چاق شدن صورت با بهترین روش های طبیعی

چاق شدن صورت با بهترین روش های طبیعی


منبع: آرگا

468

1399/4/15

14:14


یکی از شایع ترین مشکلاتی که مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبرو می شوند لاغر شدن صورت است و همواره هر فردی که صورت لاغری دارد سعی می کند که آن را درمان کند. در ادامه این مطلب روش های خانگی و طبیعی بی نظیری را برای چاق شدن صورت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

چاقی صورت آرزو بیشتر خانم ها و مردان جوان است و همواره کسانی که دارای صورت های لاغری هستند به دنبال روش هایی برای چاقی صورت خود می باشند. در این بخش روش های آسان و طبیعی را برای چاق کردن صورت مشاهده می کنید و شما می توانید با انجام هر یک از این روش ها صوت پر و جذابی را داشته باشید.

با داشتن صورتی چاق هر فردی می تواند جوان تر از سن خود به نظر برسد و بیشتر افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی صورت شان را چاق کنند. توجه داشته باشید که برای چاقی صورت بهتر است از روش های طبیعی استفاده کنید زیرا انجام روش های غیر طبیعی چاقی صورت مانند بوتاکس و تزریق ژل ممکن است دارای عوارضی باشد ولی با استفاده از روش های طبیعی و خانگی هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نمی کند.

درمان لاغری صورت

چاق شدن صورت با بهترین راهکارهای خانگی و طبیعی

راه های طبیعی زیادی برای کوچک کردن بینی و از بین بردن چین و چروک صورت و از بین بردن جای جوش های صورت وجود دارد و شما هم چنین می توانید با انجام روش های طبیعی صورت لاغرتان را پرتر کنید. در ادامه این مطلب ۱۲ روش موثر برای چاقی صورت را ملاحظه خواهید کرد.

چاق شدن صورت با روش های طبیعی

روش اول : استفاده از خیار

ماسک خیار

خیار از انواع میوه های پر آب تلقی می شود که برای آبرسانی پوست و لطیف شدن پوست صورت مفید است. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به پرتر شدن صورت کمک کند. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار می توانید ماسک خیار را به روش زیر تهیه کنید:
ابتدا خیار را رنده کنید و سپس آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و از این ماسک به مدت ۲ هفته استفاده کنید تا آبرسانی به سلول های پوست شما بیشتر شود و صورتتان پرتر به نظر برسد.

رنده کردن خیار

آبرسانی پوست صورت با ماسک خیار

روش دوم : استفاده از گلاب

روش های چاق شدن صورت

برای آبرسانی به سلول های پوست و درمان لاغری صورت می توانید از گلاب مرغوب نیز استفاده کنید به این ترتیب که گلاب را باید بر روی پوست صورتتان به مدت ۲۰ دقیقه کمپرس کنید. از کمپرس گلاب می توانید هفته ای ۳ بار و به مدت ۲۰ دقیقه استفاده کنید.

مصرف گلاب برای چاقی صورت

روش سوم : خوردن سالاد کاهو و جوانه گندم

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده غذایی روزانه می تواند تاثیر زیادی بر روی نشاط و شادابی پوست صورت و همچنین چاق تر به نظر رسیدن صورت بگذارد. جوانه گندم دارای ویتامین های E و B است و می تواند تاثیر زیادی بر روی آبرسانی پوست و افزایش آب میان بافتی داشته باشد.
اگر می خواهید این سالاد تاثیر زیادی را بر روی چاقی صورتتان داشته باشد می توانید این سالاد را در وعده شام نیز میل کنید.

سالاد کاهو و جوانه گندم


هم چنین می توانید برای چاقی صورت خود جوانه گندم را با ماست مخلوط کنید و بعد از هر وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید.

جوانه گندم و ماست

روش چهارم : آیا انجام حرکات ورزشی مخصوص به صورت باعث پر تر شدن صورت می شود؟

ورزش صورت یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای حجم دادن به صورت است. انجام حرکات ورزشی برای صورت علاوه بر چاق شدن صورت باعث افزایش خون رسانی و بهبود گردش جریان خون و شادابی پوست و پیشگیری از بروز چین و چروک صورت می شود. در ادامه این مطلب چند ورزش ساده را برای چاقی صورت به شما آموزش می دهیم.

روش های چاق کردن صورت

تمرین شماره ۱

برای تپل شدن صورت باید ابتدا از لپ ها شروع کنید زیرا لپ ها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند که شما می توانید با انجام حرکات ورزشی بر روی آن هاحجم صورت خود را افزایش دهید.
ابتدا یکی از انگشتان خود را در درون دهانتان فرو کنید و با لب ها به انگشتتان فشار بیاورید و سپس به مدت ۵ ثانیه انگشتتان را میک بزنید و سپس انگشت خود را رها کنید و دوباره این حرکت را تکرار کنید. این تمرین ورزشی را به مدت ۱۵ بار تکرار کنید این کار باعث می شود تا لپ های شما تقویت شوند و خونرسانی به لپ های افزایش پیدا کند و در نتیجه صورتتان سرخ و پرتر به نظر برسد.

تمرین شماره ۲

ابتدا انگشت اشاره و انگشت وسط را بر روی لپ هایتان قرار دهید و به صورت دایره ای و آهسته ماهیچه های لپ خود را ماساژ دهید این ورزش ماهیچه های صورت را تحریک می کند و باعث می شود تا حجم ماهیچه های صورت شما بیشتر شود و بنابراین صورتتان چاق تر به نظر برسد. این تکنیک ورزشی را می توانید ۱۵ بار تکرار کنید.

انجام حرکت های ورزش برای چاقی صورت

تمرین شماره ۳

این تکنیک را هر روز ۲۰ دقیقه و در دو نوبت انجام دهید. ابتدا بر روی یک صندلی بنشینید و روی عضلات صورت خود تمرکز کنید و لب هایتان را تا جایی که امکان دارد به مدت ۵ ثانیه جمع کنید و سپس بدون اینکه لب هایتان را از هم باز کنید و دندان هایتان دیده شوند لبخندی بزنید و سعی کنید خط لبخندتان را بلندتر کنید و لب هایتان را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه دارید و این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای تکنیک ۱۵ باید عضلات صورت شما احساس خستگی کنند. خستگی عضلات صورت به بهبود خونرسانی و جریان منظم گردش خون در سلول های صورت کمک می کند.

حرکات ورزشی برای چاق شدن صورت

تمرین شماره ۴

با انجام تمرینات ساده و ملایم یوگا می توانید جریان خون را در صورت و گونه های خود تحریک کنید و بعد از اجرای این ورزش صورت شما چاق تر به نظر خواهد می رسد.
ابتدا راست بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید و سپس سینه تان را بیرون آورید و فشار وارد بر روی بالاتنه خود را کاهش دهید.
دهان خود را کمی باز کنید و لب هایتان را به صورتی جمع کنید که دندان هایتان معلوم نباشد.
گوشه های دهانتان را مقداری به عقب بکشید و هر دو طرف گوشه دهان را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید و این حالت را بر روی صورتتان به مدت ۳۰ ثانیه حفظ نمایید و در این مدت باید کشیده شدن ماهیچه های درون گونه و دهان خود را حس کنید. بعد از مدت زمان ذکر شده حالتی که بر روی دهان خود ایجاد کرده اید را رها کنید و دهانتان را به صورت عادی برگردانید.

حرکت های ورزشی برای چاق شدن صورت

روش پنجم : استفاده از ژل آلوئه ورا و تاثیر شگفت انگیز آن بر روی چاق شدن صورت

ژل آلوئه ورا را بر روی گونه های خود قرار دهید و سپس به صورت دورانی این ژل را بر روی گونه های خود مالش دهید. این روش را باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از رفتن به حمام انجام دهید و هر روز آن را تکرار کنید هم چنین می توانید روزانه ۲۵۰ میلی گرم آب آلوئه ورا را مصرف کنید.

استفاده از ژل آلوئه ورا برای چاق شدن صورت

روش ششم : چاق شدن صورت با سیب

سیب از انواع میوه هایی است که برای سلامت پوست مفید است. وجود کلاژن و الاستین موجود در سیب باعث می شود تا پوست شما نرم تر و چاق شود.
برای پر شدن صورت ابتدا سیب زرد و یا قرمزی را تکه تکه کنید و تکه های سیب را در درون مخلوط کن بریزید تا نرم شوند سپس سیب های له شده را به مدت ۳۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید.

ماسک سیب


علاوه بر استفاده از ماسک سیب می توانید معجونی از سیب را تهیه کنید و هر روز این نوشیدنی را در وعده صبحانه خود مصرف کنید طرز تهیه نوشیدنی سیب به روش زیر است :
ابتدا سه قاچ از سیب را با سه برش از هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو در درون مخلوط کن بریزید و سپس این میوه ها را تا زمانی که کاملا له شوند و با یکدیگر مخلوط شوند هم بزنید.

معجون آب هویج و آب سیب

روش هفتم : درمان لاغری صورت با یک نسخه

ماسک گل رس از ماسک های طبیعی است که در بیشتر کشور های جهان از آن به عنوان عاملی برای افزایش زیبایی و جوان سازی پوست استفاده می شود.
ماسک خاک رس را از ترکیب خاک الک شده با گلاب مرغوب بدست می آید. این ماسک برای پرتر به نظر رسیدن صورت می تواند مفید باشد. ماسک گل رس را می توانید به روش زیر تهیه کنید :
ابتدا یک قاشق غذاخوری از گل رس نرم شده و الک کرده را با یک قاشق مرباخوری گلاب ترکیب کنید و سپس مخلوط این مواد را به صورت خمیری در آورید و همه صورتتان را با این خمیر به خوبی پوشش دهید و بعد از ۱۵ دقیقه پوست صورت خود را با آب خنک شستشو دهید.

ماسک گل رس

روش های خانگی برای چاق کردن صورت

روش هشتم : خیار و گلابی

استفاده موضعی از این دو میوه نقش مهمی در پر شدن صورت ایفا می کند بنابراین این دو میوه را رنده کرده سپس به مدت بیست دقیقه بر روی پوست تان اعمال نمایید به منظور رسیدن به نتیجه دلخواه از این روش می توانید به مدت دو هفته استفاده نمایید.

روش نهم : نوشیدن مقادیر فراوان آب

همانطور که می دانید اکثر مردان و زنانی که به صورت منظم ورزش می کنند دچار لاغری صورت می شوند که نوشیدن آب در طول روز به خصوص در زمانی که مشغول بدنسازی و تمرینات ورزشی هستید می تواند به تامین آب میان بافتی سلول های صورت کمک کرده و در نتیجه صورت پر حجم تر داشته باشید.

پر شدن صورت با چند روش مفید

روش دهم: سیب زمینی

آب سیب زمینی به دلیل اینکه سرشار از ویتامین سی است به پر شدن صورت کمک شگفت انگیزی می کند که با دو روش استفاده از سیب زمینی می توانید صورتی چاق و زیبا داشته باشید روش اول این است که می توانید هر روز دو لیوان آب سیب زمینی بنوشید و یا می توانید یک قاشق آب سیب زمینی را به شکل ماسک بر روی صورت تان ماساژ دهید.

راهکارهای مفید جهت چاق شدن صورت

روش یازدهم : شنبلیله

این گیاه دارویی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین ها می باشد و برای پر شدن صورت گزینه بسیار مناسبی است، می توانید یک قاشق غذا خوری پودر شنبلیله را با کمی آب مخلوط کرده سپس خمیر به دست آمده از آن را بر روی صورت تان به آرامی ماساژ دهید و پس از زمان ده دقیقه با آب صورت تان را بشویید.

درمان لاغری صورت با چند روش موثر

نکته : از این روش روزی یک بار استفاده نمایید.

روش دوازدهم : گلاب و گلیسیرین

استفاده از ماسک این دو مواد یک راهکار عالی جهت پر شدن صورت می باشد بنابراین گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب نمایید و پیش از خوابیدن بر روی صورت تان ماساژ دهید سپس صبح روز بعد با آب گرم بشویید، از این روش هر شب استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

نکاتی دیگر به منظور چاق شدن صورت

  • به منظور محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • از لوازم آرایشی استفاده نکنید تا پوست تان جوان تر بماند.
  • همیشه پیش از خوابیدن صورت تان را به خوبی بشویید.
  • از مصرف الکل و کشیدن سیگار خودداری نمایید.

روش های پر شدن صورت

بیشتر خانم ها تمایل دارند تا صورت چاق و پری را داشته باشند و همیشه به دنبال راه حل های موثری برای پر کردن صورت شان هستند. در این مطلب ۱۲ روش بی نظیر را برای پر شدن صورت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این روش های فوق العاده بتوانید صورت خود را در مدت زمان کوتاهی چاق کنید، به منظور آشنایی با دیگر روش های سلامت پوست می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو