فال روزانه - دوشنبه 16 تیر 1399

فال روزانه - دوشنبه 16 تیر 1399


منبع: بیتوته

130

1399/4/16

07:53


فال روزانه - دوشنبه 16 تیر 1399



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 16 تیر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول كدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست كه سرتان خیلی شلوغ است، بلكه بدین معنی است كه واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول كنید. شما نیاز پیدا خواهید كرد برای محدود كردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینكه حتی شما هم نمی‌توانید همه كارها را انجام دهید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: باوجود اینكه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اكنون دوست دارید كمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل كرده است و شما همیشه از سیر و سفر كردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسك بكنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینكه شما اطمینان حاصل كنید مسیری كه در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است كه می‌خواسته‌اید

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز شما در رویاهایتان می‌توانید در دام عشق گرفتار بشوید، خواه این رابطه بر پایه واقعیت باشد یا نباشد، برای اینكه سیاره بخت شما یعنی عطارد با سیاره گمراه كننده نپتون هماهنگ شده است. اما انتظار نداشته باشید یك رویای قدیم مشابه دوباره به ذهنتان برگردد. درعوض باید حواستان جمع باشد و اول همه جوانب را بررسی كرده و بعد عاشق شوید.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: با وجود اینكه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید كارهای نیمه كاره زیادی را تمام كنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده كنید، آرامش خود را حفظ كنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای كاری، بلكه برخی از كارهای تكراری روزانه‌تان را كمتر كرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه كنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها كارهایی بودند كه شما مدتها خودتان را ازشان محروم كرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: ممكن است شما فكر كنید كه عصبانیتتان فروكش خواهد كرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یكی از افرادی كه با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینكه از برنامه‌های شما پیروی كند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل كند. لزومی ندارد به دلیل اینكه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت كنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد كنید. حتی اگر متوجه نشدید كه چه دلیلی باعث متفاوت عمل كردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر كه دلشان می‌خواهند كارهای عجیب بكنند.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: اكنون كه ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممكن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش كردن برای حل این مشكل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینكه حتی زمانی كه شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید كه هم به عقلتان رجوع كنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد كه خودتان به تردیدهایتان فكر كنید، مگر اینگه فكر كنید حتماً باید یك اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی كه نتایج فعالیتهای شما آشكار می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: شما امروز ممكن است فكر كنید كه باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان كنید، اما وقتی كه سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می‌شود، اعتراف كردن به آرزوهای غیرعادی‌تان نسبت به آن چیزی كه فكر می‌كردید می‌تواند هم لذت بخش‌تر و هم اطمینان بخش‌تر باشد. انتظارات شما می‌توانند مانع این كار بشوند، اما مادامی كه شما نتایج این كار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممكن نخواهد بود.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال كردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اكنون كه نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده كرده و سیر و سفری سرگرم كننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینكه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید كه بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری كرده‌اید.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: هر قدر كه رویاهای شما به واقعیت نزدیك‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر كه شما به مراحل پایانی نزدیك‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی كه كرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نكنید كه هم اكنون مرز باریكی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: عموماً شما توانایی این را دارید كه با یك رفتار معقول با دیگران همكاری متقابل برقرار كنید. با وجود این امروز برایتان سخت است كه تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل كردن به برنامه‌های خود ایجاد كنید. در حالی كه شما از اصول خود پیروی می‌كنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است كه همه چیز را رها كرده و به خدا واگذار كنید.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز خواه شما در دنیای واقعیت سیر كنید خواه در عالم رویا به سر ببرید، روزی پر از احساسات عاشقانه برای شما خواهد بود. ونوس زیبا همراه با سیاره بخت شما یعنی اورانوس در حال تغییر دادن سیستم شما هستند. با توجه به وجود اورانوس نگران پایداری و ایستادگی نباشید. فراموش نكنید كه فقط به دلیل اینكه یك فرد متفاوت شما را هیجان زده كرده، نباید نباید خیلی زود برانگیخته شده و واكنش نشان بدهید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا كنید، در حالی كه موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز كاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینكه دنیای كاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت كنید، برای اینكه عطارد با نپتون در سازگاری كامل به سر می‌برد. از همان جایی كه هستید به رویاهایتان فكر كنید و سعی كنید حداقل یكی از آنها را به واقعیت تبدیل كنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو