مزایا و معایب قرص یا اسپری تاخیری

مزایا و معایب قرص یا اسپری تاخیری


منبع: اوما

305

1399/4/15

17:52


مزایا و معایب قرص یا اسپری تاخیری

کرم ها و اسپری های تاخیری یک راه حل آسان و سریع برای مردانی است که مشکل انزال زودرس دارند. این قرص ها و اسپری ها به ویژه زمانی مفید هستند که مشکل شما به علت حساسیت فیزیکی و عواملی مانند اضطراب یا عدم کنترل برانگیختگی نباشد. در این مقاله اطلاعات بیشتری را در مورد مزایا و معایب استفاده از قرص یا اسپری تاخیری برای شما اومایی های عزیز بیان می کنیم. با ما همراه باشید. 

در این مقاله می خوانیم:

تفاوت کرم، قرص و اسپری تاخیری در چیست؟

در واقع، اسپری تاخیری بهترین روش درمان انزال زودرس است و جایگزینی مناسب برای قرص ها یا کرم ها می باشد. کرم ها به صورت پماد موضعی استفاده می شوند؛ قرص برای مصرف منظم با آب و اسپری برای پخش ترکیب تاخیر دهنده بر روی آلت تناسلی و تاثیر موقتی استفاده می شود.

اما بهترین گزینه برای شما کدام است؟

انتخاب بهترین گزینه بستگی به هدف شما دارد. به عنوان مثال، ممکن است استفاده از کرم به مدت 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی برای یک نفر مناسب باشد ولی برای فرد دیگری مصرف قرص نتیجه بهتری داشته باشد.

اسپری ها معمولا مانند کرم ها عمل می کنند و تاثیر سریع تری نسبت به قرص ها دارند. برای استفاده از اسپری تاخیری به راحتی می توانید آن را بر روی آلت تناسلی بپاشید. گرچه این ماده آلت تناسلی را بی حس می کند اما جای نگرانی و ترس نیست.

 

تفاوت قرص، اسپری و کرم تاخیری

مزایای استفاده از قرص یا اسپری تاخیری

در این قسمت مزایا استفاده از قرص های تاخیری ذکر شده است:

1- گزینه ای آسان که نیاز به تلاش خاصی ندارد

استفاده از قرص یا اسپری تاخیری سریعترین و ساده ترین روش برای مقابله با انزال زودرس است. تنها کاری که باید انجام دهید مصرف این قرص ها یا اسپری پیش از رابطه جنسی است. در صورت استفاده از اسپری، چند دقیقه بعد از پاشیدن آن صبر کرده و سپس نزدیکی را شروع کنید.

2- استفاده در صورت نیاز

کرم تاخیری فقط باید هر بار پیش از رابطه جنسی استفاده شود. بنابراین اگر گاهی رابطه جنسی دارید (در هفته چند بار نزدیکی کنیم؟) ، لازم نیست نگران مصرف آن به طور مستمر باشید. 

3- مواد تشکیل دهنده معمولا بی ضرر است!

مواد تشکیل دهنده مورد استفاده معمولا بنزوكائین و لیدوكائین هستند که از انواع بیحس كننده های موضعی بی ضرر می باشند كه به طور كلی برای بیشتر افراد موثر است. برای مثال در کاندوم های Durex، Promescent، Super Dragon 6000، Doc Johnson، Rock Hard و Stud 100 نیز از این مواد استفاده می شود.

برخی افراد ممکن است واکنش نامطلوبی به کرم های بی حسی موضعی داشته باشند، اما این امر بسیار نادر است و اکثر افراد معمولا واکنش بدی به مواد آن نشان نمی دهند.

4- دسترسی بدون نسخه

اکثر قرص های تاخیری و اسپری ها را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد و نیازی به نسخه ندارد. بنابراین اگر نمی خواهید با پزشک در مورد آن صحبت کنید، این محصولات یک گزینه خوب و مناسب محسوب می شوند.

5- بی حسی معمولا موثر است!

مهمترین مسئله در مورد مصرف کرم تاخیری تاثیر آن است. اکثر آنها موثر هستند و بعضی از آن بسیار خوب عمل می کنند. با این حال، عمل بی حس شدن گاهی اوقات کمی بیش از حد قوی است و باعث مشکلات دیگری می شود.

عوارض جانبی قرص و اسپری تاخیری

در این قسمت در مورد معایب و ضرر های استفاده از قرص تاخیری صحبت میشود:

1- جلوگیری از نعوظ

یکی از عوارض جانبی محصولات تاخیری بی حسی بیش از حد است. اگر کرم بیش از حد قوی باشد یا مقدار استفاده شده از آن زیاد باشد، ممکن است باعث بی حسی بیش از حد شود.

این مسئله گاهی اوقات باعث جلوگیری از نعوظ می شود. در این صورت باید کرم را بشویید و منتظر بمانید تا اثر آن از بین برود سپس دوباره آن را امتحان کنید. 

2- کاهش لذت جنسی

یکی دیگر از مشکلات رایج با کرم های بی حس کننده این است که باعث کاهش لذت می شود. شما زمان بیشتری در حال رابطه جنسی هستید اما حس کمتری خواهید داشت. ممکن است این کرم ها باعث کاهش لذت شود اما از آن جایی که باعث لذت بیشتر همسرتان می شود باعث رضایت شما نیز خواهد شد. 

3- انتقال مواد بی حسی به همسرتان

اگر رابطه شما دهانی یا واژینال باشد، کرم بی حس کننده باعث ایجاد مشکلاتی برای همسر نیز می شود زیرا به او نیز منتقل می شود. بنابراین طبق دستورالعمل آن عمل کنید.

اما گاهی اوقات انتقال به دلایل مختلف همچون زمان بندی اشتباه یا عدم شستن آن به درستی انجام می شود. راه آسان برای جلوگیری از این مشکل استفاده از کاندوم است و اگر رابطه جنسی محافظت نشده دارید حتما پیش از رابطه جنسی دهانی شستشو را به درستی انجام دهید.

 

عوارض جانبی قرص تاخیری

4- مصرف آن قبل از رابطه جنسی 

با توجه به وضعیت شخصی شما، اعمال اسپری یا کرم دقیقا قبل از رابطه می تواند یک مسئله باشد. اگر در رابطه هستید یا همسرتان از مصرف تاخیری خبر دارد مشکلی نخواهید داشت. 

5- قرص تاخیری درمان نیست و هزینه دراز مدت دارد!

محصولات بی حس کننده نمی توانند انزال زودرس را درمان کنند، بنابراین اگر تصمیم به استفاده از آنها به طور مداوم دارید، باید به خرید ادامه دهید.

قرص های تاخیری موجود

تعداد قرص های تاخیری بسیار زیاد بوده و با برندها و نام های تجاری مختلفی در بازار عرضه می شوند. در اینجا نام قرص هایی که شما می توانید در داروخانه ها پیدا کنید، آورده شده است:

قرص و اسپری تاخیری

چگونه از اسپری تاخیری استفاده کنم؟

استفاده از اسپری تاخیری بسیار آسان است. ابتدا اطمینان حاصل کنید که آلت شما تمیز است و همسر شما هیچ مشکلی با استفاده از اسپری های تاخیری ندارد. برخی از اسپری ها بوی خاصی دارند، بنابراین اسپری بی بو یا با رایحه مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای استفاده  2 یا 5 بار ترکیبات تاخیری را بر روی آلت اسپری کنید و چند دقیقه منتظر بمانید و بعد از احساس کمی بی حسی رابطه خود را شروع کنید.

سخن آخر

همانطور که مشاهده کردید، دلایل مختلفی برای استفاده و یا عدم استفاده از محصولات بی حس کننده وجود دارد. نکات مثبت اصلی این است که استفاده از آن ها آسان و سریع می باشد و لازم نیست تلاشی در یادگیری کنترل انزال انجام دهید. مشکلات اصلی نیز این است که این کار یک درمان نیست و می تواند باعث از دست دادن لذت و قدرت نعوظ شود.

توصیه من بعنوان یک پزشک این است که اگر در حال حاضر به چیزی شبیه به این محصولات نیاز دارید، بهتر است این قرص ها را امتحان کنید و ببینید مناسب شما می باشد یا خیر؟ فقط حتما دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و کرم را قبل از رابطه جنسی دهانی یا واژینال بخوبی شستشو دهید. به علاوه باید به دنبال یک درمان دائمی برای انزال زودرس باشید و نزد پزشک بروید. 

nhs editor team. Delay spray' prolongs sex. Wednesday 8 April 2009

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو