راهنمایی برای خرید اینترنتی کاندوم

منبع: بیتوته

111

1399/4/17

07:51


راهنمایی برای خرید اینترنتی کاندوم



در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که در بستر وب اقدام به فروش انواع محصولات زناشویی از جمله کاندوم می کنند. علی رغم تمامی مزایایی که این نوع خرید برای زوجین دارد، اطلاعات نادرست و یا ناقص در این زمینه می تواند مشکلاتی را برای خریداران داشته باشد.

 

امروزه انواع کاندوم ها از برندها و طرح های مخالف در بازار موجود هستند، هدف تولید کنندگان از عرضه این مدل های مختلف به بازار تامین نیاز طیف ها و افراد مختلف است، با این حال مشاهده می کنیم بسیاری از فروشندگان بدون توجه به این موارد محصول خود را با هدف فروش بیشتر برای همه افراد تجویز می کنند. در ادامه به ذکر نکاتی کوچک اما اساسی برای خرید آنلاین کاندوم اشاره می کنیم. 

 

از معتبر بودن سایت مطمئن شوید

برای اعتبار سنجی یک سایت اینترنتی می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

1- مجوزهای سایت را چک کنید: داشتن مجوزهای ای نماد و ساماندهی به این منزله است که اطلاعات صاحب سایت در نزد مرجعی قانونی ثبت شده است و در صورت بروز مشکل می توانید شکایت کنید.

 

2- دقت کنید سایت فیلتر نباشد: سایت هایی که مورد فیلترینگ قرار می گیرند معمولا سابقه خوبی ندارند و خرید از آنها توصیه نمی شود .

 

3- از بروز بودن سایت مطمئن شوید: اگر با سایتی برخورد کردید که قیمت محصولات را بسیار کمتر از بازار ارائه می دهد و آنها بروزرسانی نمیکند، دقت بیشتری به خرج دهید.

 

4- درگاه های بانکی را چک کنید: درگاههای اینترنی پرداخت وجه آدرس های ثابت و مشخصی دارند، در هنگام خرید حتما دقت کنید که آدرس سایت با آدرس اعلام شده از مراجع معتبر مانند خود بانک ها مطابقت کامل داشته باشد. 

 

خرید اینترنتی کاندوم,خرید کاندوم,نکات خرید کاندوم

خرید اینترنتی کاندوم

 

5- بررسی صفحات تماس با ما و درباره ما: این صفحات معمولا باید اطلاعاتی را در مورد شخص و یا شرکت صاحب سایت در اختیار شما بگذارند، بررسی این صفحات خلی از لطف نیست. 

 

6- گواهی SSL سایت را بررسی کنید: داشتن این گواهینامه به صورت یک قفل در سمت چپ اسم سایت در مرورگر نشان داده می شود.

 

7- صفحه قوانین و مقرارات را بخوانید: در این صفحه با قوانین خرید از سایت مورد نظر آشنا شده و در صورت مشکل به آن مراجعه نمایید. 

 

با خرید کاندوم از فروشگاه آی بساط می توانید محصول خود را با خیال راحت دریافت نمایید. 

 

از برندهای معتبر خرید کنید

برندهای مختلفی مانند کاپوت، کدکس، ایکس دریم، شادو، کلایمکس، اورز، گودلایف و غیره محصولات خود را در ایران عرضه می کنند، قبل از خرید حتما از معتبر بودن برند اطمینان حاصل کنید. 

 

خرید اینترنتی کاندوم,خرید کاندوم,نکات خرید کاندوم

خرید آنلاین کاندوم

 

توضیحات محصول را کامل بخوانید

هر کاندومی اعم از خاردار، تاخیری، دهانی، زنانه و غیره برای دسته ای از افراد و به منظور خاصی تولید شده است. این توضیحات عموما در بروشور محصولات وجود دارد، اما از آنجایی که در خرید آنلاین کاندوم به این بروشور دسترسی ندارید مطمئن شوید سایت مورد نظر این اطلاعات را کامل نوشته باشد و حتما آن را با دقت مطالعه نمایید. 

 

به عنوان مثال خرید کاندوم خاردار از آی بساط معمولا به افرادی توصیه می شود که دارای بچه هستند و یا اینکه واژن خانم تحریک پذیری لازم را ندارد. 

 

خرید کاندوم تاخیری نیز به افرادی توصیه می شود که زمان انزال کمی دارند و در پی هماهنگ کردن زمان ارضا خود و همسرشان هستند. 

 

جهت خرید انواع  کاندوم خاردار و تاخیری از بهترین برندهای موجود می توانید به وبسایت آی بساط مراجعه نمایید. 

 

هدف خود را قبل از اقدام به خرید کاندوم مشخص کنید

تنوع زیاد محصولات موجود در فروشگاه های اینترنتی علی رغم اطلاعات و حق انتخاب مناسبی که برای شما فراهم می کنند می توانند گول زننده نیز باشند. اگر با آگاهی نسبت به خرید اقدام کنید، قطعا در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. 

 

قیمت را بررسی کنید

اگر سری به فروشگاه های مختلف زده باشید قطعا قیمت های مختلفی را دیده اید این قیمت ها را می توان از چند نظر مورد بررسی قرار داد. 

 

حمل و نقل

برخی سایت ها همانند آی بساط قیمت محصول را در صفحه محصول مورد نظر وارد نموده اند و هزینه حمل را بر عهده مشتری گذاشته اند. این کار باعث می شود تا مشتری از قیمت واقعی محصول اطلاع یافته و با توجه به شرایط بهترین گزینه را برای خرید کاندوم خود استفاده کند.

 

برخی دیگر از سایت ها قیمت حمل را هم به قیمت محصول اضافه نموده و به صورت کلی قیمت را اعلام می کنند .معمولا شعار این سایت ها حمل رایگان است که البته می دانیم عموما هزینه حمل را در قیمت کاندوم لحاظ کرده اند. در این صورت با خرید دو کاندوم معمولا دوبار هزینه ارسال هم باید پرداخت نمود. 

 

خرید کاندوم از آی بساط

آی بساط سایتی تخصصی در حوزه فروش انواع کاندوم از برندهای معتبر است و محصولات را با کمترین قیکت در بهترین زمان ممکن به خریداران خود تحویل می دهد. هزینه ارسال خریدهای بالاتر از 100 هزارتومان رایگان بوده و توسط آی بساط پرداخت خواهد شد. جهت خرید و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و اینستاگرام در ارتباط باشید:

 

واتساپ آی بساط: 09101704782

اینستاگرام: ibasatofficial@

 

خرید اینترنتی کاندوم,خرید کاندوم,نکات خرید کاندوم

خرید انواع کاندوم

 

جمع بندی:

خرید آنلاین آن هم در این روزها خصوصا برای محصولات زناشویی مانند کاندوم انتخاب بسیار خوب و مطمئنی به شمار می آید، اما بررسی اعتبار سایت مورد نظر و همچنین دقت در نوع محصول خریداری شده می تواند، خرید خوبی را به ارمغان بیاورد. در فروشگاه خرید کاندوم و محصولات زناشویی آی بساط منتظر شما هستیم.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو