نگاهی به دیدنی های زیبای شهر مونشن گلادباخ آلمان

نگاهی به دیدنی های زیبای شهر مونشن گلادباخ آلمان


منبع: آرگا

271

1399/4/16

12:41


دیدنی های مونشن گلادباخ از جذابیت بسیار زیادی در میان گردشگران خود برخوردار هستند این شهر یکی از شهرهای مهم در آلمان است و به دلیل جاذبه های گردشگری که دارد یکی از مناطق توریستی رد این کشور محسوب می شود. این شهر یکی از ایلت های واقع در شهرهای آلمان است و در این بخش بیشتر با این شهر آشنا خواهید شد.

آلمان یکی از کشورهای پر جاذبه در دنیا است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیاد است این کشور پیشرفته هر ساله گردشگران و متقاضیان زیادی را به خود جذب می کند و از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است همانطور که می دانید آلمان دارای شهرهای متعددی است که بخشی از آن ها نیز تشکیل شده از ایلت ها هستند در میان یکی از مهم ترین ایالت های این کشور با نام نوردارین شهری زیبا قرار دارد که مونشن گلادباخ است و از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برای علاقه مندان خود برخوردار است. این شهر با وجود اینکه در میان ایالت های آلمان ناشناخته است اما از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است و می تواند به عنوان یکی دیگر از مناطق توریستی در آلمان به شمار آید. این شهر از نواحی اطراف خود با مناطق مختلفی هم مرز است که موجب اهمیت بیشتر آن در میان دیگر شهرهای آلمان شده اند این شهر از مناطق غربی خود به رودخانه راین متصل شده است و مرز میان دوسلدرف و هلند را تشکیل داده است از این رو دارای اهمیت بسیار بالایی است. این شهر با وجود اینکه در میان جاذبه های توریستی کشور آلمان کمتر شناخته شده است اما با این وجود می توانید یکی از مقاصد گردشگری مهمی باشد که در این بخش بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

دیدنی های مونشن گلادباخ را بیشتر بشناسید:

نام این شهر را در کمتر جایی از کتاب های تاریخی خوانده اید و شنیده اید شهری ناشناخته با مناظر بکر خود که می تواند یکی از مقاصد گردشگری دیگر در کشور آلمان باشد درباره این شهر اطلاعات تاریخی و گردشگری زیادی در سایت های گردشگری و یا حتی کتاب ها در دست نیست و ما در این بخش اطلاعات گردشگری جالبی را درباره این منطقه از آلمان در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

طبیعت مونشن گلادباخ

دبراره پیشینه تاریخی این شهر اطلاعات دقیق و جامعی در دست نیست اما در برخی از کتاب ها ذکر شده است که نام تاریخی و قدیمی این شهر گلادباخ بوده است در حال حاضر نیز بسیاری از افراد در آلمان این شهر را با همین نام می شناسند و می توان گفت که این نام از دیرین برای شهر باقی مانده است. اما علت اصلی نامگذاری ان شهر به مونشین گلادباخ شباهتی بوده است که گلادباخ با نام دیگر شهرها داشته است و برای شناسایی این شهرها از یکدیگر ناچار به نامگذاری های جدید برای آن ها شدند. جالب است بداندی که در گذشته نام این شهر به معنای “انجمن شهرداری” بوده است و در حقیقت به این معنا به اشتباه ترجمه شده است در سال ۱۹۵۰ نامگذاری این شهر به همان مونش گلادباخ تغییر یافته است.

از مهم ترین اطلاعاتی که درباره این شهر می توان در اختیار گردشگران و متقاضیان قرار داد این است که این شهر دارای یک تیم فوتبال نیز می باشد و همین نقطه عطفی برای شناختن این شهر در جهان است زیرا همانطور که می دانید فوتبال زابن های رسمی در دنیا است و ارتبطات جهانی را در دنیا شکل می دهد. تیم فوتبال این شهر بوندیلیگا است که خیلی ها آن را با نام بروسیا مونشن گلادباخ می شناسند.

دیدنی های شهر:

شاید ناشناخته ماندن این شهر در دنیا موجب شده است تا خیلی از گردشگران دیدنی های شهر مونشن گلادباخ را به یاد نیاورند اما تنها جاذبه مهمی که در این شناخته شده است وجود موزه هانس هولین است این موزه دارای مجموعه ای از آثار ارزشمند است که علاقه مندان بسیار زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند و مورد توجه جهانیان است. دیدنی های این منطقه تنها در نواحی اطراف آن هستند که می توانید از آن ها دیدن کنید و در ادامه این بخش نیز با آن ها آشنا می شوید. همچنین علاقه مندان می توانند با مکان های دیدنی برلین آلمان نیز در لینک بیشتر آشنا شوند.

کایزس ورت:

یکی از دیدنی های شهر مونشن گلادباخ که در اطراف آن واقع شده اند کایرس ورت است این محله قدیمی در شهر دوسلدروف واقع شده است و دارای مجموعه ای از ساختمان های قدیمی است با قدم زدن در میان ساختمان های این محله قدیمی حس و حال قدم زدن در قرن ۱۳ را تجربه خواهید کرد. در این میان نیز می توانید یکی از بناهای زیبا را همچون کلیسای سنت سوت برتوسرا مشاهده کنید.

چشم انداز مونشن گلادباخ

باغ ژاپنی نردپارک:

این پارک نیز یکی از محبوب ترین پارک های دنیا است که محلی برای گشت و گزار مسافران است این منطقه دارای یک گذرگاه علفزاری است که در میان انبوهی از باغ ها پوشیده شده است تجربه قدم زدن در میان این باغ ها بی شک برای شما بی نظیر خواهد بود. در میان انبوه گیاهان نیز می توانید مجمسمه ای را مشاهده کنید که متعلق به هورس تامر است این باغ طبیعت زیبای چین را به نظار گذاشته است.

مناظر مونشن گلادباخ

کنیزالی:

یکی دیگر از مناطقی که می توانید در مونشن گلادباخ نظاره گر باشید کنیزالی است این خیابان معروف در یکی از مهم ترین شهرهای آلمان واقع شده است و مناظری همانند خیابان های پاریس را تداعی می کند در اطراف این خیابان ها کافه ها و رستوران های متعددی را می بینید که می توانید از آن ها بازدید کنید همچنین گالری های هنری معروفی نیز در نواحی اطراف یافت می شوند که برای شما دیدنی خواهند بود.

دیدنی های مونشن گلادباخ

مونشن گلادباخ یکی از مکان های دیدنی آلمان محسوب می شود که با وجود ناشناخته ماندن می تواند یکی از شهرهای زیبا در ایالت های آلمانی باشد جاذبه هایی که در بالا به آن ها اشاره از جاذبه هایی هستند که در شهرهای اطرافی مونشن گلادباخ واقع شده اند و جاذبه های خود این شهر تنها به موزه و ساختمان های شهری و خیابان های آن ختم می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو