پزشکیان: خروج ایران از برجام به نفع اسرائیل است

منبع: برترین ها

78

1399/4/15

23:49


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج جمهوری اسلامی ایران از معاهده برجام به نفع آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی است.

ایرنا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج جمهوری اسلامی ایران از معاهده برجام به نفع آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی است.

مسعود پزشکیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون اسرائیل آرزو می‌کند که ایران از برجام خارج شود، اظهار داشت: زمانی که رژیم غاصب اسرائیل، ایالات متحده و حتی آل سعود به دنبال خروج ایران از برجام هستند، نباید در داخل هم ‌صدا با این کشورها حرکت کرد.

پزشکیان: خروج ایران از برجام به نفع اسرائیل است

وی ماندن در برجام را به نفع جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد و افزود: وقتی که ترامپ، رژیم صهیونیستی و همچنین عربستان سعودی مخالف ماندن ما در برجام هستند؛ به طور قطع اگر بخواهیم از این معاهده خارج شویم خواسته این کشورهای دشمن را عملیاتی کردیم.

پزشکیان با بیان اینکه یکی از خواسته‌های اصلی غربی‌ها خروج ایران از برجام است، یادآوری کرد: متاسفانه عده‌ای نیز در داخل به آن ایراد می‌گیرند، حال آنکه این عده اگر ایراداتی را به برجام وارد می ‌کنند و به دنبال خروج از برجام هستند، در حقیقت همان چیزی را می‌خواهند که اسرائیل به دنبالش است.

وی با طرح این پرسش که چرا اسرائیل در صدد خروج ایران از برجام است؟، گفت: باید این موضوع تحلیل شود.

پزشکیان ادامه داد: اگر این تحلیل منطقی صورت بگیرد این سئوال مطرح می شود که تفاوت حرف‌های ما با اسرائیل و عربستان در چه چیزی است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو