واکنش مهاجرانی به دریافتی ۲۰۰میلیونی نمایندگان

منبع: برترین ها

63

1399/4/16

18:27


مهاجرانی که در مجلس اول نماینده مردم شیراز بود در واکنش به خبری که امروز در مورد دریافتی نماینده های مجلس منتشر شد، توصیفی از شرایط و فضای مجلس اول را مطرح کرد.

برترین‌ها: مهاجرانی که در مجلس اول نماینده مردم شیراز بود در واکنش به خبری که امروز در مورد دریافتی نماینده های مجلس منتشر شد، توصیفی از شرایط و فضای مجلس اول را مطرح کرد.

در خبری که امروز با عنوان « واریز اولین حقوق نمایندگان مجلس یازدهم» منتشر شد، رسانه‌ها به نقل از حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار نوشتند: اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شده جمعا ۲۳۱ میلیون تومان برای نمایندگان واریز شده است.

عطاالله مهاجرانی، نماینده شیراز در نخستین دوره مجلس و وزیر ارشاد دولت اصلاحات در حساب توییتری خود نوشت:

«مجلس اول!؟ آن سال ها در فضاى جنگ تحمیلى گوشت گران و کمیاب بود. آقاى کتیرایى عضو هیات رئیسه و مسئول امور خدمات، به رستوران مجلس دستور داده بود، مصرف گوشت را به حداقل برسانند. آبگوشت بى گوشت درست کردند. براى چاى، مى بایست فقط دو حبه قند که توى پلاستیک پیچیده بود، بگیریم.

بعضى نمایندگان با موتور سیکلت و یا دوچرخه به مجلس مى آمدند . هیچکس در ذهنش نمى گذشت که مجلس فرصتى براى اندوختن مال و پرواراست. نمایندکان دلالى و کار چاق کنى نمى کردند. حقوق نمایندگان در حد متوسط حقوق در کشور بود. مى توان اسناد مالى مجلس اول تا به امروز را بررسى کرد. چرا چنین شد!؟»

واکنش مهاجرانی به دریافتی ۲۰۰میلیونی نمایندگان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو