7روغن گیاهی برای بزرگ کردن سینه

7روغن گیاهی برای بزرگ کردن سینه


منبع: اوما

184

1399/4/15

17:52


7روغن گیاهی برای بزرگ کردن سینه

سینه بخصوص برای خانم ها اندامی خاص محسوب می شود که در زیبایی ظاهری تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل خیلی از خانم ها به دنبال راه حل های مختلف برای بزرگ کردن سینه هستند. اما از آنجایی که راه هایی مثل جراحی و پروتز می تواند عوارض زیادی داشته باشد بهتر است به دنبال راه های طبیعی برای این کار باشید. در این مقاله شما را با 7 روغن گیاهی برای بزرگ کردن سینه آشنا می کنیم تا با ماساژ آن ها بصورت روزانه به آرزویتان برسید. با ما همراه باشید.

آیا روغن های گیاهی و ماساژ دادن سینه تاثیری بر بزرگ کردن آن دارد؟

چربی سینه بافت چربی و اسید چرب است. این مواد به تحریکات خارجی مثل ماساژ پاسخ می دهند. بنابراین، هنگامی که آنها را ماساژ می دهید، این بافت ها را تحریک می کنید و در نتیجه یک اثر مثبت ایجاد می کنید و باعث می شوید سینه سفت و قوی شود.

همچنین ماساژ صحیح راهی مناسب برای جلوگیری از سرطان سینه است. در اثر ماساژ دردهای ناشی از سندرم پیش از قاعدگی نیز به طور موثر کاهش می یابند. بنابراین، ماساژ درست روش کلیدی و موثر برای افزایش اندازه سینه ها است. در کنار ماساژ روغن مناسب نیز نقش مهمی دارد. اما افزایش اندازه سینه بیشتر به تعداد روزهای ماساژ و روش ماساژ بستگی دارد. استفاده از فشار ثابت و حرکات دورانی راه درستی برای انجام این کار است. اما گاهی نتیجه ای مشاهده نمی کنید. در این حالت دلایلی مانند سن و سلامت شما می تواند اثرات ماساژ را کاهش دهد.

7 تا از بهترین روغن ها برای بزرگ کردن سینه:

در اینجا برخی از روغن های ضروری و مفید برای بزرگ کردن سینه با ماساژ ذکر شده است.

1. روغن نارگیل:

می توان گفت روغن نارگیل بهترین روغن برای افزایش اندازه سینه می باشد. یکی از دلایل اصلی تاثیر زیاد این روغن، به خاطر طبیعت غیر چرب و چسبندگی کم آن است. بنابراین، عطر و چسبندگی کم باعث می شود این روغن یک مرطوب کننده عالی برای پوست باشد و باعث نرمی پوست شود. این روغن برای افزایش شیر مادر نیز مناسب می باشد. همچنین می توان کپسول شنبلیله 500 گرمی را به روغن اضافه کرد. این ترکیب به افزایش سفتی سینه کمک خواهد کرد.

چگونگی و زمان استفاده:

برای کسب بهترین نتایج، بصورت روزانه از این روغن استفاده کنید و بعد از ریختن چند قطره روغن روی سینه ها با حرکات دایره ای آن ها را برای حدود 10 دقیقه ماساژ داده و بعد با آب ولرم یا خنک بشویید.

روغن بادام و بزرگ شدن سینه

2. روغن بادام:

روغن بادام به افزایش رشد سلول های سینه کمک می کند و باعث بزرگ شدن سینه ها می شود. همچنین ماساژ باعث افزایش جریان خون شده و در نتیجه سینه ها سفت تر خواهند شد. 

چگونگی و زمان استفاده:

از روغن بادام به صورت روزانه استفاده کنید. هر بار چند قطره روی سینه ها ریخته و برای حدود 7-8 دقیقه با حرکات دایره ای آن ها را ماساژ دهید. هنگام ماساژ سینه نوک سینه ها را لمس نکنید. با دست راست با حرکت دایره ای سینه راست و با دست چپ سینه چپ را در خلاف جهت همدیگر ماساژ دهید. این کار را دو بار در روز قبل از حمام و قبل از خواب انجام دهید. این ماساژ کمک خواهد کرد فیتواستروژن که باعث افزایش اندازه سینه می شود افزایش یابد. نتایج را در حدود 8 تا 10 هفته بعد مشاهده خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی اوما: بزرگ شدن سینه با قرص ال دی

 

روغن بادام و بزرگ شدن سینه

3. روغن B-16 مخصوص بزرگ کننده سینه:

مواد تشکیل دهنده این محصول باعث تحریک بافت های پوست در غدد سینه و افزایش اندازه آن می شود. بسیاری از ترکیباتی که در این روغن موجود هستند، باعث تولید استروژن بیشتر در بدن می شوند. بنابراین، ترکیب آنها تاثیر مثبتی روی افزایش سایز سینه ها ایجاد می کند. این حالت در دوران بلوغ یا بارداری به طور طبیعی اتفاق می افتد و در نتیجه باعث ایجاد سینه های بزرگ و قوی در این دوران می شود.

چگونگی و زمان استفاده:

این محصول را باید به صورت روزانه استفاده کنید. چند قطره از روغن را روی سینه ها ریخته و حدود 8 دقیقه قبل از حمام به خوبی ماساژ دهید و مطمئن شوید که نوک سینه را لمس نمی کنید. پس از استفاده منظم به مدت چند هفته، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

بزرگ کردن سینه

4. روغن تونر سینه Mahon BOOS:

این روغن ارگانیک بهترین روغن برای افزایش اندازه سینه به صورت طبیعی است. این روغن سینه ها را بالا نگه داشته و شکل ایده آل به آن ها می دهد. همچنین بافت چربی و خون را برای دریافت مواد مغذی تحریک می کند. 

چگونگی و زمان استفاده:

مقدار کمی از روغن را کف دست بریزید و با حرکت دایره ای سینه ها را ماساژ دهید. سینه ها را به خوبی تحریک کنید و مطمئن شوید که نوک سینه را در حین ماساژ لمس نمی کنید. افزایش گردش خون پس از انجام این کار باعث قوی شدن و بزرگ شدن سینه ها می شود. دو بار در روز، قبل از خواب و حمام از این روغن استفاده کنید. 

5. روغن بزرگ کننده سینه Big B-36:

این روغن یک محصول کاملا گیاهی است و ثابت شده است این روغن برای رفع مشکل سینه های کوچک مناسب می باشد و باعث افزایش اندازه سینه ها می شود. این روغن جریان خون را افزایش می دهد و با این کار علاوه بر بزرگ کردن سینه ها آن ها را سفت می کند.

چگونگی و زمان استفاده:

برای کسب بهترین نتایج از این محصول باید برای 3-4 ماه، روزانه دو بار از آن استفاده کنید. ترکیب گیاهی در محصول سبب استحکام و سفت شدن سلول های سینه می شود. مقدار کمی از روغن را کف دست بریزید و با حرکات آرام ماساژ دهید. از هر دو دست برای اعمال فشار ملایم و ماساژ با الگوی دایره ای مخالف همدیگر استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی اوما: تاثیر عرق رازیانه بر بزرگ شدن سینه

 

بزرگ کننده سینه

6. روغن زیتون:

روغن دیگری که برای بزرگ شدن سینه بسیار رایج و معروف است روغن زیتون می باشد. این روغن به طور گسترده ای برای تحریک سلول های سینه مورد استفاده قرار می گیرد و باعث افزایش جریان خون می شود. همچنین بافت سینه را گسترش می دهد و به قوی و بزرگ شدن سینه ها کمک می کند.

چگونگی و زمان استفاده:

مقدار کمی از روغن را کف دست بریزید و با حرکت دایره ای بر روی سینه بمالید. قبل از انجام این کار، روغن را بین دست ها مالش دهید تا گرم شود. از خارج از سینه شروع کنید و به سمت داخل حرکت کنید. ماساژ را حدود 15 دقیقه دوبار در روز انجام دهید. برای نتایج بهتر و قابل توجه به طور مداوم این کار را تکرار کنید.

 

روغن زیتون و بزرگ شدن سینه

7. روغن گل میخک:

این روغن برای افزایش اندازه سینه بسیار سودمند است و باعث سفت شدن سینه ها نیز می شود. می توانید قبل از استفاده این روغن را با عصاره زنجبیل ترکیب کنید تا نتایج بهتری بگیرید. 

چگونگی و زمان استفاده:

مقدار کمی از این روغن را با حرکات دایره ای روی سینه ها ماساژ دهید. این کار را حدود 10 دقیقه دو بار در روز تکرار کنید. با ماساژ مداوم، نتایج را پس از دو ماه می بینید. ترکیب شما باید عصاره زنجبیل بیشتری نسبت روغن گل میخک داشته باشد.

 

روغن میخک و بزرگ شدن سینه

سخن آخر

همان طور که ملاحظه کردید با کمی صبر و استفاده از یکی از این روغن های طبیعی که گران قیمت هم نیستند می توانید به طور موثری سینه های خود را بزرگ کنید. در حین استفاده منظم از این روغن ها، نگران عوارض جانبی آن ها نباشید. از آنجایی که اکثر این روغن ها طبیعی هستند و از محصولات گیاهی تهیه شده اند، عارضه جانبی ندارند. با این حال، اگر در هنگام ماساژ یا بعد از آن احساس سوزش یا قرمزی داشتید بهتر است مصرف محصول را متوقف کنید و روغن دیگری جایگزین نمایید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو