شهرهای زیرزمینی سپاه در سواحل جنوب کشور

منبع: برترین ها

126

1399/4/16

04:13


فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام ساحل ما مسلح است و تمام شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه با کاربردهای مختلف دفاعی در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند، ساحل هم کاملا مسلح است و این را شعار نمی‏دهیم.

خبرگزاری تسنیم: سردار دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگویی درباره شهرک های موشکی سپاه پاسداران گفت: ما شهرهای زیرزمینی شناوری و موشکی ساحل به دریا داریم.

وی افزود: شهرهای شناوری موشک‌انداز داریم و هر زمانی که بزرگواران ما صلاح ببینند، آن را به نمایش خواهیم گذاشت. دشمن ما می‎داند که در کل ساحل خلیج‌فارس و مکران شهرهای زیرزمینی در مجموعه ارتش و سپاه وجود دارد، اما اطلاعاتش دقیق نیست؛ اما حالا چیز دیگری که به یقین می‏گویم، این است که ما در خلیج‌فارس و دریای عمان همه جا هستیم، هرجایی که حتی فکر آن را هم نمی‎کنید. ما کابوس شما هستیم.

سردار تنگسیری تاکید کرد: برای نمونه، فقط اشاره کنم که ما بسیج دریایی را تشکیل دادیم. در طول خط ساحلی دو هزار و ۲۰۰ کیلومترـ که این غیر از ساحل جزایر است‌ـ بسیج دریایی مستقر است و تا امروز ۴۲۸ ناوگروه با بیش از ۲۳ هزار نفر نیرو سازمان‌دهی شده‎اند.هر ناوگروه در تعریفی که برای بسیج دریایی شده ممکن است شامل ۴۵ فروند، ۱۰ فروند لنج یا ترکیبی از این دو باشد.

شهرهای زیرزمینی سپاه در سواحل جنوب کشور

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: تمام ساحل ما مسلح است و تمام شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه با کاربردهای مختلف دفاعی در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند، ساحل هم کاملا مسلح است و این را شعار نمی‏دهیم.

وی تاکید کرد: از طرفی، اشراف اطلاعاتی کاملی را در خلیج‌فارس داریم. هر ناوی از ابتدای ورودش از تنگه هرمز که وارد می‎شود تا انتهای خروجش، دقیقا ما می‎دانیم کجاست، چه می‏کند و زیر دید و تیرهای دقیق و مستقیم ما هستند. این شعار نیست. موشک‎های ما برد بالایی دارند و در آینده منتظر خبرهای جدید از موشک‎های برد بلند و شناورهایی که تصور آن را هم نمی‌کنند، باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو