ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰یورو لغو شد؟

منبع: برترین ها

102

1399/4/17

13:48


تعیین سقف ۳۰۰یورویی برای واردات و رجیستری گوشی موجب وارد آمدن شوک به بازار، گرانی سرسام آور گوشی و البته احتکار شد. حالا گزارش‌های غیر رسمی حاکی از لغو این مصوبه به دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت است. جزئیات را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

شهر سخت افزار: تعیین سقف 300 یورویی برای واردات و رجیستری گوشی موجب وارد آمدن شوک به بازار، گرانی سرسام آور گوشی و البته احتکار شد. حالا گزارش‌های غیر رسمی حاکی از لغو این مصوبه به دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت است. جزئیات را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰یورو لغو شد؟

بر پایه گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده، سرپرست وزارت صمت، مدرس خیابانی، در دستوری مصوبه ممنوعیت واردات و رجیستری گوشی‌های با قیمت بیش از 300 یورو را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است. این خبر تاکنون به طور رسمی اعلام نشده است. شنیده‌های حاکی است با لغو مصوبه اخیر، ثبت سفارش و واردات گوشی طبق روال پیشین امکان پذیر است.

از چند روز قبل و با رسانه‌ای شدن مصوبه ممنوعیت واردات و رجیستری گوشی‌های با قیمت بیش از 300 یورو، شاهد نابسامانی در بازار موبایل بودیم. نه تنها یک شبه قیمت گوشی‌هایی چون آیفون‌های اپل به شدت بالا رفت، بلکه قیمت‌ها دلبخواه شده بود و برخی نیز اقدام به احتکار گوشی‌های گران قیمت کرده‌اند.

حالا باید منتظر تأیید یا تکذیب خبر لغو مصوبه ممنوعیت واردات گوشی‌های گران‌تر از 300 یورو ماند. «شهر سخت افزار» مستقلاً این خبر را تایید یا رد نمی کند، با این حال در تلاش برای بررسی صحت آن از مراجع رسمی هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو