بهترین سالن زیبایی برای آموزش تخصصی میکاپ کجاست؟

بهترین سالن زیبایی برای آموزش تخصصی میکاپ کجاست؟


منبع: زیبامون

470

1399/4/17

18:13


اگر قصد دارید میکاپ و آرایش رو به طور تخصصی یاد بگیرید و در این زمینه کسب درآمد داشته باشید حتما این بخش از زیبامون رو تا انتها مطالعه کنید!

بهترین سالن زیبایی برای آموزش تخصصی میکاپ کجاست؟

آرایشگری یکی از حرفه‌های تخصصی و پردرآمدی هست که این روزها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و فقط افرادی در این زمینه موفق میشن که نه تنها به این کار علاقه مند هستند بلکه سعی می‌کنند تا مهارت‌ها و دانش خودشون رو در زمینه‌های مختلف زیبایی و آرایشی و همچنین در زمینه تخصصی خودشون همیشه به روز و آپدیت نگه دارند و با ارائه خدمات جدید و مطابق با مُد روز، مراجعه کنندگان بیشتری رو به سمت خودشون جذب کنند.

اگر شما هم قصد دارید وارد حرفه آرایشگری بشید و یکی از تخصص‌های مربوط به آرایش و زیبایی و به خصوص میکاپ رو یاد بگیرید، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید و با مهارت‌های مورد نیاز در این زمینه و همچنین بهترین سالن آرایشی برای یاد گرفتن و آموزش میکاپ بیشتر آشنا بشید.

 

چه مهارت‌هایی در زمان آموزش میکاپ یاد می‌گیریم؟

آموزش میکاپ یک نام کلی برای دوره آموزشی هست که قراره شما بگذرونید و در نهایت به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای تبدیل بشید. معمولا در سالن‌های زیبایی تخصصی و آموزشگاه‌هایی که میکاپ رو به شکل کاملا حرفه‌ای و تخصصی آموزش میدن، به نکات فوق العاده حرفه‌ای در این زمینه اشاره می‌کنند و مهارت‌هایی رو که لازم هست به عنوان میکاپ آرتیست بدونید رو به شما یاد میدن تا هم بتونید بهترین مدل میکاپ و آرایش رو به مراجعه کنندگان خود ارائه بدید، هم بتونید مشاوره تخصصی در انتخاب مدل آرایش و میکاپ داشته باشید و هم مهارت برقراری ارتباط با مشتری و جذب مشتری رو یاد بگیرید تا از این طریق مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشید و به خوبی کسب درآمد کنید. در ادامه به تعدادی از مهارت‌هایی که در زمان آموزش میکاپ باید یاد بگیرید، اشاره کردیم:

 

میکاپ جذاب

 

  • آشنایی با محصولات آرایشی و ابزارهای مورد نیاز برای این کار

برای اینکه به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای تبدیل بشید لازمه قبل از هر چیزی تمام محصولات آرایشی و ابزارهایی که برای این کار مورد استفاده قرار میگیره رو به دقت بشناسید و نحوه استفاده از این محصولات و ابزارها رو به درستی یاد بگیرید. تمام این موارد موضوعات مهمی هستند که در کلاس‌ اموزش میکاپ به شما آموزش داده میشه تا بتونید مهارت کافی در این زمینه کسب کنید.

 

میکاپ عروس

 

  • شناخت نوع پوست و فرم و حالت چهره

این موضوع حتما براتون واضح و روشن هست که همه افراد دارای یک نوع پوست و یک مدل حالت چهره نیستند! برای اینکه بهترین میکاپ رو به مراجعه کنندگان خود ارائه بدید، لازمه که حتما با نوع پوست‌های مختلف و همچنین حالت‌های مختلف صورت آشنا بشید تا بتونید متناسب با این شرایط بهترین میکاپ و آرایش رو انجام بدید. با حضور در کلاس‌های تخصصی آموزش میکاپ در سالن زیبایی هلسا، تمام این نکات و ترفندها به بهترین شکل ممکن به شما آموزش داده میشه و میتونید مهارت خیلی خوبی در این زمینه کسب کنید

 

میکاپ شیک

 

  • تناسب نوع میکاپ با مدل موها و شینیون

یکی دیگه از موضوعات مهمی که لازمه به عنوان یک میکاپ آرتیست یاد بگیرید، ایجاد تناسب بین مدل میکاپ و مدل موها و شینیون هست تا نتیجه نهایی کار فوق العاده خیره کننده و جذاب بشه. این دقت و توجه به موارد جزئی میتونه شما رو به یک میکاپ ارتیست حرفه‌ای و خاص تبدیل کنه.

 

میکاپ حرفه ای

 

  • بهبود راوبط اجتماعی و یادگیری نحوه ارتباط با مشتری

یکی از مزیت‌های آموزش میکاپ در سالن‌ زیبایی هلسا این هست که شما نحوه ارتباط میکاپ آرتیست‌ها و سایر پرسنلی که در سالن زیبایی مشغول به کار هستند رو با مراجعه کنندگان می‌بینید و از این طریق، روابط اجتماعی شما بهبود پیدا میکنه و همچنین نحوه ارتباط با مشتری رو به بهترین شکل ممکن یاد می‌گیرید. بنابراین توجه به این مورد رو حتما باید در اولویت قرار بدید.

 

میکاپ لایت عروس

 

  • یادگیری مهارت میکاپ و آرایش به شکل کاملا تخصصی و حرفه‌ای

وقتی تصمیم می‌گیرید که میکاپ رو به شکل تخصصی یاد بگیرید، یعنی یک زمینه اولیه و علاقه برای یادگیری و انجام این کار رو در خودتون پیدا کردید. شاید شما بتونید خودتون رو به خوبی آرایش کنید اما زمانی که قراره این مهارت رو برای افزایش زیبایی سایر افراد مورد استفاده قرار بدید، باید تمام جوانب مربوط به آرایش و زیبایی رو یاد بگیرید و در مواقع مورد نیاز استفاده کنید.

شناخت نوع پوست، حالت و فرم چهره، آشنایی با متدهای جدید در آرایش و میکاپ، و کسب مهارت در این زمینه به شما کمک میکنه تا میکاپ فوق العاده‌ای رو انجام بدید و نظر مراجعه کنندگان رو به خودتون جلب کنید.

کسب مهارت و تجربه در زمینه میکاپ و آرایش فقط به شکل تئوری امکان پذیر نیست؛ بلکه شما باید مدل‌های مختلف میکاپ رو بر روی صورت‌های مختلف انجام بدید تا بتونید مهارت و تخصص کافی در این زمینه کسب کنید.

البته آموزش دیدن در یک سالن زیبایی تخصصی که مراجعه کنندگان زیادی داره و به شما این امکان رو بده تا نحوه آرایش و میکاپ اساتید خودتون رو از نزدیک ببینید به شما این فرصت رو میده تا مهارت خودتون رو در زمینه آرایش و میکاپ چندین درجه ارتقا بدید و به بهترین سطح ممکن برسید.

سالن زیبایی هلسا یکی از این سالن‌های تخصصی و حرفه‌ای هست که در کنار تمام خدمات زیبایی و آرایشی که داره، کلاس‌های آموزشی مخصوص میکاپ رو هم برگزار میکنه و جدیدترین متدهای میکاپ رو زیر نظر اساتید حرفه‌ای در این زمینه به هنرجویان ارائه میده تا بتونن میکاپ آرتیست‌های جدید و کاربلد رو به جامعه آرایشگری تحویل دهند.

 

خدمات زیبایی و آرایشی سالن زیبایی هلسا

سالن آرایشی و زیبایی هلسا یکی از مجهزترین و تخصصی ترین سالن های زیبایی در جنت آباد تهران هست که تمامی لاین های مربوط به زیبایی و مراقبت از پوست، مو و ناخن را در خود جای داده و با دارا بودن محیطی بسیار شیک، مدرن و خاص و همچنین پرسنل متخصص و حرفه ای در زمینه آرایشی و زیبایی، تمام خدماتی که شما به آن نیاز دارید رو به بهترین شکل ممکن ارائه میدن و بعد از دریافت خدمات از این سالن آرایشی، رضایت خاطر خیلی خوبی خواهید داشت. از جمله خدمات آرایشی و زیبایی این سالن زیبایی تخصصی عبارتند از:

 

  • خدمات تخصصی رنگ مو با استفاده از مرغوبترین و با کیفیت‌ترین مواد دکلره، برندهای ایتالیایی و استفاده از پلکس برای جلوگیری از آسیب رساندن به موها و رنگ‌های کراتینه دار و بدون آمونیاک
  • خدمات تخصصی ناخن
  • میکاپ و شینیون عروس با جدیدترین متدهای روز توسط گریمور حرفه ای
  •  انواع میکاپ و شینیون های ژورنالی
  • خدمات تخصصی پوست (پاکسازی حرفه‌ای. جوان‌سازی پوست. اتوی پوست و غیره)
  • اکستنشن مژه به روش لیزر برای اولین بار در ایران
  • انواع کوپ‌های ژورنالی همراه با براشینگ رایگان، انواع هیرکات با ماشین
  • کلیه خدمات تاتو: میکروبلیدینگ ابرو متد فیبروز. خط چشم، بن مژه. تتوهای سه بعدی و غیره
  • کراتینه احیا و صافی

 

سالن زیبایی هلسا

 

سالن زیبایی هلسا کجاست؟

برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی و آرایشی  هلسا می تونید به آدرس تهران، جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، نبش کوچه توکلی، ساختمان کسری، طبقه دوم، واحد 6 مراجعه کنید.

برای تماس با سالن زیبایی هلسا و یا رزرو وقت قبلی و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ساعات کاری، دریافت مشاوره و ... می‌تونید با شماره‌های 02144444344 و 09011482323 تماس بگیرید.

علاوه بر این می‌تونید با مراجعه به پیج اینستاگرام سالن زیبایی هلسا به آدرس Helsa_beauty_center نیز جدیدترین نمونه کارهای این سالن تخصصی آرایشی و زیبایی رو به شکل عکس و ویدئو مشاهده کنید و از آخرین تخفیفات، آفرها، وورک شاپ‌ها و کلاس‌های آموزشی که در این سالن زیبایی تخصصی و حرفه ای در نظر گرفته شده است، مطلع شوید و با خیال راحت از این خدمات استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو