طرح کناف مربع برای سقف نقاط مختلف منزل

طرح کناف مربع برای سقف نقاط مختلف منزل


منبع: دکوراسیون

724

1399/4/17

03:11


طرح کناف مربع

کناف نسل جدید گچ به شمار می رود و در واقع کناف نوعی صفحه روکش دار گچی می باشد که از آن برای تزیین سقف و دیوار قسمت های مختلف منزل استفاده می شود. در ادامه تصاویری از انواع طرح های کناف مربع را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

تصاویر انواع طرح کناف مربع

کناف در انواع مدل های مربع و گرد و مستطیل و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها کنافی خاص و زیبا را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

طراحی نورپردازی کناف

مدل کناف مربعی شکل

کناف در انواع طرح های ثابت و متحرک موجود می باشد که در سقف کناف متحرک امکان جداسازی پنل ها وجود دارد ولی در کناف سقف ثابت این امکان وجود نخواهد داشت همچنین کناف سقف به دو دسته طرح دار و ساده تقسیم می شود.

سقف کناف ساده بدون درز می باشد و در این طرح سقف ها شما می توانید بعد از نصب سقف بلافاصله آن را رنگ آمیزی نمایید همچنین این طرح سقف کناف در انواع اشکال هندسی مربع و مستطیل و … موجود است.

اجرای دکوراسیون داخلی

سقف کناف طرح دار نیز دارای جنبه زیبایی می باشد و این مدل کناف اغلب با سایر اجزای منزل مطابقت و همخوانی دارد همچنین اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان یکنواخت نباشد می توانید این طرح سقف کناف را برای نصب انتخاب نمایید.

کناف مربع شکل

نورپردازی کناف

کناف زیبا و شیک

نورپردازی کناف مربعی

نورپردازی کناف زیبا و جدید

نورپردازی کناف

مدل کناف مربع و زیبا

نورپردازی کناف مربعی

کناف مربعی

طرح کناف مربع شیک و خاص

سقف کناف مربعی از انواع مدل های پرطرفدار و جذاب به شمار می رود و شما می توانید از این مدل سقف کاذب در قسمت های مختلف منزل خود نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده نمایید همچنین برخی از سقف های کناف مربع شکل به صورت ترکیبی با سایر اشکال ساخته می شوند که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

نورپردازی سقف کناف مربعی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک انواع لامپ های سقفی و لوسترهای آویز یا سقفی و … نورپردازی مناسبی را ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که نورپردازی سقف کناف باید با دقت زیادی انجام شود تا مدل سقف و رنگ آمیزی آن جذاب تر به نظر برسد.

نورپردازی برای کناف

دیزاین کناف مربعی شکل

طراحی نورپردازی کناف مربعی

کناف زیبا مربعی

طرح کناف مربع شیک و جدید

کناف دایره ای و مربع شکل

مدل کناف مربعی شیک و جذاب

مدل کناف مربع

در این مطلب با انواع مدل های کناف مربعی کاربردی و جدید آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سقف کناف شیک و کاربردی را برای منزل خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی منزل تان ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو