چگونگی تشخیص بارداری از روی چشم

منبع: اوما

154

1399/4/17

00:03


چگونگی تشخیص بارداری از روی چشم

همیشه بانوان نازنین اومایی که برای بارداری اقدام می کنند برای فهمیدن نتیجه اقدام خود عجله میکنند و دنبال راهی هستند که هر چه زودتر بفهمند باردار هستند یا خیر؟ و یا اگر باردار هستند می خواهند از روی علائم متوجه جنسیت فرزند خود شوند. قبل از هر چیز باید بگم راه تشخیص بارداری بصورت دقیق تنها و تنها بی بی چک و یا آزمایش بتا است و تشخیص جنسیت جنین تا قبل از سه ماهگی دشوار است. سایر روش ها تنها حدس و گمان است و پایه و اساس علمی ندارند و مورد تایید نیستند. حتی علائم هفته اول بارداری نیز بسیار شبیه به علائم قبل از پریودی است و نمی توان تفاوتش را با بارداری تشخیص داد. این روش های حدس زدن بارداری تنها براساس اعتقادات و تجربیات افراد جمع آوری شده است. اما ما در این جا یکی از آن ها یعنی تشخیص بارداری از روی چشم را توضیح می دهیم تا نسبت به آن آشنا باشید. با ما همراه باشید.

2 نظریه تشخیص بارداری از روی چشم

برای پیش بینی جنسیت فرزند متولد نشده شما دو نظریه "تشخیص از روی چشم" وجود دارد.

نظریه شماره 1:

به قسمت سفید چشم زیر عنبیه نگاه کنید . برای این کار احتمالا باید پلک پایین خود را با دست تمیز پایین بیاورید. اگر دو رگ با قلاب در بالای آنها در چشم چپ داشته باشید، فرزند شما به احتمال زیاد پسر است. اگر این دو رگ در چشم راست باشد فرزند شما دختر خواهد بود. 

تشخیص بارداری از روی چشم

نظریه شماره 2:

به همان قسمت چشم خود نگاه کنید و به دنبال رگ V شکل یا شکل U یا Y شکل باشید. این نظریه مخالف نظریه قبلی است. اگر این شکل های رگ در چشم چپ شما باشد فرزند شما دختر است. اگر در چشم راست شما باشد به احتمال زیاد  فرزند شما پسر است. همچنین اعتقاد دیگری می گوید اگر رگ ها در هر دو چشم باشد فرزند شما دختر است و اگر رگی مشخص نباشد فرزند شما پسر می باشد.

رگ های چشم:

عمیق به چشم خود نگاه کنید! اگر در قسمت پایین چشم چپ خود رگ به شکل V یا Y داشته باشید، فرزند شما دختر است. اگر رگ در چشم راست باشد فرزند شما پسر است. همچنین اگر در هر دو چشم این شکل از رگ ها را مشاهده کنید نشان دهنده دوقلو یا دختر است.

سخن آخر

همان طور که گفتیم این نظریه ها پایه و اساس علمی ندارند و فقط بر اساس تجربه در افراد مختلف به دست آمده اند. بنابراین اگر جنسیتی را تشخیص دادید اما بعد از سه ماه در سونوگرافی نتیجه عکس مشاهده کردید خیلی تعجب نکنید و به نتیجه سونوگرافی بیشتر اعتماد کنید چون هم علمی است و هم تا آن زمان اندام جنسی نوزاد شما تشکیل شده و جنسیتش قابل مشاهده و تشخیص می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو