیگر این فیلم به نام هتر اورورک به دلیل شوک عفونی و ایست قلبی در ۱۲ سالگی جان خود را از دست داد.

جنگیر «The Exorcist»

این فیلم سینمایی که در سال ۱۹۷۳ منتشر شد یکی از فیلم‌های کلاسیک و یکی از بهترین‌های ژانر وحشت محسوب می‌شود. در این فیلم لیندا بلیر نقش دختر بچه‌ای به نام رگان را بازی می‌کند که توسط نیرو‌های شیطانی تسخیر شده.

فیلم جن گیر


فیلم جن گیر

اتاق رگان اصلی‌ترین لوکیشن این فیلم است. گفته می‌شود یک آتش سوزی بیشتر این مکان را خراب کرد، اما این اتاق کاملا سالم ماند.

جنگیری امیلی رز «The Exorcism of Emily Rose»

در این فیلم سینمایی جنیفر کارپنتر، نقش زنی را بازی می‌کند که توسط یک نیروی شیطانی تسخیر شده. این فیلم بر اساس واقعیت و داستان یک نوجوان آلمانی به نام آنلیز میشل بود که در سال ۱۹۷۶ جان خود را از دست داد.

فیلم ترسناک جنگیری امیلی رز


فیلم ترسناک جنگیری امیلی رز

کارپنتر بازیگر اصلی این فیلم گفته بود که طی فیلمبرداری این پروژه شاهد فعالیت‌های فراطبیعی بوده است. او عنوان کرد هرشب رادیو او بدون هیچ دلیلی روشن می‌شد. 

 

بیشتر بدانید : 10 شخصیت فیلم‌های‌ سینمای هالیوود که وجود واقعی داشتند!!

بیشتر بدانید : نقش های شرورانه ای که به جسم و روح بازیگران آسیب رساند + تصویر

بیشتر بدانید : فیلم های بدشانس سینمای هالیوود! (+عکس)

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو