راهنمای پر کردن فرم DS-260 محصولی از برتر مهاجر

راهنمای پر کردن فرم DS-260 محصولی از برتر مهاجر


منبع: تاپ تراول

220

1399/4/16

12:35


خرید بلیط هواپیما

راهنمای پر کردن فرم DS-260

کاربران و مخاطبان با کمک راهنمای پر کردن فرم DS-260 می توانند اطلاعاتی بسیار مفید و دقیقی را در خصوص نحوه تکمیل این فرم و بخش های مختلف آن به دست آورند که ما در این مقاله به عنوان راهنمای پر کردن فرم DS-260 سعی برآن داریم شما را با اطلاعاتی به روز و بسیار دقیق آشنا کنیم. یک برنده لاتاری برای اخذ ویزای تنوع نژادی بایستی دو فرم را از ابتدای ثبت نام خود تا انتهای اخذ ویزا تکمیل و به صورت الکترونیکی ارسال نمایند که نخستین فرمی که بایستی جهت ثبت نام در لاتاری آن را با دقت پر نمایید فرم DS-5501 می باشد و دومین فرم مربوط به این موضوع همان فرم DS-260 بوده و برندگان لاتاری بایستی این فرم را تهیه و پر نمایند. شما در تکمیل این فرم با چندین بخش مختلفی خواهید خواهید شد که برای پر کردن تمامی امورات نیاز به تجربه و آگاهی لازم دارید. توجه داشته باشید که

 


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


مهلت تکمیل و ارسال فرم، راهنمای پر کردن فرم DS-260

برندگان لاتاری بایستی پس از مشاهده نامه قبولی خود در جهت تکمیل فرم دون اقدام نمایند و به این منظور با توجه راهنمای پر کردن فرم DS-260 بهتر است به زودی به وب سایت مربوط مراجعه نموده و در اسرع وقت تمامی اطلاعاتی خواسته شده را در فرم درج نمایند. البته توجه داشته باشید که هیچ مهلت یا زمان خاصی برای پر کردن این فرم وجود نداشته و شما می توانید در هر زمانی آن را تکمیل و ارسال کنید و تنها موضوع اصلی در این خصوص بررسی دقیق فرم ها و وارد کردن اطلاعات و مشخصات کامل و صحیح می باشد. برندگان لاتاری می توانند طی 10 روز یا یک ماه پس از دریافت نامه قبولی پر کرده و ارسال کنند. اغلب دعوتنامه های مربوط به مصاحبه با برندگان لاتاری در روزهای پایانی مرداد ماه اجرا شده و در اواخر مهرماه اولین مصاحبه های لاتاری آغاز می شود.

راهنمای بخش  Personal

راهنمای بخش Address And Phone

تخفیفان

راهنمای بخش Family

راهنمای بخش Previous u.s travel

راهنمای بخش Work/Education/Training

راهنمای بخش Petitioner

راهنمای بخش Security and Background

مکمل برندگان لاتاری

فرم DS – 260  برای چه کسانی میباشد ؟

برندگان لاتاری باید فرم DS 260 را پر کنند

راهنمای پر کردن فرم DS-260

راهنمای جامع تکمیل فرم DS-260 همراه با ویدیو و تصویر

 260,000 تومان

 برای خرید پکیج آموزش DS 260  کلیک کنید

مدارک مورد نیاز جهت باز کردن فرم، راهنمای پر کردن فرم DS-260

در خصوص راهنمای پر کردن فرم DS-260 می توان گفت یکی از مهمترین بخش های مربوط در دست داشتن مدارک الزامی برای باز کردن فرم می باشد که به این منظور داشتن کیس نامبر الزامی بوده و شما می توانید این مورد را در داخل نامه قبولی لاتاری تان مشاهده کنید از جمله دیگر مدارک لازم برای باز شدن این فرم می توان به تاریخ تولد برنده اصلی لاتاری اشاره نمود. مخاطبان می توانند فرم مربوطه را به صورت آنلاین ذخیر کنند چرا که تمامی موضوعات و بخش های آن به شکل صفحه ای طراحی شده و امکان ذخیره فرم برای برندگان لاتاری وجود خواهد داشت.

زبان مورد نیاز برای پر کردن فرم، راهنمای پر کردن فرم DS-260

در بررسی راهنمای پر کردن فرم DS-260 می توان به زبان فرم DS-260 اشاره نمود که افراد بایستی با استفاده از کاراکترهای زبان انگلیسی اقدام به پر کردن و تکمیل آن نمایند و برندگان ایرانی تنها در یک بخش که مشخص می باشد به زبان فارسی اطلاعات را درج خواهند کرد که آن بخش آن مربوط به “نام فرد به زبان خودش” می باشد. و سایر بخش های فرم حتما باید به زبان انگلیسی پر شود در غیر این صورت مشاهده زبان دیگر در تکمیل اطلاعاتی خواسته شده در این فرم، ریجکت و کنسل خواهد شد.

راهنمای پر کردن فرم DS-260

رسم توضیحی 2 زبان مورد نیاز، راهنمای پر کردن فرم DS-260

اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل فرم، راهنمای پر کردن فرم DS-260

در فرم DS-260 یک سری اطلاعات شخصی فرد سوال شده است که باید تمامی جزئیات درخواستی را با دقت و کسب اطلاعات دقیق پر نمود که از جمله این اطلاعات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          پاسپورت تمامی اعضای خانواده برنده لاتاری

–          محل سکونت فعلی و گذشته

–          مشخصات دقیق شخصی و هویتی

–          مشخصات تمامی اعضای خانواده

–          اطلاعات شغلی، تخصصی، تحصیلی و آموزشی فعلی و گذشته

–          اطلاعات در خصوص پزشکی و سلامت، سوابق سوء پیشینه

–          اطلاعات درباره سفرهای پیشین به ایالات متحده

–          آدرس در آمریکا

–          مشخصات شماره تامین اجتماعی

اطلاعات سفرهای قبلی به آمریکا، راهنمای پر کردن فرم DS-260

همانطور که در بخش های قبلی نیز ذکر کردیم فرم DS-260 دارای بخش های مختلفی بوده و در هر صفحه طراحی شده سوالات مختلفی با جنبه های متنوع از برندگان لاتاری پرسیده شده است که در هر بخش از این فرم می توانید با دریافت مشاوره های مربوط در این زمینه جواب های دقیق و قانع کننده ای را درج نمایید. بخش اطلاعات سفرهای قبلی به آمریکا که شامل تمامی سفر ها فرد به این کشور، ویزاهای اخذ شده آمریکا، نوع ویزاهای درخواستی و دلایل کنسلی و ریجکت تقاضا و تمامی امورات مشابه به این موارد از فرد جویا می شود.

اطلاعات مربوط به محل ملاقات و سفارت، راهنمای پر کردن فرم DS-260

اطلاعات مربوط به محل ملاقات و سفارت اولین بخش شروع فرم DS-260 می باشد که در این بخش میتوانید سفارت اعلام شده را تایید یا تغییر داده و با امضای توافقنامه به مرحله بعدی تکمیل فرم DS-260 وارد شوید. در این بخش امضا توافق نامه به شکل دیجیتالی اجرا می شود.

رسم توضیحی 3 اطلاعا مربوط به سفارت،راهنمای پر کردن فرم DS-260

آدرس برنده لاتاری، راهنمای پر کردن فرم DS-260

افرادی که اغلب مواقع در حال جابجایی و نقل مکان هستند در بخش آدرس برنده لاتاری با دردسرهای بسیاری مواجه خواهند شد چرا که باید در این بخش اطلاعات تمامی محل هایی که در آن سکونت داشته حتی برای یک ماه نیز درج گردد. توجه داشته باشید که نیازی به ذکر محل اقامت در خوابگاه دانشجویی، خدمت سربازی و هتل در زمان های بسیار کوتاه نمی باشد.

من لاتاری شرکت نکردم ، چطوری میتونم شرکت کنم ، کجا آموزشش هست؟

برای ثبت نام لاتاری  وارد صفحه : http://bia2safa.net/goto/web/url/1775997 شوید

اطلاعات هویتی و آدرس اعضای خانواده برنده لاتاری، راهنمای پر کردن فرم DS-260

از مهمترین بخش هایی که در خصوص راهنمای پر کردن فرم DS-260 می توان به شما خوانندگان عزیز ارائه کرد اطلاعات هویتی و آدرس اعضای خانواده می باشد که در این بخش بایستی هویت شخصی تک تک اعضای خانواده و آدرس محل زندگی هر یک را با دقت درج نمایید و در وارد کردن تمامی اطلاعات مربوط به هر یک از عضو خانواده بایستی حسن نیت داشته و همه موارد را به درستی ذکر کنید بی احتیاطی در این موضوع می توانند در آینده برای برنده لاتاری مشکلات بسیاری از جمله مجازات و زندانی شدن در کشور آمریکا را به دنبال داشته باشد.

برای اطلاع از نتیجه لاتاری و چک کردن نتیجه لاتاری وارد صفحه : http://bia2safa.net/goto/web/url/1775998 شوید

اطلاعاتی شغلی و تحصیلی برنده لاتاری، راهنمای پر کردن فرم DS-260

اطلاعات تحصیلی یکی دیگر از بخش های تکمیلی فرم DS-260 می باشد که تمامی مراحل تحصیلی فرد را پوشش می دهد چه آکادمیک و چه غیرآکادمیک را باید در این بخش درج نماید. هم چنین در بخش اطلاعات شغلی بسیار حواس جمع عمل نموده و در صورتی که شغل شما در لیست مشاغل با امتیاز SVP بزرگتر از 7 می باش در این صورت نیاز به شرح شغل خود خواهید داشت هم چنین در بخش مربوط باید شغل هایی که در سال های گذشته در آن مشغول بوده اید را نیز ذکر نمایید. در آخر این بخش در خصوص تسلط شما به زبان هایی که قادر به صحبت هستید سوال شده است.

راهنمای پر کردن فرم DS-260

رسم توضیحی 4 اطلاعات تحصیلی و شغلی، راهنمای پر کردن فرم DS-260

سوالات امنیتی و حفاظتی، راهنمای پر کردن فرم DS-260

از سخت ترین و پر استرس ترین بخش هایی که در راهنمای پر کردن فرم DS-260 می توان به آن اشاره نمود بخش سکوریتی و بک گراند یا همان سوالات امنیتی و حفاظتی می باشد که در این بخش از پاسخگویی کوچکترین اشتباه می تواند سبب کنسل شدن و از دست دادن ویزا شود. سوالات پرسیده شده در این بخش از فرم DS-260 دو گزینه ای بوده و به شکل صریح جواب بله یا خیر باید داده شود. سوالاتی که برای برندگان لاتاری طراحی شده بسیار مهم و حساس بوده و با بررسی های لازم بر روی این بخش ممکن است حتی از ورود فرد به کشور آمریکا نیز جلوگیری شود که ای سوالات به موضوعاتی نظیر پولشویی، آدم ربایی و تروریستی مربوط می باشند.

اشتباه در تکمیل فرم، راهنمای پر کردن فرم DS-260

در پر کردن فرم ثبت نام در لاتاری امکان انجام دو نوع اشتباه وجود دارد که دسته اول این نوع اشتباها غیر قابل اصلاح بوده و حتی در صورت برنده شدن لاتاری نیز سبب کنسلی اخذ ویزا می شود اما برخی اشتباهاتی وجود دارد که در پر کردن فرم دوم یعنی فرم DS-260 می توانید تصحیح کنید. حال اشتباهات انجام شده در فرم دوم را اگر بررسی کنیم باید گفت که هیچ گونه اشتباهی در این بخش قابل جبران و تصحیح نمی باشد و پس از امضا کردن و ارسال الکترونیکی این فرم دیگر هیچ راهی برای تغییر اطلاعات درج شده و تصحیح اشتباهات وجود ندارد.

نکات مهم در تکمیل فرم، راهنمای پر کردن فرم DS-260

از جمله نکاتی که در خصوص پر کردن فرم DS-260 می توان ذکر کرد این است که اگر در تکمیل فرم ثبت نام متاهل بوده اید و مشخصات همسر خود را در آن فرم درج نکرده اید در این صورت دیگر تکمیل فرم DS-260 جایز نمی باشد چرا که ویزایی برای شما صادر نگشته و مورد شما ریجکت و مردود خواهد شد. در بررسی دیگر می توان گفت اگر شرایط شما در فرم DS-260 نسبت به زمان ثبت نام دچار تغییراتی شده باشد شما می توانید در فرم DS-260 اطلاعات تغییرات صورت گرفته از جمله متاهل و بچه دار شدن را درج کنید که در این صورت در زمان مصاحبه همراه برنده لاتاری فرصت دریافت ویزای آمریکا را خواهند داشت.

انجام امور لاتاری و ثبت نام لاتاری

مجموعه برترمهاجر تمامی امور مربوط به ثبت نام لاتاری و امور برندگان لاتاری را انجام میدهد

ارتباط با برترمهاجر

 تهران ، خیابان شریعتی، پایین تر از طالقانی، کوچه صدیق، پلاک 3 ، واحد 402

 021-77500359

09123458035



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو