نیوشا ضیغمی و همسرش در جشن تولد هادی کاظمی

نیوشا ضیغمی و همسرش در جشن تولد هادی کاظمی


منبع: پرشین وی

159

1399/4/15

19:58


در این تصویر جشن تولد هادی کاظمی را با حضور نیوشا ضیغمی و همسرش می بینید

نیوشا ضیغمی و همسرش در جشن تولد هادی کاظمی

هادی کاظمی بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر جوان با سمانه پاکدل ازدواج کرده است. این زوج دوست داشتنی چندی پیش در برنامه ام شو مجید صالحی حضور پیدا کردند و گفتگوی جالبی رخ داد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم تصویری از جشن تولد هادی کاظمی را برای شما قرار دهیم.

تصویری از جشن تولد هادی کاظمی

در این تصویر نیوشا ضیغمی و همسرش را در روز تولد هادی کاظمی در کنار او می بینید.

جشن تولد هادی کاظمی

عکس های جشن تولد هادی کاظمی

بد نیست صحبت های هادی کاظمی را درباره بازیگری ببینید

هادی کاظمی به تازگی دومین نمایشگاه عکس خود را با عنوان «برزخ» در گالری ماهور
برگزار کرد. او تأکید دارد پیش از اینکه بخواهد بازیگر باشد هنرهای گرافیک
را دنبال کرده و در دومین نمایشگاه عکس خود قصد دارد خود را مورد قضاوت
بزرگان این حوزه قرار دهد.

جشن تولد هادی کاظمی

هادی کاظمی

جشن تولد هادی کاظمی , هادی کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی نمایشگاه عکسی با عنوان «برزخ» برگزار کرده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: ماشین‌های اسقاطی و فرسوده را به عنوان سوژه انتخاب کردم و آنچه که برای خود من در این سوژه مهم بود مربوط به قدیمی بودن اجسام می‌شد.

او درباره انتخاب عنوان «برزخ» گفت: عنوان برزخ را به این دلیل برای این مجموعه عکس‌ها انتخاب کردم که برزخ فاصله‌ای بین دو دنیا است و فکر می‌کنم فضای موجود در عکس‌ها همین حس و حال را به ما می‌دهد.

بازیگر مرد

بازیگر مرد

صحبت های هادی کاظمی

جشن تولد هادی کاظمی ,کاظمی تصریح کرد: ما در جامعه‌ای هستیم که بیشترین قضاوت‌ها انجام می‌شود، من هم از این قضاوت دور نیستم، با آن مواجه می‌شوم و آن را کاملاً طبیعی می‌دانم اما باید این را بگویم که من در این فضا بودم و درس همین کار (عکاسی و گرافیک) را خوانده‌ام، دیپلم گرافیک دارم، همیشه نقاشی، مجسمه‌سازی و عکاسی را دنبال می‌کردم و خیلی جدی این کارها را انجام می‌دادم. من همیشه هنر را شبیه یک درخت می‌بینم، اگر شما داخل دنیای هنر باشید شاخ و برگ‌های دیگرش را نیز می‌توانید درک کنید و فکر می‌کنم یکی از این شاخه‌ها عکاسی است.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

او افزود: اتفاقاً باید بگویم من از بدِ روزگار وارد کار بازیگری شدم، من اصلاً قصدم بازیگر شدن نبود، کارم از همان ابتدا گرافیک، مجسمه‌سازی و عکاسی بود. این دومین نمایشگاه عکس من است، من در نمایشگاه اولم خیلی بی سر و صدا کارم را انجام دادم و خودم را در شرایطی قرار ندادم که نقد شوم، به نوعی از انتقاداتی مثل اینکه این بازیگر می‌خواهد از فرصت استفاده کند و نمایشگاه عکس بزند تا حدی ترس داشتم و از آن فاصله گرفتم و حتی هیچ یک از تابلوها را هم نفروختم اما این بار خودم را در معرض نقد قرار دادم.

اینستاگرام و برنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو