خدمات فروشگاه اسپایدر فقط مختص به خرید لوازم جانبی تویوتا نیست. بلکه در این مرکز خدماتی نظیر نصب آپشن خودروها تویوتا تمامی مدل ها، فیس لیفت یا همان تغییر فیس تویوتا مدل های قدیمی به مدل جدید ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز صورت می گیرد. اما اینکه فروشگاه اسپایدر چه خدماتی ارائه می دهد و چه محصولاتی می توان از این فروشگاه سفارش دهید با ما همراه باشید تا به بررسی خدمات و کالاهای موجود در این فروشگاه بپردازیم.

مهمترین خدمات تویوتا اسپایدر:

نصب آپشن تویوتا شمال تمامی تغییرات داشبورد و فرمان، نصب مانیتور،سیستم های داخلی، آینه ها، سنسور پارک بر روی تمامی خودروهای تویوتا مدل لندکروز تا کرولا و هایلوکس و سایر مدل ها

تغییر ظاهر و فیس لیفت تویوتا به مدل های جدید مثلا تویوتا لندکروز 2007 به 2018 تبدیل می شود. تمامی گلگیرها، سپر عقب و جلو، در، شیشه ها و.. نیز تعویض می شود. حتی رنگ خودرو نیز تغییر داده می شود. یا اگر نیاز به رنگ آمیزی داشت. با توجه به کد رنگ فعلی، رنگ آمیزی می شود.

نصب مانیتور اندروید: یکی از مهمترین خدمات تویوتا اسپایدر نصب مانیتورهای اندروید از بهترین برندهای جهان متناسب با خودروی شما است.

از دیگر خدمات فروشگاه اسپایدر به تعویض فرمان تویوتا، موکت کفی خودرو، نصب شیشه دودی و نصب صندلی برقی هست.

ویژگی های مانیتورهای موجود در فروشگاه اسپایدر:

یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش برای خودروهای تویوتا که بیشتر مشتریان هنگام نصب آپشن سفارش می دهند. مانیتور اندرویدی یا همان DVD  پلیر فابریک هست. مانیتور اندرویدی میتوان تمامی امکانات و ویژگی های سیستم عامل اندروید را بر روی خودرو تویوتا پیاده کرد. اینکه خودروی شما چه مدلی هست قدیمی هست یا جدید، سال ساخت آن چند هست مهم نیست. مهم اینکه تویوتا اسپایدر بهترین مانیتورهای اندرویدی را حتی بر روی خودرهای قدیمی مدل 2006 تویوتا نیز نصب می کند. تا از تمامی امکانات سیستم عامل اندروید از جمله برنامه های GPS و مسیریاب بروی خودرو استفاده ببرید.

مهمترین ویژگی های  مانیتورهای تویوتا موجود در فروشگاه اسپایدر:

  • مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه های جدید و قابلیت ارتقا

  • پشتیبانی ازتمامی برنامه های مسیر یاب GPS

  • قابلیت نصب تمامی اپلیکیشن های اجتماعی مثل واتس اپ و تلگرام، اینستاگرام

  • مجهز به بلوتوث و Wifi

  • پشتیبانی از اپلیکیشن های شیرایت و اشتراک فایل بین گوشی موبایل و مانیتور

  • پخش فیلم و موزیک با کیفیت بالا و پشتیبانی از تمامی اپلیکیشن های فیلم و موزیک

  • قابلیت کنترل دوربین 360 درجه تویوتا و دوربین عقب و جلو

  • صفحه نمایش full HD با رزولوشن بالا

  • مجهز به حافظ داخلی و 2 گیگ رم

  • پشتیبانی از انواع کارت حافظه

  • قابلیت کنترل مانیتور با گوشی موبایل

  • کلیدهای کنترل موزیک و فیلم بر روی فرمان

و صدها قابلیت کلیدی دیگر

مانیتورهای سقفی یا پشت سری تویوتا:

مانیتور تویوتا

همچنین از مانیتورهای سقفی یا مانیتور پشت سری برای خودرو نیز نباید چشم پوشی کرد. بخصوص برای خانواده هایی که دائما در حال مسافرتند می توانند از یک مانیتور سقفی یا دو مانیتور در قسمت پشت صندلی های جلو نصب کنند تا هر یک از اعضای خانواده یا سرنشینان عقب برنامه های دلخواه خود را با کیفیت بالا تماشا کنند. مثلا بازی کنند. فیمل مشاهده کنند. یا سرگرمی های دیگر. شما می توانید جهت خرید مانیتور تویوتا لندکروز یا سایر مدل ها به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید. چنانچه ساکن تهران هستید در صورت امکان با مراجعه حضوری مانیتور در سریعترین زمان بر روی خودروی شما نصب می شود.و از کلیه امکانات آن لذت ببرید.

چراغ های تویوتا:

یکی دیگر از قطعات پرفروش و پرمصرف تویوتا چراغ می باشد. مثل انواع چراغ جلو، چراغ خطر عقب، چراغ اسپرت تویوتا که متناسب با تمامی خودروهای این شرکت می توان از فروشگاه اسپایدر سفارش و یا با مراجعه حضوری نصب کنید.

تویوتا اسپایدر

تودوزی داخلی، نصب سقف جیر، کف پوش

یکی از کارهایی که برای دگرگون کردن ظاهر داخلی خودرو می توان انجام داد تودوزی و استفاده از روکش چرم برای صندلی ها می باشد. که این کار یکی دیگر از خدمات تویوتا اسپایدر می باشد. ما متناسب با خودروی و هزینه مد نظر شما بهترین روکش برای صندلی ها و حتی فرمان خودرو به کار می بریم. تا از ظاهر جدید خودروی خود لذت ببرید. البته کار تغییرات داخلی فقط به تودوزی و روکش صندلی ها خلاصه نمی شود.

بلکه خدماتی نظیر نصب صندلی برقی، نصب سقف جیر ، نصب کف پوش سه بعدی و تعوض کفی کامل خودروهای تویوتا در این مرکز نیز انجام می گیرد.

مهم‌ترین سئوالات مشتریان تویوتا اسپایدر درباره فیس‌لیفت تویوتا؟

۱. هزینه و قیمت فیس‌لیفت تویوتا چقدر است؟

هزینه کیت فیس یا فیس لیفت تویوتا براساس مدل خودرو، نوع قطعات، زمان و.. متغییر خواهد بود. حتی مدل قطعات و کیفیت آن‌ها نیز در تعیین هزینه نقش دارد. بعضی مشتریان کیفیت بالا را به قیمت ترجیح می‌دهند و از قطعات اصلی درخواست می‌دهند. بعضی مشتریان برای کاهش هزینه ها قطعات چینی را انتخاب می‌کنند.

۲.  هنگام فیس لیفت تویوتا چه قطعاتی تعویض می شود؟

بستگی به مدل خودرو دارد که ۲۰۰۸ یا ۲۰۱۳ باشد. البته قطعاتی مثل کاپوت جلو، گلگیر جلو، در صندوق عقب، سپر عقب، چراغ‌های عقب و جلو، رکاب، باربند، قاب آینه، جلوپنجره، دیاق و.. تعویض می‌شود.

۳. مدت زمان انجام تغییر فیس تویوتا چقدر است؟

بستگی به مدل خوردو، نوع فیس‌لیفت درخواستی از ۲ روز تا ۱۵ روز متفاوت است.

۴. آیا هنگام تغییر ظاهر رنگ خودرو هم تغییر داده می‌شود؟

در صورت نیاز و تمایل مشتری رنگ خودرو مطابق با رنگ قبلی، رنگ آمیزی و به روز می‌شود.

۵. آیا کیت فیس به تغییر ظاهری داخل خودرو هم مربوط می‌شود؟

بله. رنگ سقف عوض می‌شود. صندلی‌ها در صورت نیاز تعویض و حتی تودوزی انجام می‌شود.

شما می توانید جهت نصب آپشن و خرید لوازم جانبی تویوتا مثل مانیتور، چراغ، دوربین عقب و جلو، دزدگیر، لوازم تزئینی و قطعات یدکی به آدرس اینترنتی فروشگاه اسپایدر یعنی (https://toyotaspider.com) مراجعه کنید یا تویوتا اسپایدر را در گوگل جست جو کنید.