مدل پرده قرمز و زرشکی با انواع طرح های ساده و مدرن

مدل پرده قرمز و زرشکی با انواع طرح های ساده و مدرن


منبع: دکوراسیون

533

1399/4/16

00:26


مدل پرده قرمز

پرده از اصلی ترین لوازم در قسمت های مختلف منزل به شمار می رود و اگر طرح و رنگ پرده بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی ایجاد می شود. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده قرمز طرح دار و ساده را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل پرده قرمز برای قسمت های مختلف منزل

پرده ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب رنگی مناسب برای پرده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ پرده را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان انتخاب نمایید.

پرده حریر قرمز

طرح های پرده قرمز و زرشکی

رنگ قرمز و رنگ زرشکی از انواع رنگ های زیبا و خاص به شمار می روند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید فضای منزل تان انرژی بخش و هیجان انگیز به نظر برسد می توانید رنگ پرده و سایر وسایل جزئی نظیر رومیزی و روتختی و … را قرمز یا زرشکی انتخاب نمایید.

برای دوخت پرده سالن پذیرایی و پرده اتاق خواب با رنگ قرمز از پارچه های حریر و مخمل و … استفاده می شود که هر یک از این جنس پارچه ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین برای دوخت این پرده ها از پارچه های گلدار و طرح دار و ساده استفاده می شود و اگر طرح وسایل منزل شما ساده است بهتر است پرده را به صورت طرح دار یا گلدار انتخاب نمایید تا از شلوغ شدن فضای منزل جلوگیری شود همچنین پرده های ساده برای دکوراسیون هایی که در طراحی آن ها از وسایل طرح دار استفاده شده است انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اجرای دکوراسیون داخلی

مدل پرده ساده قرمز

پرده اتاق نشیمن

پرده طرح دار

پرده زیبا و زرشکی

پرده شیک و ساده

پرده زیبا و ساده

پرده زرشکی

پرده برای نشیمن

پرده طرح دار و شیک

پرده های زرشکی یا قرمز به صورت تک رنگ دوخته می شوند همچنین در دوخت برخی از آن ها ترکیب دو رنگ به چشم می خورد که اغلب از رنگ های سفید یا مشکی در کنار رنگ قرمز و زرشکی برای دوخت پرده استفاده می شود که این طرح رنگ پرده ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

پرده های قرمز رنگ در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب اندازه قد پرده به متراژ اتاق و سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین این رنگ پرده در انواع طیف های تیره و روشن موجود است.

پرده زیبا

پرده طرح دار

پرده مشکی و قرمز

مدل پرده قرمز برای اتاق خواب

پرده نشیمن

پرده طرح دار

پرده ساده

پرده شیک

مدل پرده دو رنگ

پرده زیبا و دو رنگ

پرده قرمز و ساده

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های پرده قرمز و زرشکی با طرح های شیک و خاص جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پرده ای خوشرنگ را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو