دانلود انیمیشن LEGO DC Shazam Magic and Monsters 2020

منبع: دانلود ها

168

1399/4/16

03:25


LEGO DC: Shazam – Magic & Monsters 2020

انیمیشن-LEGO-DC-Shazam-Magic-and-Monsters

نام انیمیشن: LEGO DC Shazam Magic and Monsters – لگو دی سی شزم! جادو و هیولاها

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن

مدت زمان: ۸۱ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 1080p HEVC x265 / BluRay 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن جادوی شزم و هیولاها (به‌انگلیسی: LEGO DC Shazam Magic and Monsters 2020) در مورد بیلی باتسون، پسر ده ساله‌ای است که کلمه‌ای را فریاد زده و خودش را تبدیل به شخصیت شزم می‌کند. او یک ابرقهرمان بالغ و تمام عیار است که طولی نمی‌کشد، توجه سوپرمن، زن شگفت‌انگیز، بتمن و بقیه اعضای لیگ عدالت را به خود جلب می‌کند. او از نیکوکارترین افرادی است که به این گروه دعوت شده و به ماموریت‌های مختلفی اعزام می‌شود. بیلی باید برای عضویت در گروه لیگ عدالت، باید هویت اصلی خودش را فاش کند. بیلی در طول فعالیت‌های خود چیزهای زیادی از دوستان خود یاد می‌گیرد. او یاد می‌گیرد که باید به دیگران اعتماد کرده و راه را برای نجات افراد بیشتری باز بگذارد.

مطالب مرتبط

انیمیشن LEGO DC Shazam Magic and Monsters 2020 بیلی را در حالی نشان می‌دهد که در حال نبرد با آقای Mind و Black Adam است. بیلی شخصیت عجیبی دارد و هیچ چیز مانند کمک به افراد نیازمند نمی‌تواند در وی حس اعتماد ایجاد کند. تمرکز این انیمیشن روی شخصیت شزم است و دیگر ابرقهرمانان بزرگ داستان، کم کم به وی اعتماد خواهند کرد. آن‌ها گاهی اوقات باهم درگیر می‌شوند و شزم در این راستا باید خودش را اثبات کند. فضای کمدی و شاد انیمیشن همچنان برقرار است و ویژگی‌های جذاب سری لگو را در این انیمیشن هم خواهیم دید. شزم باید اعتمادها را به خود جذب کرده و جایگاه خود را در لیگ عدالت پیدا کند. لیگ عدالت ماموریت های زیادی دارد و گاهی اوقات در دردسر گرفتار می‌شوند. حال چنین گرفتارهایی می‌توانند فرصتی برای شزم باشند تا خودش را اثبات کند. شزم برای تبدیل شدن به خانواده‌ی لیگ عدالت تلاش می‌کند، اما گویا به شخصیتی بزرگ‌تر تبدیل خواهد شد.

info

10-year-old Billy Batson shouts a single word and, with lightning bolts flashing, he transforms into Shazam!, a full-fledged adult Super Hero. It doesn’t take long for Superman, Wonder Woman, Batman and the rest of the Justice League to take notice and invite the earnest do-gooder to join the team. But to become a member, Billy must reveal his true identity. While fighting off the evil Mr. Mind and Black Adam, Billy learns that he must trust others – and that nothing creates trust like helping those in need.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو