جشن تولد ۵۰ سالگی پیمان معادی در کنار پسرش

جشن تولد ۵۰ سالگی پیمان معادی در کنار پسرش


منبع: پرشین وی

102

1399/4/16

13:56


در این تصویر جشن تولد پیمان معادی را در کنار پسرش می بینید

جشن تولد ۵۰ سالگی پیمان معادی در کنار پسرش

پیمان معادی بازیگر بااستعداد و حرفه ای سینمای ایران است. این بازیگر جوان از سن ۳۸سالگی وارد سینما شد و خیلی زود توانست به موفقیت های بالایی دست پیدا کند. پیمان معادی به مناسبت تولد ۵۰سالگی اش عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد و متنی زیبا نوشت. در پرشین وی عکس تولد پیمان معادی را ببینید

جشن تولد پیمان معادی

پیمان معادی با انتشار این عکس نوشت:
میگن سنت که شد ۵٠، شاید نتونى فاصله خطوط کتاب رو از نزدیک تشخیص
بدى ولى احمق هارو از یه کیلومترى تشخیص میدى.

تولد پیمان معادی

جشن تولد پیمان معادی

همسر بازیگر معروف

همسر بازیگر معروف

جزئیات بیشتر درباره پیمان معادی؛ ستاره‌ای که اولین بار در ۳۸ سالگی بازیگر شد

تولد پیمان معادی ,پیمان معادی در نسل جدید سینمای ایران یکی از ویژه‌ترین بازیگرانی است که
توانایی خود را در سبک‌ها، نقش‌ها را فراتر از مرزها ثابت کرد. این بازیگر ایرانی
که در آمریکا به دنیا آمده است فیلم‌نامه نویسی است که به یکی از بزرگ‌ترین
ستاره‌های سینمای ایران تبدیل شد.

تولد پیمان معادی

پیمان معادی

به همین بهانه قصد داریم بهترین بازی‌های پیمان معادی را به شما معرفی کنیم:

درباره الی – ۱۳۸۷

درام شگفت‌انگیز و سحرآمیز اصغر فرهادی که بسیاری از منتقدان سینمای جهان را هم شگفت زده کرد، آغاز اتفاقی بزرگ در سینمای ایران بود. شخصیتی به نام پیمان در جمع بزرگانی چون مانی حقیقی، ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، مریلا زارعی، شهاب حسینی خودش را در فیلم «درباره الی» نشان می‌داد. کاراکتر پیمان با نقش‌آفرینی پیمان معادی و یک بازی واقع‌گرایانه و جدی از مردی که با اولین بازی حرفه‌ای خود در سینما میخ خود را محکم کوبید و آنچنان شروع او در سینما خوب بود که نظر تماشاگران و نقادان را به خود جلب کرد و راه ستاره سینما شدن برای او باز شد.

درباره الی

درباره الی

جدایی نادر از سیمین – ۱۳۸۹

دومین حضور جدی پیمان معادی بر پرده نقره‌ای سینما باز هم همکاری او با اصغر فرهادی بود که در این فیلم هم حتی از فیلم اولش بازی جذاب‌تر و شگفت آوری برای مرد ۴۰ ساله بود که سابقه بازیگری نداشت. او در فیلم «جدایی نادر از سیمین» این بار نقش نادر؛ پدری محافظه‌کار را بازی می‌کند که ماجرای مهاجرت همسر و دخترش به خارج از کشور محور فیلم است.

کمپ ایکس-ری – ۲۰۱۴

معادی در نسل جدید سینمای ایران یکی از ویژه‌ترین بازیگرانی است که توانایی خود را در سبک‌ها، نقش‌ها را فراتر از مرزها ثابت کرد. این بازیگر ایرانی که در آمریکا به دنیا آمده است این بار در زادگاهش و با بازی در فیلم «کمپ ایکس-ری»، نقش علی امیر یک زندانی مسلمان، پس از ۱۱ سپتامبر در زندان گوانتانامو را بازی می‌کند که دچار فروپاشی شده است و در این میان با یک زندان‌بان که شرایطی مشابه او را دارد ارتباطی عمیق و عجیب برقرار می‌کند. بازیگر مقابل معادی در این فیلم «کریستین استیوارت» ستاره نام‌آشنای سینمای آمریکا است.

کمپ ایکس ری

کمپ ایکس ری

ملبورن – ۱۳۹۲

تولد پیمان معادی , «ملبورن» اثر «تینا جاویدی» درامی آپارتمانی است که شاید سایه اصغر فرهادی بر روی سر فیلمنامه جاویدی سنگینی می‌کند اما معادی در این فیلم هم با بازی در نقش امیر که قرار است همراه با همسرش سارا به استرالیا مهاجرت کند و درگیر ماجرایی پیچیده می‌شوند، به خوبی نقش خود را بازی می‌کند. بازی تحسین‌برانگیز معادی در این فیلم که درگیر سکون عجیبی است توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

متری شیش و نیم – ۱۳۹۷

معادی در دومین همکاری‌اش با «سعید روستایی» این بار در نقش یک افسر عملیاتی مبارزه با مواد مخدر در فیلم «متری شیش و نیم» بازی می‌کند. فرمانده‌ای که برای دستگیری ناصر خاکزاد به هر دری می‌زند و پس از دستگیری ناصر که «نوید محمدزاده» نقش او را بازی می‌کند دچار ماجراهایی عجیب و پیچیده می‌شود.

فیلم های پیمان معادی

فیلم های پیمان معادی

اینستاگرام و ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو