دانلود دوبله فارسی انیمیشن تور جهانی ترول‌ها Trolls World Tour 2020

منبع: دانلود ها

255

1399/4/16

03:25


دانلود دوبله فارسی تور جهانی ترول‌ها با کیفیت BluRay 2160p 4K UHD

انیمیشن-Trolls-World-Tour-2020

نام انیمیشن: Trolls World Tour – تور جهانی ترول‌ها

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کیفیت: BluRay 2160p 4K UHD HDR / BluRay 1080p / BluRay 720p / BluRay x265 720p / BluRay x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن تور جهانی ترول‌ ها (به‌انگلیسی: Trolls World Tour 2020) در مورد شخصیت‌های پوپی و برنچ است که درمی‌یابند یکی از اعضای شش قبیله مختلف ترول‌ها هستند که در شش منطقه‌ی مختلف و دور از هم زندگی می‌کنند. هرکدام از این قبیله‌ها سبک موسیقی خاص خودشان را دارند و در دسته‌ی فانک، راک، کانتری، تکنو، کلاسیک و پاپ قرار می‌گیرند. دنیای ترول‌ها گویا بسیار بزرگ‌تر از پیش بینی‌ها بوده است و داستانی بزرگ در این قسمت قرار است شاهد باشیم. ملکه بارب یکی از اعضای قبیله‌ی راک است که به‌کمک پدرش شاه تراش، قصد دارد تمام قبیله‌های موسیقی دیگر را نابود کرده و به‌عنوان تنها قبیله‌ی ترول‌ها در جهان حکم‌رانی کنند.

انیمیشن Trolls World Tour 2020 در حالی ادامه‌ی داستان قسمت اول (Trolls 2016) را پی می‌گیرید که سرنوشت جهان ترول‌ها در خطر بزرگی قرار دارد و پوپی و برنچ به‌همراه دیگر دوستان خود، قصد رفتن به تمام سرزمین‌ها را دارند تا بتوانند ترول‌ها را برای نبرد با ملکه بارب متحد کنند. این اتحاد یقینا کار سختی است و باتوجه به سبک موسیقی که هرکدام دوست دارند، احتمالا پوپی و برنچ کار سختی خواهند داشت. پوپی نقش بزرگی در این ماجرا را دارد و باید در برابر کسی باایستد که قصد درهم گسستن اتحاد ترول‌ها را دارد. مطابق انتظار صحنه‌های فان و جذابی را می‌بینیم که مهم‌ترین تم آن موسیقی و رقص جالب ترول‌ها است. سبک موسیقی هرکدام از قبیله‌ها جذاب است و قرار است که ترک‌هایی را از هرکدام شنیده و خوی جالب هرکدام از این مناطق را مشاهده کنیم. مطابق انتشار یکی از ملکه‌های قبایل راه شرورانه‌ای را برای حکمرانی انتخاب کرده است و قرار است که قبیله‌های دیگر بر علیه این ملکه متحد شوند.

info

Poppy and Branch discover that they are but one of six different Troll tribes scattered over six different lands devoted to six different kinds of music: Funk, Country, Techno, Classical, Pop and Rock. Their world is about to get a lot bigger and a whole lot louder. A member of hard-rock royalty, Queen Barb, aided by her father King Thrash, wants to destroy all other kinds of music to let rock reign supreme. With the fate of the world at stake, Poppy and Branch, along with their friends, set out to visit all the other lands to unify the Trolls in harmony against Barb, who’s looking to upstage them all.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو