پنجعلی: کار قهرمانی پرسپولیس تمام شده!

منبع: ستاره

40

1399/4/16

15:42


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زوج کنعانی‌زادگان و شجاع واقعا خوب و بدون اشتباه بازی می‌کنند و خیال همه از خط دفاعی راحت است.

ستاره | سرویس اخبار - «محمد پنجعلی»  درباره پیروزی پرسپولیس مقابله شاهین بوشهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: سرخپوشان در نیمه نخست خوب نبوند،  اما در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. بعد از ۱۰ نفره شد هم پرسپولیس عالی بازی کرد و نشان داد چرا بهترین تیم ایران است.

 

پنجعلی: کار قهرمانی پرسپولیس تمام شده!

 

وی در خصوص اخراج «کمال کامیابی‌نیا» در این بازی عنوان کرد: فکر می کنم اخراج کامیابی‌نیا درست بود اما قبل از او ۲ بازیکن شاهین باید اخراج می‌شدند که داور از کنار این موضوع گذشت. کمال هم در شرایط بازی بود و یک لحظه به جای اینکه توپ را بزند پای حریف را زد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص چهارمین قهرمانی این تیم، خاطر نشان کرد: با اینکه فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما فکر می‌کنم کار قهرمانی پرسپولیس تقریباً تمام شده. پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند اختلاف خود را با تیم دوم جدول بیشتر هم کنند.

پنجعلی درباره عملکرد زوج «محمدحسین کنعانی‌زادگان» و «شجاع خلیل‌زاده» در قلب خط دفاعی پرسپولیس، گفت: زوج کنعانی‌زادگان و شجاع واقعا خوب هستند و تقریبا بدون اشتباه بازی می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود تا خیال همه راحت باشد.

 وی در مورد حواشی که بین «علیرضا بیرانوند» و باشگاه پرسپولیس به وجود آمد عنوان کرد: واقعیت این است که باید حق بازیکن را داد. بیرانوند هم در این سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و یکی از عوامل موفقیت‌های پرسپولیس بوده.

منبع: ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو