روزنامه رسالت: آقای ظریف زنگ انشا تمام شد!

منبع: برترین ها

35

1399/4/16

11:38


پایان اولین هفته سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه، مصادف شد با اولین حضور مسئول دستگاه دیپلماسی در پارلمان و ارائه گزارش از آخرین تحولات حوزه مسئولیت‌اش، اما این حضور بدون حاشیه نبود.

روزنامه رسالت: پایان اولین هفته سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه، مصادف شد با اولین حضور مسئول دستگاه دیپلماسی در پارلمان و ارائه گزارش از آخرین تحولات حوزه مسئولیت‌اش، اما این حضور بدون حاشیه نبود.

ظریف در بخشی از سخنان خود گفته بود: همه ما باهم هستیم و باید باهم اقتصاد را درست کنیم. بخش خصوصی، بخش عمده اقتصاد ماست و ما در همه حرکت‌های اقتصادی ،بخش خصوصی را به‌عنوان موتور محرکه می‌شناسیم و معتقدیم که باید به این بخش کمک کرد و برای همین در همه سفرها بخش خصوصی همراه من بوده است. دوستان! آمریکا را ابرقدرت ندانید. برجام تحمیلی بر آمریکا بود و ان‌شاء الله تاریخ و آینده آن را نشان خواهد داد. برجام سند افتخار ایران است و همواره خواهد بود و ان‌شاءالله در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

وکلای ملت نشان دادند ۷ سال فرصت خوبی برای اقدام بود و اگر حرفی و اقدامی می‌بایست برای بهبود سیاست خارجی در دولت یازدهم انجام می‌شد باید در این مدت که بیش از دو برابر عمر صدرات امیرکبیر بوده انجام می‌شد اما چنین نشده است. از این جهت این پیام را با مخاطب قرار دادن ظریف به دولت مخابره کردند که زنگ انشا پایان یافته است و باید در محضر نمایندگان ملت پاسخگوی عملکرد خودشان باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو