ارزانترین بلیط هواپیما خارجی در کدام سایت و در چه مسیرهایی به فروش می‌رسد؟

منبع: تالاب

148

1399/4/15

23:21


ارزانترین بلیط هواپیما خارجی در کدام سایت و در چه مسیرهایی به فروش می‌رسد؟

سفر کردن از جمله ملزومات زندگی امروز است.

به همین دلیل است که اغلب مردم در هر شرایطی حداقل برای انجام یک سفر در سال برنامه ریزی می‌کنند. سفرهایی که مقصد آنها ممکن است یکی از شهرهای ایران باشد و یا با خرید یک بلیط هواپیما خارجی  http://bia2safa.net/goto/web/url/1774613 آغاز شود.

 

البته ناگفته نماند که امروزه تعداد سفرهای خارجی خانوارهای معمولی، در سال کمتر شده است و برخی نیز با بالا رفتن قیمت دلار در روزهای اخیر، در پی یافتن مقاصد ارزانتری برای سفرهای خارجی خود هستند.

 

به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا در مطلبی با عنوان ” ارزانترین بلیط هواپیما خارجی در کدام سایت و در چه مسیرهایی به فروش می‌رسد؟ ” به معرفی برخی از این مقاصد بپردازیم؛ با قاصدک 24 همراه باشید.

کدام سایت، بلیط هواپیما خارجی را با قیمت ارزانتری می‌فروشد؟

پیش از اینکه بخواهیم به معرفی ارزانترین مقاصد برای سفرهای خارجی بپردازیم بد نیست بدانید که بلیط هواپیما خارجی در تمامی سایت ها با یک قیمت فروخته نمی‌شود.

 

گاه برخی از سامانه های فروش آنلاین بلیط سفر با کاهش سود خود، خدماتشان را با قیمت ارزانتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این امر موجب می‌شود تا کاربر بتواند با خرید بلیط هواپیما خارجی و سایر انواع بلیط سفر از این سایت ها، سفر مقرون به صرفه تری را تجربه کند.

به طور مثال سامانه جامع خدمات سفر قاصدک 24 انواع بلیط چارتر و سیستمی خود را در مسیرهای داخلی و خارجی با قیمت پایین تری نسبت به سایت های رقیب در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

قاصدک 24 حتی در بخش فروش بلیط اتوبوس و قطار نیز از این رویه پیروی می‌کند

تا مسافران بتوانند در سفرهای زمینی نیز ارزان قیمت ترین بلیط ها را خریداری کنند. البته همه چیز به فروش بلیط سفر خلاصه نمی‌شود و خدمات این مجموعه به ویژه برای مسافرانی که سفرهای خارجی در پیش دارند، فراتر از این حرف ها است.

از این رو مشتریان محترم این مجموعه می‌توانند بعد از خرید بلیط هواپیما خارجی خود، بیمه مسافرتی مورد نظرشان را نیز از همین مجموعه و به صورت آنلاین تهیه نمایند.

البته لازم به ذکر است که بیمه مسافرتی قاصدک 24 در برخی از مسیرها به صورت کاملاً رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از این رو کسانی که مایل به تجربه سفرهای ارزان قیمت تر هستند می‌توانند از این قابلیت نیز بهره بگیرند.

 

برای مسافران داخلی نیز امکان رزرو هتل به صورت آنلاین با بهترین قیمت فراهم است

که برای انجام این کار کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش ” هتل ” در صفحه نخست و پر کردن فیلدهای مربوطه، در کمترین زمان به هتل دلخواه خود دست یابند.

 

همانطور که مشاهده کردید تمام این امکانات در نهایت یک سفر خارجی یا داخلی ارزان قیمت را برای مسافران به ارمغان می‌آورد و به آنها امکان می‌دهد تا با یک بودجه سفر محدود، بهترین مسافرت را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

بلیط هواپیما ترکیه

ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و یکی از دلایل ارزان بودن سفر به این کشور نیز همین بعد مسافت است. به همین دلیل اگر شما هر یک از شهر های استانبول، آنتالیا، بدروم و سایر شهرهای توریستی ترکیه را برای سفر خود انتخاب نمایید، می‌توانید در نهایت با بودجه ای مناسب برای سفر خود برنامه ریزی کنید. یکی دیگر از مزیت های سفر به ترکیه این است که شما برای سفر به این کشور لزومی به تهیه دلار و یورو ندارید و می‌توانید با تبدیل پول خود به لیر نیز سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

بلیط هواپیما باکو

باکو نیز از جمله دیگر شهرهای توریستی همسایه ایران است که در کشور آذربایجان قرار گرفته است. جالب است بدانید سفر به این شهر نیز هزینه چندانی را بر دوش مسافران نمی‌گذارد. البته باید بگوییم که برخی از افراد برای کاهش قابل ملاحظه تر هزینه های سفر خود، از تورهای زمینی باکو استفاده می‌کنند. اما بلیط هواپیما باکو نیز به عنوان یک بلیط هواپیما خارجی انتخاب مناسبی برای سفر است.

ارزانترین بلیط هواپیما خارجی در کدام سایت و در چه مسیرهایی به فروش می‌رسد؟

بلیط هواپیما ایروان

فرهنگ ارمنستان بسیار به فرهنگ ایران نزدیک است همین امر نیز سبب شده است تا جمع کثیری از مسافران با سفر به ایروان احساس کنند که در خانه خود قرار دارند. این احساس صمیمیت و نزدیکی از نظر اغلب مسافران موجب می‌شود تا فرد بتواند در سفر خارجی خود راحت تر مسائل را کنترل نماید و به مدیریت آنها بپردازد. به همین دلیل نیز مسافرانی که معمولاً برای اولین سفر خارجی خود کمی اضطراب دارند و از سویی می‌خواهند سفر ارزانتری را تجربه کنند، بلیط هواپیما ایروان را برای خرید انتخاب می‌کنند.

بلیط هواپیما تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان، تلفیقی از سنت و مدرنیته را پیش روی مهمانان خود به نمایش می‌گذارد. این شهر پر از کلیساهای قرون وسطی و موزه های غنی است که تاریخ را به خوبی روایت می‌کنند. غذاهای خوشمزه گرجی و وفور رستوران های ایرانی با قیمت های مناسب در این شهر نیز از جمله عواملی است که موجب می‌شود بسیاری از مسافران بلیط هواپیما تفلیس را برای سفر خارجی خود انتخاب نمایند.

بلیط هواپیما آلماتی

آلماتی که در جنوب شرقی قزاقستان قرار گرفته است بهترین مقصد خارجی برای سفر در فصل بهار است. این شهر که به نوعی مرکز تفریحی فرهنگی قزاقستان است هتل های ارزان قیمتی را جهت اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران های این شهر نیز معمولاً وعده های غذایی خود را با قیمت های مناسبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند که تمامی این امکانات در کنار قیمت مناسب بلیط هواپیما این شهر موجب می‌شود تا مسافر بتواند در نهایت یک سفر ارزان خارجی را تجربه کند.

ارزانترین بلیط هواپیما خارجی در کدام سایت و در چه مسیرهایی به فروش می‌رسد؟

در پایان یادآور می‌شویم که موارد ذکر شده تنها بخشی از مقاصد ارزانی است که مسافران می‌توانند در این روزها به آنها سفر کنند. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع بلیط سفر از جمله بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس تنها کافی است تا سری به قاصدک 24 بزنید یا از نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر این مجموعه کمک بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو