بازیگری که پرچم زنان ابرقهرمان سینما را به دست می‌گیرد

منبع: ایران آرت

216

1399/4/17

21:47


کارگردان "بیوه سیاه می‌گوید: می‌گوید هرچند این فیلم حکم غزل خداحافظی را برای جوهانسون دارد اما سکوی پرتابی است برای پیو در «دنیای سینمایی مارول»

ایران آرت: شایعه‌ی تبدیل شدن «فلورنس پیو» به ابرقهرمان جدید فیلم‌های مارول مدتی است که شنیده می‌شود. او در فیلم «بیوه‌ی سیاه» نقش «یلنا بلووا» را بازی می‌کند و به نظر می‌رسد با پایان داستان شخصیت «بیوه‌ی سیاه» با بازی «اسکارلت جوهانسون» او به ستاره‌ی جدید «دنیای سینمایی مارول بدل شود. «کیت شورتلند» کارگردان «بیوه‌ی سیاه» در مصاحبه‌ی جدیدش با مجله‌ی «امپایر» کم و بیش این مسئله را تأیید کرده است. او می‌گوید هرچند «بیوه‌ی سیاه» حکم غرل خداحافظی را برای جوهانسون دارد اما سکوی پرتابی است برای پیو در «دنیای سینمایی مارول». 

شورتلند می‌گوید: «[کوین فایگی] به این نتیجه رسید که مخاطبین انتظار فیلمی دارند که پیشینه‌ی شخصیت را روایت کند، البته ما مسیری دیگری پیمودیم. ما نمی‌دانستیم که «فلورنس پیو» چقدر فوق‌العاده خواهد بود. می‌دانستیم که عالی خواهد بود. اما نمی‌دانستیم که تا چه حد. اسکارت سخاوتمندانه می‌گوید: «من مسئولیت فیلم را به او می‌سپارم.» بنابراین فیلم داستان شخصیت زن دیگری را پایه‌ریزی می‌کند.»

به گزارش ۳۰نما، شورتلند وعده می‌دهد که «بیوه‌ی سیاه» انتظار هواداران «دنیای سینمایی مارول» برای خلق پایانی باشکوه برای شخصیت «ناتاشا رومانوف» را برآورده می‌سازد. [حاوی اسپویلر:] در فیلم «آخر بازی» هواداران ناخرسند شدند که مراسم خاکسپاری «بیوه‌ی سیاه» به نمایش گذاشته نشد. جوهانسون در آن زمان گفته بود:‌ «او بیش از حد شخصیتی تودار بود، در ضمن بهرحال کسی او را نمی‌شناخت.»

دوران بازیگری پیو پس از فیلم درام «لیدی مکبث» متحول شد. این بازیگر بریتانیایی اولین نامزدی اسکارش را به خاطر بازی در کنار «سرشا رونان» در فیلم «زنان کوچک» به کارگردانی «گرتا گرویگ» کسب کرد و در فیلم تحسین‌شده‌ی «میدسامر» به کارگردانی «آری استر» ظاهر شد. «بیوه‌ی سیاه» اولین فیلم پرخرج پیو در هالیوود است. شورتلند باور دارد که این تنها آغاز راه بازیگری پیو است.

دیزنی پیش‌تر قرار بود «بیوه‌ی سیاه» را ۱ می در سراسر دنیا اکران کند اما پاندمی کرونا موجب شد نمایش فیلم به ۶ نوامبر (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) موکول شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو