معرفی شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

معرفی شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری


منبع: روزیاتو

185

1399/4/17

21:07


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از آنجایی که امروزه بیشتر افراد در ساختمان های خود از پکیج استفاده می کنند و تقاضا برای نصب و تعمیرات پکیج دیواری افزایش یافته است، شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری هم اهمیت بیشتری یافته و بازار کار آن بهتر و درآمدزا تر شده است. به همین علت در این مقاله قصد داریم به بررسی این شغل و بازار کار آن بپردازیم.

معرفی شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری :

شغل پکیج دیواری از جمله مشاغلی می باشد که به مهارت و دانش تخصصی نیاز داشته و متخصص پکیج دیواری می بایست ضمن آشنایی با مراحل نصب پکیج دیواری از مشکلات به وجود آمده در پکیج و طریقه عیب یابی و تعمیر آن آگاه باشد. ورود به این شغل آسان بوده و می توانید با صرف هزینه ناچیزی از طریق گذراندن دوره های آموزش نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن کلیه مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در این شغل را کسب کرده و در این شغل حرفه ای شوید و درآمد خوبی به دست آورید.

بازار کار و شرایط ورود به شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری :

در صورتی که می خواهید در این شغل مشغول به کار شوید باید شرایط آن را جدی بگیرید که عبارت است از :

  1. ایمنی در کار را جدی بگیرید :

یکی از مهمترین و اصلی ترین شرایطی که در شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری وجود دارد این است که، ایمنی در این کار را به خوبی رعایت کنید. برخی از افراد شاید تجربه و مهارت را برای وارد شدن به این شغل کافی بدانند ، ولی در واقع در ابتدا رعایت کردن نکات ایمنی است که اهمیت بسیار زیادی دارد.

یک نصاب حرفه ای باید به طور کامل با شرایط ایمنی نصب آشنایی داشته باشد. ان مسئله که پکیج در چه مکانی نصب می شود و چگونه باید نصب گردد مهم است، چرا که وسایل گرمایشی باید در جای درستی نصب شوند.

  1. دانش و مهارت خود را به روز کنید :

برای اینکه در این شغل موفقیت کافی به دست آوردی باید مهارت و دانش بالایی داشته باشید و تخصص نصب و تعمیرات پکیج را به دست آورید. برای اینکه دانش و مهارت کافی در شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری داشته باشید باید دوره های تخصصی آن را بگذرانید، چرا که این دوره ها موجب می شود شما یک نصاب و تعمیرکار حرفه ای شوید.

خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های پکیج دیواری را برگزار می نمایند. در این دوره های آموزشی به صورت کاملا علمی و عملی به آموزش تعمیرات پکیج دیواری و طریقه نصب آن پرداخته شده و شما را در مدت زمانی کوتاهی به متخصصی حرفه ای تبدیل می کنند.

  1. با نمایندگی ها ارتباط برقرار کنید :

یکی از دیگر موضوعاتی که برای ورود و موفقیت در این شغل حائز اهمیت می باشد سطح ارتباطات به خصوص ارتباطات با نمایندگی ها می باشد. همانطور که می دانید اولین انتخاب افراد برای نصب و تعمیرات پکیج دیواری نمایندگی ها می باشند.

شما برای اینکه در این شغل موفقیت بالایی را به دست آورید باید با نمایندگی هایی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند ارتباط برقرار کنید و از این طریق با مشتریان ارتباط برقرار کرده و درآمدزایی داشته باشید.

مهارت های لازم برای شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری  :

فردی که به این شغل علاقه دارد باید مهارت های لازم برای نصب و تعمیر پکیج را به دست آورد. برخی از مهارت های مورد نیاز برای ورود به این شغل عبارتند از :

– فلزکاری

– نصب کردن پکیج

– جوشکاری

– عیب یابی پکیج که بتوانید مشکل آن را رفع کنید

– نحوه رسوب گیری پکیج اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هر از چند گاهی باید برای مشتریان خود این اقدام را انجام دهید.

– با چگونگی تست گرفتن و تشخیص دادن عملکرد اجزایی که در پکیج وجود دارد باید آشنایی لازم را به دست آورید.

– کیفیت دودکش را باید به خوبی مورد تست قرار دهید.

وظایف نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری چیست؟

اگر شما این شغل را  انتخاب کرده اید باید بدانید که هم با نصب و هم تعمیر پکیج باید آشنایی داشته باشید. وظایف اصلی و مهمی که یک نصب کننده و تعمیرکار باید از آنها اطلاع داشته باشد و انجام دهند عبارت می باشد از :

  1. در ابتدا باید به صاحب ملک که قصد نصب پکیج دارد مشورت ها و راهنمایی های لازم را ارائه دهد تا بتواند یکی از بهترین و مناسب ترین انواع پکیج را برای خانه خود انتخاب و نصب کند. انتخاب پکیج مناسب به متراژ خانه بستگی دارد و باید این مورد به خوبی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. دودکش پکیج زمانی که باید نصب شود، تمامی استانداردهای نصب را نصاب روی آن باید اجرا کند. در واقع استانداردهایی که مربوط به نصب دودکش می باشد بسیار به روز است و فرد نصاب باید با این اطلاعات آشنایی کافی داشته باشد.
  3. انجام دادن لوله کشی پکیج دیواری باید به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در این سیستم هیچ مشکلی نباید وجود داشته باشد، چرا که در این صورت نصاب مجبور است تمامی اقدامات انجام شده خود را یک بار دیگر انجام دهد.
  4. گاز پکیج را باید به گاز شهری متصل نماید. دقت داشته باشید که متصل کردن گاز شهری به گاز پکیج استانداردهای مشخص شده ای دارد و فردی که در شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری فعالیت می کند باید با تمامی این استاندادرها آشنایی کافی داشته باشد.
  5. برق پکیج یکی از دیگر مواردی می باشد که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به درستی وصل شود. در صورتی که برق پکیج را به درستی نصب نکنید امکان دارد پکیج به خوبی کار نکند و یا دچار اتصالاتی شود که این مسئله خطرات زیادی به همراه دارد.

بهترین مرکز برگزار کننده دوره های پکیج دیواری

همانطور که اشاره شد ورود و موفقیت به بازار کار پکیج دیواری نیازمند کسب مهارت های لازم این شغل می باشد و بهترین راه برای کسب این مهارت ها شرکت در دوره های آموزش پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر است.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره پکیج دیواری در کشور است که به صورت کاملا تخصصی این دوره ها را برگزار کرده و هر ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار پکیج دیواری می نماید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره پکیج دوره های متعدد دیگری را با هدف ورود کارآموزان به بازار کار پردرآمد دیگر مشاغل فنی برگزار می نماید. دوره های آموزش تعمیرات موبایل، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش برق صنعتی و ساختمان، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات لپ تاپ برخی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که از بازار کار بسیار خوبی برخوردار می باشد.

آموزشگاه فنون برق به صورت کاملا عملی و علمی در کارگاه های مجهز و زیرنظر اساتید متخصص و باتجربه دوره های آموزشی خود را برگزار می نماید. در پایان دوره نیز با ارائه مدرک معتبر فنی، مشاوره های بازاریابی همچنین ارائه پشتیبانی های نامحدود کارآموزان را برای ورود و موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار آماده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت فنون برق به نشانی https://fonoonbargh.com/ مراجعه کنید و از تخفیف های ویژه دوره های آموزشی بهره مند شوید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک ۲ طبقه اول

معرفی شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو