پیام تسلیتی برای درگذشت مادر شهیدان یاسینی

منبع: برترین ها

104

1399/4/15

21:11


سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت.

ایسنا: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: مادران شهدا همان الگوهای جاودانه­‌ای برای همگان هستند که نمونه کاملی از یک زن با ایمان را در زندگی پر افتخارشان به تصویر کشیده­‌اند. بانوان مخلصی که در دامان خود گوهر­های بی‌بدیلی همچون شهدا را پرورش دادند و گمنام و بدور از هیچ چشم­داشتی تقدیم این مرز و بوم کردند.

مادر شهیدان سید علیرضا و سید رضا یاسینی از جمله همین اسوه­‌های صبر و استقامت ملت ایران اسلامی است که سالیان سال با زندگی زینب (س) گونه خود درس­‌های بسیاری برای ما به یادگار گذاشت.

یادداشت سرتیپ گلفام برای شهید یاسینی و پدرش

این سازمان برخود لازم می­‌داند درگذشت این مادر فداکار و الگوی بانوان ایثارگر و مجاهد را به تمامی دوست­داران طریق ایثار و شهادت تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای ایشان و شفاعت شهیدان و خانواده معظم­‌شان را برای همگان خواستار است.

پدر سرلشگر خلبان شهید یاسینی درگذشت

سرلشکر خلبان سید علیرضا یاسینی معاون هماهنگ کننده و رییس سابق ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خلبانانی بود که در عملیات 140 فروندی در حمله به خاک عراق نقش مهمی ایفا کرد و در پانزدهم دی 1373 در سانحه­ هوایی در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سیدرضا یاسینی برادر سید علیرضا نیز در سال 1361 در عملیات چزابه و در سن 19 سالگی به شهادت رسید.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو