شینیون عروس با موی کوتاه در انواع مدل های جدید و خاص

شینیون عروس با موی کوتاه در انواع مدل های جدید و خاص


منبع: آرگا

1,115

1399/4/17

01:35


در این مطلب مدل هایی از شینیون عروس با موی کوتاه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین آن ها بتوانید مدل مویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

انتخاب شینیونی مناسب برای مو کوتاه عروس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما باید آرایش مویی را انتخاب نمایید که در جشن عروسی تان ظاهر و چهره ای متفاوت پیدا کنید و علاوه بر این جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های شینیون عروس با موی کوتاه با متدهای جدید

شینیون مو عروس در انواع مدل های شینیون کوتاه و شینیون بلند موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و اندازه قد موهایتان از بین آن ها آرایش مویی مناسب را انتخاب کنید.

شینیون عروس

آرایش مو کوتاه برای عروس

اغلب افراد تصور می کنند برای موهای کوتاه نمی توانند از شینیونی خاص استفاده نمایند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید موهای کوتاه خود را به گونه ای فرم و حالت دهید که پرپشت و جذاب تر به نظر برسند.

اگر تمایل دارید اندازه موهایتان بلندتر به نظر برسید بهتر است به کمک شینیونی شلوغ موهایتان را فرم دهید می توانید به کمک اکستنشن مو ، موهای مصنوعی را به موهای خود بیفزایید سپس موهایتان را به صورت مدل باز و نیمه باز یا بسته حالت دهید. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید از گیس مصنوعی نیز برای شینیون موهای خود استفاده نمایید. موهای مصنوعی که برای اضافه کردن به موهایتان انتخاب می کنید باید با رنگ موهای شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

شینیون عروس با موی کوتاه

شینیون عروس زیبا و شیک

آرایش مو عروس

شینیون بسته برای عروس

شینیون بسته عروس

شینیون باز عروس

شینیون مو برای عروس

شینیون مو برای عروس

شینیون مو فر

آرایش مو زیبا برای عروس

آرایش مو برای عروس

شینیون کوتاه برای عروس

شینیون عروس

شینیون عروس با موی کوتاه

برای شینیون کردن موهای کوتاه می توانید آن ها را به صورت فر نیز حالت دهید و اگر موهای شما به صورت طبیعی دارای فر هستند بهتر است ابتدا به فر موهایتان حالت دهید سپس از وسایل تزیین کننده مو برای جذابیت بیشتر آرایش موهای خود استفاده نمایید. اگر موهای شما لخت است می توانید به کمک وسایل فر دهنده مو نظیر بابلیس و بیگودی و … موهایتان را فر درشت یا ریز بدهید سپس قسمت جلویی موهایتان را حالت دهید تا در جشن عروسی تان متفاوت تر به نظر برسید.

توجه داشته باشید که برای جذاب تر به نظر رسیدن شینیون مو کوتاه عروس بهتر است موهایتان را رنگ زیبایی بزنید همچنین می توانید قسمت هایی از موی خود را هایلایت یا لولایت کنید تا آرایش موهایتان منحصر به فرد به نظر برسد.

شینیون مو کوتاه

شینیون مو زیبا برای عروس

شینیون موی فر

شینیون مو برای عروس

شینیون مو کوتاه

شینیون مو کوتاه

شینیون مو کوتاه

شینیون مو برای عروس

مدل شینیون برای عروس

شینیون کوتاه

آرایش مو زیبا برای عروس

در این مطلب با انواع مدل شینیون عروس با موی کوتاه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدل آرایش مویی متفاوت را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو