جدیدترین مدل های تخت و کمد نوجوان شیک و جذاب

جدیدترین مدل های تخت و کمد نوجوان شیک و جذاب


منبع: آرگا

969

1399/4/17

10:27


یکی از مهم ترین وسایل در درون هر اتاق خوابی تخت و کمد است که باید در هنگام انتخاب آن ها حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از طرح های زیبا مدل تخت و کمد نوجوان دختر و پسر را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل تخت و کمد بر روی دکوراسیون اتاق خواب شما تاثیر گذار است و بهتر است مدل تخت و کمدی را برای خریدن انتخاب کنید که با بقیه وسایل موجود در دکوراسیون شما مطابقت و همخوانی دارد. تصاویری از مدل تخت و کمد برای نوجوانان را در این بخش به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این طرح های جذاب مورد پسندتان قرار بگیرند.

یکی از حساس ترین دوران ها در زندگی هر فردی دوران نوجوانی است, همه افراد در این سن به دکوراسیون اتاقی که بیشتر اوقات خود را در آن می گذرانند حساس هستند و می توان گفت دکوراسیون اتاق نوجوان بر روی روحیه او می تواند تاثیر گذار باشد, پس باید در هنگام انتخاب مدل تخت و کمد که از مهم ترین وسایل در درون اتاق نوجوان هستند همه حساسیت لازم را به خرج دهید.

تخت و کمد زیبا

تصاویر انواع مدل های تخت و کمد نوجوان با طراحی کاربردی

تخت و کمد از اساسی ترین وسایل در درون دکوراسیون اتاق نوجوان به شمار می روند و قبل از خرید آن ها باید از راحتی تختخواب و فضای ذخیره سازی کافی کمد مطمئن شوید. در این بخش مجموعه ای بی نظیر از طرح های تخت و کمد نوجوان را ملاحظه خواهید کرد که هر کدام از این طرح ها می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما عزیزان باشند.

تخت و کمد رنگ روشن

تخت و کمد نوجوان

طرح های زیبا و جدید تخت و کمد برای نوجوان دختر

راحتی تختخواب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. برای دکوراسیون اتاق دخترانه می توانید از رنگ های ملایم و روشن تخت و کمد نظیر صورتی و بنفش و سبز … استفاده کنید. برای ایجاد هماهنگی در دکوراسیون اتاق دخترانه انتخاب مدل های ست سرویس خواب نوجوان می تواند بهترین ایده باشد.

تخت و کمد با طراحی کاربردی

تخت و کمد برای نوجوان دختر

طرح های جدید تخت و کمد

ست کردن رنگ ملحفه ها با پرده و یا رنگ دیوار بهترین ایده برای ایجاد دکوراسیونی متفاوت در درون اتاق خواب است.

تخت و کمد نوجوان دخترانه


نمونه هایی از مدل های تخت و کمد دخترانه را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که این نمونه ها جدیدترین طرح های مد سال هستند.

مدل تخت و کمد دخترانه

تخت و کمد برای نوجوان با طراحی کاربردی

تخت و کمد با طراحی زیبا برای نوجوان

تخت و کمد دخترانه

تخت و کمد ست برای نوجوانان

تخت و کمد برای نوجوانان

تخت و کمد با رنگ روشن برای نوجوانان دختر

دکوراسیون اتاق نوجوان

مدل تخت و کمد نوجوان پسرانه با طرح های جدید و متفاوت

بعد از خرید یک تختخواب راحت برای فرزند خود می توانید طرح و مدل کمد را برای خریدن انتخاب نمایید. کمدی را که انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید که دارای حداکثر فضای ذخیره سازی باشد زیرا در دوره نوجوانی همه افراد تمایل دارند تا اشیاء و وسایل مختلفی را برای خود خریداری کنند بنابراین باید کمدی را که انتخاب می کنید فضای ذخیره سازی زیادی را داشته باشد تا از بهم ریختگی دکوراسیون اتاق جلوگیری شود.

تخت و کمد پسرانه


اگر شما می خواهید دکوراسیون متفاوت را در درون اتاق فرزند خود بوجود آورید می توانید رنگ کمد و تخت را متضاد با یکدیگر انتخاب کنید. از رنگ های ملایم و زیبا نظیر آبی و سبز می توانید در دکوراسیون اتاق پسرانه استفاده نمایید.

تخت و کمد ست

تخت و کمد ام دی اف

تخت و کمد با طرح اسپرت برای اتاق نوجوان پسر

تخت و کمد با طراحی کاربردی

تخت و کمد زیبا و جذاب

تخت و کمد زیبا و جدید

طراحی های زیبا تخت و کمد

مدلهایی از تخت دو طبقه برای نوجوانان

نوجوانان دارای روحیات حساسی هستند و دکوراسیون اتاق خواب می تواند نقش زیادی در تغییرات روحیه آنها داشته باشد، بنابراین بهتر است طراحی داخلی آنجا با نظر و سلیقه آنها انجام گیرد؛ تخت و کمد یکی از مهمترین وسایل اتاق خواب می باشد که امروزه در انواع طرح ها و مدلهای مختلف طراحی می شود. حال در هنگام انتخاب تخت و کمد علاوه بر زیبایی باید جنبه کاربردی آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدل تختخواب و کمد نوجوان

اغلب خانه های امروزی دارای متراژ های پایین هستند و در چنین شرایطی طبیعتا از تعداد اتاق خواب زیادی برخوردار نخواهند بود، بنابراین استفاده از تخت خواب های دو طبقه ایده جذابی برای استفاده در این منازل با دکوراسیون های کوچک و کم جا و با اتاق خواب های کم می باشد. امروزه تخت خواب هایی برای این منظور و بسیار زیبا، ایمن، راحت با نردبان هایی خلاقانه و کارایی زیاد طراحی شده اند، که بسیار مناسب برای اتاق خواب های دو تخته کودکان و نوجوانان که مشکل کمبود جا دارند، می باشند. در ادامه تصاویری متنوع از انواع تخت خواب دو طبقه دارای کمد و کشو دار برای کودکان و نوجوانان گردآوری کرده ایم که ملاحظه می کنید.

تخت و کمد نوجوانان

مدلهای جدید تختخواب نوجوان در طرحها و رنگهای متنوعی برای دختران و پسران با سلیقه های مختلف ساخته و طراحی می شود. در زیر مدلهایی از تخت های دو طبقه در انواع چوبی و ام دی اف مناسب برای سنین کودک و نوجوان گردآوری کرده ایم که می توانید مناسب ترین آن را انتخاب کنید و سفارش دهید.

تصاویری از تخت و کمد نوجوانان

مدلهای تخت و کمد نوجوانان

تختخواب و کمد کودک و نوجوان

انواع تخت و کمد نوجوانان

تخت و کمدی جدید برای نوجوان

تخت و کمدی چوبی برای نوجوان

چیدمان تخت و کمد نوجوان

تخت و کمدی زیبا برای نوجوان

تخت و کمد نوجوانان پسر

دکوراسیونتخت و کمد نوجوان

تخت و کمد نوجوانان دختر

 

تختخواب و کمد نوجوان

تخت و کمد نوجوان با تم سفید

 

در این مطلب با زیباترین و جدیدترین طرح های متنوع مدل تختخواب و کمد نوجوان آشنا شدید که امیدواریم این طرح های زیبا بهترین ایده را به شما برای خرید یک سرویس خواب متفاوت بدهند و بتوانید با انتخاب هر یک از این نمونه های جدید دکوراسیونی که مورد علاقه فرزندتان است را در اتاقش بوجود آورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو